portefeuille kiezen?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Ik ben nooit erg goed geweest in kleding / kleding accessories..

M'n vorige portefeuille komt van Artiest 'Johnny White' uit Scherpenheuvel. (Leeghalen van zijn panden na zijn dood.)
Deze heeft het een kleine 30 jaar volgehouden.

Nu deze helaas stuk is, heb ik enorme moeite met kiezen van een nieuwe!

Ik ben op zoek naar een kleine portefeuille, liefst enkel voor allerlei bankkaart formaatjes.
Zwart of bruin.
Liefst met zo'n venstertje voor ID.
Klein vakje voor een beetje cash geld/munten.

Kan er iemand enkele aanraders geven? :)
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Ik ben zeer tevreden van mijn secrid.
https://secrid.com/nl-be/
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Hier ook Secrid.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 21 keer

Secrid idd. Maar let op met de hoeveelheid munten zou ik zeggen...

Mogelijk deze voor kaarten en papieren geld en iets anders voor munten
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Ik heb hetzelfde probleem als de vraagsteller. Mijn portefeuille ook stuk, zit nu met een oude maar net iets te grote Ambiorix portefeuille. Ik was ook op zoek naar iets kleiner en compacter maar... Ik ben al stokoud en zit dus nog met een papieren rijbewijs. Kan het moeilijk gaan omwisselen omdat ik zo'n klein formaat gedoe wil. De meeste van de klantenkaarten staan dan ook nog eens op de GSM dus eigenlijk zou het enkel wat cash geld, mijn ID kaart rijbewijs en wat andere kleine zaken moeten kunnen huisvesten.
stefan1234
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 05 sep 2019, 14:15
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 12 keer

Union Match "king size" luciferdoosje hier:
  • Security through obscurity (niemand steelt het)
  • Volledig conform KISS-principes (één groot vak waarmee je kan doen wat je wil)
  • Economisch
  • Ecologisch (composteerbaar)
  • Veganistisch
  • Ondersteunt als enige op de Europese markt contactloos betalen via UnionPay (t.t.z. Union Match Pay) via het insteken van je favoriete kaart tussen de onderkant van het binnenste doosje en de buitenkant
  • Stuk papier (vb. afgedrukt vaccinatiecertificaat) dat een paar keer gevouwen is kan gebruikt worden om bepaalde kaarten meteen naar boven te duwen bij het openen.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

SPR schreef:Ik heb hetzelfde probleem als de vraagsteller. Mijn portefeuille ook stuk, zit nu met een oude maar net iets te grote Ambiorix portefeuille. Ik was ook op zoek naar iets kleiner en compacter maar... Ik ben al stokoud en zit dus nog met een papieren rijbewijs. Kan het moeilijk gaan omwisselen omdat ik zo'n klein formaat gedoe wil. De meeste van de klantenkaarten staan dan ook nog eens op de GSM dus eigenlijk zou het enkel wat cash geld, mijn ID kaart rijbewijs en wat andere kleine zaken moeten kunnen huisvesten.
" Ik ben al stokoud en zit dus nog met een papieren rijbewijs. Kan het moeilijk gaan omwisselen omdat ik zo'n klein formaat gedoe wil."

Niet alleen dat , maar dat c.card formaat is met een beperkte valid tijd , terwijl het papieren rijbewijs levenslang geldig is ....op voorwaarde je natuurlijk geen ontzegging oploopt .... :wink:
Ik weet ook niet zeker of ccard versie ook automatisch inclusief voor motor telt zoals het papieren versie doet.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Matt555 schreef: Niet alleen dat , maar dat c.card formaat is met een beperkte valid tijd , terwijl het papieren rijbewijs levenslang geldig is ....op voorwaarde je natuurlijk geen ontzegging oploopt ....
Ik weet ook niet zeker of ccard versie ook automatisch inclusief voor motor telt zoals het papieren versie doet.
Beetje off-topic, maar het papieren rijbewijs zal niet meer geldig zijn na 2030?(exacte datum weet ik nu meer), maar je zal dus sowieso ooit moeten switchen.
En je autorijbewijs is enkel geldig voor een motor als je het voor een bepaalde datum behaald hebt. Er zijn genoeg mensen met een papieren rijbewijs die niet met de motor mogen rijden.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ook off topic.

