hoorapparaat ervaringen / goede merken

Plaats reactie
AfAX
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer

Ik merkte dat mijn gehoor er op achteruit ging. Tijdens een bezoek aan de NKO werd het een aansporing om niet meer te wachten om hoorapparaten te testen.
Ik veronderstel dat er nog personen zijn die deze raad op jongere leeftijd kregen.

Bij welke audiciens ben je het beste af (hebben ze dus meerdere merken, mogelijkheden en correcte prijzen)?
Welke toestellen zijn het beste? (heb momenteel reeds positieve azaken gelezen over Oticon More, Phonak Paradise & ReSound One). Het betreft vanzelfsprekend moderne oplaadbare toestellen met bluetooth mogelijkheden)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Zelf geen ervaring met hoorapparaten. Maar als bejaardenhulp wel veel klanten die er eentje hebben.
Ik denk dat het allemaal heel individueel is... voor de ene dit merk, voor een andere een ander merk.

Meeste mensen die ik ken, gaan naar een https://www.lapperre.be/nl/ shop.

Krijgen ze ook professioneel advies
de koe zegt boe
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

De winkels van mutualiteiten bij wie je zit ook zeker eens langs gaan. Denk wel dat die goed zijn en je krijgt er Lede korting.
seppe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 21 okt 2005, 19:45
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 11 keer

Ik draag al heel mijn leven gehoorapparaten. Sinds een paar jaar heb ik toestellen van GN; resound linx quatro. Ik heb deze gekozen omwille van de app waarmee ik instellingen kan aanpassen via die app, ook bluetooth verbinding mogelijk om te bellen(je kan, naar het schijnt, ook muziek afspelen). Ze zijn goed, maar zo'n dry cap is wel nodig; om de 2 dagen daar onder(2u).
Ik weet niet vanwaar je bent? Want ik geloof dat er niet zo heel veel verdelers zijn van GN in België. In nederland meer. Trouwens als ik iets bestel van GN wordt dit vanuit Nederland verstuurt. Ik heb die via oogvoororen.be gevonden.

https://oogvoororen.be/
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”