TBF (meermaals?) niet uitgevoerd?
Geplaatst: 12 apr 2022, 11:58
Ik had het in het to TBF or not to TBF topic al vermeld maar de ergernis neemt nu toch toe zodat ik een nieuw topic opstart.
Na jaren een stabiel 100/30 profiel zakte ik naar 85/30 in november. TBF gevraagd maar blijkbaar ging DLM niet zo lang na mijn vraag sowieso opnier evalueren en idd. ik kwam weer op 100/30.
Eind januari verlaagde de snelheid weer... deze keer naar 70/30 en dus toch maar weer een TBF gevraagd. Evaluatie door DLM was normaal voorzien op 15/2 dus weer afgewacht... zonder resultaat. Ondertussen heb ik weer gemeld dat er niets veranderd aan mijn profiel en ging men alweer een TBF starten.
We zijn nu weer een week verder en ik zag nog geen enkele reconnect/retrain sinds 5 februari (Connection up-time: 65 days, 21 hours, 29 minutes). Ik ga er van uit dat een TBF een reconnect forceert en dat er dus geen TBF werd gestart. Is dat een functie die men vanuit de (Russische) helpdesk moeilijker of niet meer kan uitvoeren?
Na jaren een stabiel 100/30 profiel zakte ik naar 85/30 in november. TBF gevraagd maar blijkbaar ging DLM niet zo lang na mijn vraag sowieso opnier evalueren en idd. ik kwam weer op 100/30.
Eind januari verlaagde de snelheid weer... deze keer naar 70/30 en dus toch maar weer een TBF gevraagd. Evaluatie door DLM was normaal voorzien op 15/2 dus weer afgewacht... zonder resultaat. Ondertussen heb ik weer gemeld dat er niets veranderd aan mijn profiel en ging men alweer een TBF starten.
We zijn nu weer een week verder en ik zag nog geen enkele reconnect/retrain sinds 5 februari (Connection up-time: 65 days, 21 hours, 29 minutes). Ik ga er van uit dat een TBF een reconnect forceert en dat er dus geen TBF werd gestart. Is dat een functie die men vanuit de (Russische) helpdesk moeilijker of niet meer kan uitvoeren?