Bij de card versie moet je ook zelf aangeven dat je kaart verloopt. Het is niet zoals met een id kaart dat ze automatisch vernieuwen.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

Stroper schreef:
Matt555 schreef: Niet alleen dat , maar dat c.card formaat is met een beperkte valid tijd , terwijl het papieren rijbewijs levenslang geldig is ....op voorwaarde je natuurlijk geen ontzegging oploopt ....
Ik weet ook niet zeker of ccard versie ook automatisch inclusief voor motor telt zoals het papieren versie doet.
Beetje off-topic, maar het papieren rijbewijs zal niet meer geldig zijn na 2030?(exacte datum weet ik nu meer), maar je zal dus sowieso ooit moeten switchen.
En je autorijbewijs is enkel geldig voor een motor als je het voor een bepaalde datum behaald hebt. Er zijn genoeg mensen met een papieren rijbewijs die niet met de motor mogen rijden.
Dus positief in beide gevallen (motor rijden gemachtigd..) voor een +/- 11jaar , ...blijkbaar was er dan toch een voordeel :roll: aan mijn legerdienst met bekomen van dat mil. rijbewijs :banana: En mits dat papieren ding kan je ook in een oogopslag laten zien dat je nog nooit een rijverbod hebt opgelopen , geen digitaal lezertje nodig .....tiens... dat c.cardversie is dan weer voor die recividisten overtreders gunstig.... :wink:
Laatst gewijzigd door Matt555 op 02 mei 2022, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Is 2033 dat papier niet meer zal mogen.

https://mobilit.belgium.be/nl/nieuws/ni ... maar_nodig
Item is van 2017 dus te bezien of de deadline er ook echt dan zal zijn
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Matt555 schreef:
Ik weet ook niet zeker of ccard versie ook automatisch inclusief voor motor telt zoals het papieren versie doet.
De cat. waarvoor je rijbewijs geldt is niet afhankelijk van de drager maar van de bekomen rechten.
ze zijn dus gelijk voor de papieren en de plastic versie.

Overigens ook tevreden over de Secrid. Maar deze voldoet niet aan de vraag van TS.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

ivob schreef:
Matt555 schreef:
Ik weet ook niet zeker of ccard versie ook automatisch inclusief voor motor telt zoals het papieren versie doet.
De cat. waarvoor je rijbewijs geldt is niet afhankelijk van de drager maar van de bekomen rechten.
ze zijn dus gelijk voor de papieren en de plastic versie.

Overigens ook tevreden over de Secrid. Maar deze voldoet niet aan de vraag van TS.
De cat. waarvoor je rijbewijs geldt is niet afhankelijk van de drager maar van de bekomen rechten.

Het minieme inzake uitzonderingen ontgaat je wederom :lol: :roll: ...., mijn papieren versie gaf me deze rechten om motor te rijden ....automatisch .... zelfs voor categorie 3.5 Ton LAADVERMOGEN ..... waarvoor ik echter bedankt heb bij omzetten naar het burger rijbewijs (keuze was er ...)
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Je hebt me verkeerd begrepen.
Met drager bedoel ik niet de houder (die zijn rechten al dan niet opgeeft) maar het type van uitvoering.
Door over te schakelen van de paieren versie naar de bankaartversie verlies je geen rechten verbonden aan de papieren versie.
En dat laatste was je vraag.

Wat bedoel je met "omzetten naar burger rijbewijs"?
De papieren versie en plastic card versie zijn beiden een burger rijbewijs.
Een militair rijbewijs is niet geldig op de openbare weg indien je een ander dan een militair voertuig bestuurt, dus deze opmerking is irrelevant in de discussie.

On topic: Secrid vind ook ik een handig ding maar beantwoordt niet aan de vereisten zoals gesteld door TS.
Het heeft - bij mijn weten - geen venstertje voor een ID en het heeft geen afgesloten vak voor munten.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

ivob schreef:Je hebt me verkeerd begrepen.
Met drager bedoel ik niet de houder (die zijn rechten al dan niet opgeeft) maar het type van uitvoering.
Door over te schakelen van de paieren versie naar de bankaartversie verlies je geen rechten verbonden aan de papieren versie.
En dat laatste was je vraag.

Wat bedoel je met "omzetten naar burger rijbewijs"?
De papieren versie en plastic card versie zijn beiden een burger rijbewijs.
Een militair rijbewijs is niet geldig op de openbare weg indien je een ander dan een militair voertuig bestuurt, dus deze opmerking is irrelevant in de discussie.

