android app voor mono-geluid

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Situatie: mijn dochter is aan één oor volledig doof. Geen echt probleem voor haar, is sinds de geboorte dus zij is dit zo helemaal gewoon. Maar als zij een bluetooth koptelefoon gebruikt op haar tablet om een film oid te bekijken, dan mist ze altijd een deel van het verhaal/geluid aangezien dat in stereo wordt weergegeven.

Kent er iemand een goede android-app (betalend mag, liever zelfs als iets met reclame in) waarmee je android kan instellen om het geluid in mono te laten afspelen zodat zij alles hoort?

Ik heb al eens gezocht, maar simpel lijkt het niet. Veel equalizers, maar ik zie niet meteen de juiste optie. Misschien dat er mensen al apps als equalizer gebruiken en weten dat hun app bovenstaande kan?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Ik dacht dat dat er standaard inzit: Instellingen->Toegankelijk heid-> Geluid->kiezen voor mono
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Yep, in de toegankelijkheid opties zou je mono moeten kunnen inschakelen, of zelfs de volume balans tussen links en rechts.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Inderdaad. Zo vanzelfsprekend, maar ik zat in de instellingen op de verkeerde plaatsen te zoeken. Enorm bedankt voor de oplossing ...
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”