Eufy cam probleem

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

ik had tot voor kort nooit problemen om via de app naar live beeld van mijn 2 indoor eufy cams te kijken maar sinds een poos lukt dat niet meer. In de app van de router zie ik dat ze online zijn en wanneer ik er langs loop zie ik de kop draaien (detectie werkt dus) en controleren op firmware updates werkt ook. Klik ik op het play coon voor live view komt er na een tijdje "Kan geen verbinding maken met camera (-3)
IK ben bijna zeker dat dit komt door de laatste update versie 2.1.1.5
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

Zelfde probleem met de Eufy Doorbell. Na de update van de Homebase in januari geen meldingen meer en dezelfe connectieproblemen als ie jij vermeldt.
Half april was er een nieuwe update en nu zijn de connectieproblemen opgelost.
Staan veel meldingen op internet van deze issues. Heb van de reacties geleerd dat de helpdesk je niet verder helpt dus die calvarieweg heb ik niet bewandeld.
Laatst gewijzigd door AfAX op 17 mei 2022, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

hier voorlopig geen problemen, deurbel hier -> volledige reset proberen?

Mijne was geheel nieuwe installatie midden april
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

Had ik gedaan, alles gereset en opnieuw geïnstalleerd, maar bleef 't zelfde. Is zoals ik schreef verbeterd na hun nieuwe patch. Dit gebeurde zonder resets of enige actie.
Had al gekeken voor een andere bel, maar wil mijn oude gong blijven gebruiken. Vorige was Ring Pro met abonnement, heel tevreden ovan tot op het moment dat hij niet genoeg meer had aan 12V, en in de kast een transfo vervangen doe ik niet. Dus enige degelijke optie bleef zowat Eufy. Maar niet tevreden van.
Laatst gewijzigd door AfAX op 17 mei 2022, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

welke is dan de nieuwste versie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

die cams van uefy zijn dus waardeloos geworden dankzij hun laatst update. Het enige dat werkt is dat ik meldingen nog krijg via mijn gsm en smartwatch maar live (vanop afstand) naar beelden kijken lukt dus niet meer . Afwachten op de goodwill en hopen dat een nieuwe firmware soelaas brengt
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Zijn dat die camera's niet die onlangs een lek hadden waardoor ze van buitenaf te bekijken waren door niet-eigenaars? Misschien is nu iemand uit China de beelden aan het bekijken? :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”