On topic: Secrid vind ook ik een handig ding maar beantwoordt niet aan de vereisten zoals gesteld door TS.
Het heeft - bij mijn weten - geen venstertje voor een ID.
Luister , ik doe een poging .... :roll:
Ten tijde van papieren versie kon je motor rijbewijs bekomen ZONDER examen als je geschikt was om auto te rijden mits rijbewijs , maw. je kon en kan dus mits papieren versie iemand zijn die nog nooit op zo'n groot bakbeest van een motor gezeten heeft ..... wanneer nu je daar een examen voor moet doen.....
Laatst gewijzigd door Matt555 op 02 mei 2022, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Dan zal ik ook nog eens een poging doen.
Dat heeft totaal niets te maken met houder te zijn van een papieren of een plastic card rijbewijs maar met de datum van het behalen van je autorijbewijs. Niet met het (destijds) in het bezit zijn van een papieren rijbewijs. En dat is je trouwens al uitgelegd.
Er zijn genoeg mensen met een papieren rijbewijs die niet automatisch een rijbewijs krijgen dat geldig is voor de cat. motorrijbewijs. En genoeg mensen met een plastic card rijbewijs dat geldig is voor een cat. motorrijbewijs zonder voor dat laatste ooit een examen te hebben afgelegd.
Je haalt oorzaak een gevolg door elkaar.
De enige oorzaak voor het behalen van een motorrijbewijs zonder scholing noch examen is de datum van het behalen autorijbewijs en niet het soort drager.
Wissel je nu een papieren rijbewijs in dat geldig is voor een motorrijbewijs (en enkel bekomen op basis van de datum behalen autorijbewijs) heb je nu dus een plastic rijbewijs met nog steeds dezelfde rechten voor de motorfiets.

Maw. je kon en kan dus mits papieren versie, zowel met een bankcardversie iemand zijn die nog nooit op zo'n groot bakbeest van een motor gezeten heeft en beiden met de geldigheid voor een motorrijbewijs.  
Laatst gewijzigd door ivob op 02 mei 2022, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Moest de TS toch een Secrid overwegen, kijk dan ook naar Ekster.
Ik heb mijn Secrid verloren en was ook op zoek naar een nieuwe.
Persoonlijk vind ik de Ekster beter en je kan direct een kaartje bijkopen met GPS functie in om je portefeuille terug te vinden, biepje te laten maken, …
Dit werkt op zonne energie en heb ingesteld dat wanneer ik portefeuille ergens laat liggen, mijn gsm direct een notification geeft.
Ik wil echt niets anders meer.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Moest de TS toch een Secrid overwegen, kijk dan ook naar Ekster.
Ik heb mijn Secrid verloren en was ook op zoek naar een nieuwe.
Persoonlijk vind ik de Ekster beter en je kan direct een kaartje bijkopen met GPS functie in om je portefeuille terug te vinden, biepje te laten maken, …
Dit werkt op zonne energie en heb ingesteld dat wanneer ik portefeuille ergens laat liggen, mijn gsm direct een notification geeft.
Ik wil echt niets anders meer.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Goede tip.
Maar kan je, indien gewenst, zo'n gps tracker ook niet gewoon in je secrid steken?
Je mag dan wel je gsm ook niet ergens laten liggen. :-)
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Je kan zo een gps tracker (kaartje) idd overal insteken. Maar die ekster Wallet heeft nog een meer traditioneel ontwerp, secrid zijn 2 harde stukken waar kaarten insliden. Daar gaat zo een gps kaartje niet in raken.
Bij de ekster steek je die aan de achterkant in een speciaal compartimentje.
Ook heeft die aan de binnenkant nog 2 gewone compartimenten en een “beugel” voor briefjes.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

ivob schreef:Dan zal ik ook nog eens een poging doen.
Dat heeft totaal niets te maken met houder te zijn van een papieren of een plastic card rijbewijs maar met de datum van het behalen van je autorijbewijs. Niet met het (destijds) in het bezit zijn van een papieren rijbewijs. En dat is je trouwens al uitgelegd.
Er zijn genoeg mensen met een papieren rijbewijs die niet automatisch een rijbewijs krijgen dat geldig is voor de cat. motorrijbewijs. En genoeg mensen met een plastic card rijbewijs dat geldig is voor een cat. motorrijbewijs zonder voor dat laatste ooit een examen te hebben afgelegd.
Je haalt oorzaak een gevolg door elkaar.
De enige oorzaak voor het behalen van een motorrijbewijs zonder scholing noch examen is de datum van het behalen autorijbewijs en niet het soort drager.
Wissel je nu een papieren rijbewijs in dat geldig is voor een motorrijbewijs (en enkel bekomen op basis van de datum behalen autorijbewijs) heb je nu dus een plastic rijbewijs met nog steeds dezelfde rechten voor de motorfiets.

