Pagina 1 van 1

Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel

Geplaatst: 24 maa 2022, 10:52
door Vaganzza
https://www.hln.be/binnenland/ombudsman ... ~aed39de2/

Er zijn vorig jaar fors meer klachten over Scarlet binnengestroomd bij de ombudsdienst voor telecommunicatie dan het jaar voordien. Op jaarbasis gaat het over een stijging met maar liefst 122 procent. Dat blijkt donderdag uit het jaarverslag van de ombudsdienst.

Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel

Geplaatst: 24 maa 2022, 14:28
door bambipower
Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men met de afbraak van scarlet bezig is.

Allemaal om de 2 monopolisten in de zonneschijn te zetten.

Klanten die afgesloten worden, omdat scarlet geen fiber heeft
Klantenservice die drastisch zakt
Abbo’s die nooit upgraden
Etc

Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel

Geplaatst: 24 maa 2022, 14:49
door Dizzy
Alé, een duopolie waarvan 1 van de 2 een derde speler opkoopt en deze dan laat doodbloeden, wie had dat nu kunnen denken :lol:

Dat ze fiber leggen maar vergeten een aanbod te voorzien waardoor klanten moeten overstappen, tja. Gelukkig grijpt de politiek in, ai dit zit in het bestuur van één van de duopolisten :bang:

Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel

Geplaatst: 24 maa 2022, 15:12
door MarkDM
Mobile Vikings en Jim Mobile staat het zelfde te wachten ....

Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel

Geplaatst: 24 maa 2022, 16:37
door bollegijs
bambipower schreef:Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men met de afbraak van scarlet bezig is.
Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men bij Scarlet de ombudsdienst gebruikt als klantendienst. Je wordt standaard genegeerd als er iets is was mijn indruk van Scarlet. Ook al eindje geleden gebeurd, dat wel.

Tijd dat die diensten eens uitvoerende macht krijgt, want deze herhalingen van klachten die moeten behandeld worden moeten veel belastingsgeld kosten denk ik.

Re: Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel

Geplaatst: 24 maa 2022, 16:45
door wied
bollegijs schrijft ...Je wordt standaard genegeerd als er iets is...

Dat hebben zij vast van Proximus zelf overgenomen, die bleven ook stoicijns doof totdat de ombudsman mijn dossier(s) ontvankelijk verklaarde...