Pagina 1 van 1

5G zus en zo

Geplaatst: 23 mei 2022, 21:35
door Nathalie-ken
ik heb een samsung A33 5G. Met een simkaart van Telenet
Nergens krijg ik 5G, de ene zegt dat telenet zijn klanten maar traag toegang heeft
volgens een andere bron is de update van het toestel nog niet in orde
ik zou een sms krijgen

in het zelfde toestel maar met sim van Proximus heb ik wel 5G
Niemand weet blijkbaar wat er moet gebeuren

Re: 5G zus en zo

Geplaatst: 23 mei 2022, 22:43
door proximusboyke
nog maar eens 5G bestaat niet in belgie
Ze zijn bezig met voorbereidingen de operatoren. Telenet was de laatste dus zal je nog maar op heel beperkte plaatsen 5g hebben.
Al eens getest waar je zeker weet waar een zogenaamde proegantenne actief staat van telenet ?

Re: 5G zus en zo

Geplaatst: 23 mei 2022, 23:23
door datakiller
Goh Telenet heeft hier 5G in een dorpje dus het kan toch hoor ;)
Edit: maar dan nog, stel dat 5G zou bestaan, kan hij er alsnog niet op

Re: 5G zus en zo

Geplaatst: 24 mei 2022, 00:14
door DIBO
Nathalie-ken schreef:Met een simkaart van Telenet
en welk abonnement?? Want...
Telenet.be schreef:5G initieel enkel bij ONE-, ONEup-, KLIK- en KING of KONG Business-abonnement

Re: 5G zus en zo

Geplaatst: 08 jun 2022, 17:05
door Nathalie-ken
na 12 dagen kwam ik er achter wat het probleem is met de A33 van Samsung
ik had nergens 5G ook niet waar andere gebruikers het wel hebben
de medewerker van de Telenet shop in Oostende zei me dat ik niet gaat om dat ik geen ONE heb
hij verkocht me zo een abonnement ,maar helaas was dat niet waar
nu heb ik vernomen van Telenet dat Samsung aan Telenet geen go gaf voor 5G te gebruiken op de A33

De A33 word op de site van Telenet aangeboden als 5G ,ik heb het daar aangekocht
ik voel me dus echt bij de neus genomen

Re: 5G zus en zo

Geplaatst: 08 jun 2022, 17:33
door Sasuke
Als het nog geen 14 dagen geleden is, die aankoop, ben je volledig in je recht om je geld/aankoopbedrag terug te krijgen. En als het al langer dan 14 dagen is, maar niet overdreven langer, kan je altijd de klantendienst bellen en dat uitleggen (ze adverteren met 5G !!) en als dat niet lukt heb je nog ombudsdienst bvb.

Dit is inderdaad, voor mij toch, op basis van wat ik hier lees, een duidelijke vorm van onjuist adverteren en dan heeft de verkoper geen verhaal !

Re: 5G zus en zo

Geplaatst: 08 jun 2022, 17:51
door Nathalie-ken
ja ik heb klacht ingediend bij Telenet.
als hun antwoord mij niet voldoet ga ik naar ombudsman voor telecom
en naar de verbruikersunie en nog een dienst .



https://toestellen.telenet.be/galaxy-a3 ... 23188.html