Maw. je kon en kan dus mits papieren versie, zowel met een bankcardversie iemand zijn die nog nooit op zo'n groot bakbeest van een motor gezeten heeft en beiden met de geldigheid voor een motorrijbewijs.  
je mixed alles oor elkaar , de reden waarom ik dat motor rijbewijs heb , is omdat ik daar toen voor gekozen heb toen die mogelijkheid bestond vele jaren bij aanvraag burger rijbewijs met voorlegging mil. bewijs dat aanvaard werd als eigenlijk examen voor rijbewijs .
Anderen deden dat misschien niet of wel , dat dit mogelijk was , was toen de gangbare criteria , de verwijzing in verschil tussen papier en plastic is enkel in dat toen tijdsgebeuren er niets anders was dan papier .

je hebt gelijk dat dit NU niets te maken heeft inzake de kwaliteit van document papier of plastic , maar diegeen die de papieren versie hadden en nog hebben behouden zolang het als papier is ,hun recht van besturen motor indien hiervoor geopteerd toen. Toch simpel je zegt in feite zelfde wat ik uitleg , enkel drijf je graag details op de spits .... :wink:

Ik mag er niet aan denken om op zo'n Honda 750 te kruipen ....., achter de hoek kan men mij dan al komen bijeenvegen :lol:
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Bwa, ik heb nu een bankcard rijbewijs geldig voor alle categoriën waarbij AM t/m BE bekomen op basis van de datum van het behalen van een burger rijbewijs Cat B (zonder eindvervaldag) en de Cat C1E en CE op basis van een militair rijbewijs (vervaldag bepaald door geldigheid medische schifting).
En ik rij, ongeacht of het een papieren rijbewijs of plastic rijbewijs is, afhankelijk van de omstandigheden en omgeving met een motorfiets van 675 cc tot 1200 cc. Zonder ergens al van de weg te zijn afgeraapt.
Integendeel, al genoeg ergens zien liggen en hangen met een geldig rijbewijs, bekomen na een examen, voor auto, motor, vrachtauto en autobus.
Rij- en stuurvaardigheid met een motorfiets (of eender welk voertuig) hangt niet af van de ondergrond van je rijbewijs noch het al dan niet afleggen van een examen behaald na een korte opleiding. Het behalen van een rijbewijs zonder examen staat niemand in de weg om zich terdege zelf te laten scholen of te laten bijscholen. Geldt trouwens ook voor diegenen met een rijbewijs voorzien van cat. behaald na een jaren geleden afgelegd examen.

Over wat jij persoonlijk denkt en wat jouw rijkwaliteiten zijn met welk voertuig dan ook ga ik me niet uitspreken. Dat heb je zelf al gedeeltelijk gedaan. :P
Toch simpel je zegt in feite zelfde wat ik uitleg , enkel drijf je graag details op de spits 
Ken jezelf aan een ander. :-D
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

ivob schreef:De cat. waarvoor je rijbewijs geldt is niet afhankelijk van de drager maar van de bekomen rechten.
ze zijn dus gelijk voor de papieren en de plastic versie.
De categorieen wel, de geldigheidsduur echter niet (al is dat geen probleem zolang men bijvoorbeeld geen medische herkeuring vraagt).
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb 7 jaar geleden deze gekocht en gebruik hem nog steeds naar volle tevredenheid: https://bellroy.com/products/hide-and-s ... hi#slide-0


Voldoet aan vrijwel al jouw vereisten, buiten het doorzichtig vakje voor je ID. Het vakje voor munten is wel heel klein (en niet echt nuttig imo).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Matt555 schreef:En mits dat papieren ding kan je ook in een oogopslag laten zien dat je nog nooit een rijverbod hebt opgelopen , geen digitaal lezertje nodig .....tiens... dat c.cardversie is dan weer voor die recividisten overtreders gunstig.... :wink:
Op dat papieren ding staat ook niet op dat ik het niet meer mag gebruiken :angel:
Militair hebben ze me nog opgeroepen maar toen ze zagen wat eraf kwam hebben ze direct de hele dienstplicht maar afgeschaft :oops:
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Secrid mini wallet aangekomen!

Geinig wel dat mechanisme.

Bedankt allemaal voor de aanbevelingen!
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”