Pagina 1 van 1
Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 24 maa 2022, 10:52
door Vaganzza
https://www.hln.be/binnenland/ombudsman ... ~aed39de2/
Er zijn vorig jaar fors meer klachten over Scarlet binnengestroomd bij de ombudsdienst voor telecommunicatie dan het jaar voordien. Op jaarbasis gaat het over een stijging met maar liefst 122 procent. Dat blijkt donderdag uit het jaarverslag van de ombudsdienst.
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 24 maa 2022, 14:28
door bambipower
Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men met de afbraak van scarlet bezig is.
Allemaal om de 2 monopolisten in de zonneschijn te zetten.
Klanten die afgesloten worden, omdat scarlet geen fiber heeft
Klantenservice die drastisch zakt
Abbo’s die nooit upgraden
Etc
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 24 maa 2022, 14:49
door Dizzy
Alé, een duopolie waarvan 1 van de 2 een derde speler opkoopt en deze dan laat doodbloeden, wie had dat nu kunnen denken
Dat ze fiber leggen maar vergeten een aanbod te voorzien waardoor klanten moeten overstappen, tja. Gelukkig grijpt de politiek in, ai dit zit in het bestuur van één van de duopolisten

Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 24 maa 2022, 15:12
door MarkDM
Mobile Vikings en Jim Mobile staat het zelfde te wachten ....
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 24 maa 2022, 16:37
door bollegijs
bambipower schreef:Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men met de afbraak van scarlet bezig is.
Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men bij Scarlet de ombudsdienst gebruikt als klantendienst. Je wordt standaard genegeerd als er iets is was mijn indruk van Scarlet. Ook al eindje geleden gebeurd, dat wel.
Tijd dat die diensten eens uitvoerende macht krijgt, want deze herhalingen van klachten die moeten behandeld worden moeten veel belastingsgeld kosten denk ik.
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 24 maa 2022, 16:45
door wied
bollegijs schrijft ...Je wordt standaard genegeerd als er iets is...
Dat hebben zij vast van Proximus zelf overgenomen, die bleven ook stoicijns doof totdat de ombudsman mijn dossier(s) ontvankelijk verklaarde...
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 06 sep 2023, 22:09
door Patje
Even inpikken hier:
Sinds een week weg bij scarlet, nog niets van mail/bericht ontvangen dat mijn abo stopgezet is bij scarlet.
Ze blijven hier dus ook doof !! Had via easyswitch overgestapt naar MV (nochtans heeft MV een melding gestuurd betreft de overgang met easyswitch) .....
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 07 sep 2023, 00:19
door payphoneuser
Ik ben ook sinds een paar dagen over van Scarlet naar EDPNET en nog geen afrekening gekregen. EDPNET heeft me wel gemaild dat Scarlet heeft bevestigd dat mijn diensten daar stopgezet zijn. In het klantenportaal van Scarlet zie ik ook geen enkel product meer staan. Zal wel in orde komen vermoed ik, ten laatste op de normale dag van de maand wanneer de factuur normaal komt
Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
Geplaatst: 07 sep 2023, 05:50
door Joe de Mannen
Is dat nu niet net de bedoeling van easyswitch, dat het achter de schermen voor u geregeld wordt ?
J.