https://www.hln.be/binnenland/ombudsman ... ~aed39de2/
Er zijn vorig jaar fors meer klachten over Scarlet binnengestroomd bij de ombudsdienst voor telecommunicatie dan het jaar voordien. Op jaarbasis gaat het over een stijging met maar liefst 122 procent. Dat blijkt donderdag uit het jaarverslag van de ombudsdienst.
Ombudsman telecommunicatie neemt Scarlet op de korrel
-
- Elite Poster
- Berichten: 3376
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men met de afbraak van scarlet bezig is.
Allemaal om de 2 monopolisten in de zonneschijn te zetten.
Klanten die afgesloten worden, omdat scarlet geen fiber heeft
Klantenservice die drastisch zakt
Abbo’s die nooit upgraden
Etc
Allemaal om de 2 monopolisten in de zonneschijn te zetten.
Klanten die afgesloten worden, omdat scarlet geen fiber heeft
Klantenservice die drastisch zakt
Abbo’s die nooit upgraden
Etc
de koe zegt boe
- Dizzy
- Elite Poster
- Berichten: 12316
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Alé, een duopolie waarvan 1 van de 2 een derde speler opkoopt en deze dan laat doodbloeden, wie had dat nu kunnen denken
Dat ze fiber leggen maar vergeten een aanbod te voorzien waardoor klanten moeten overstappen, tja. Gelukkig grijpt de politiek in, ai dit zit in het bestuur van één van de duopolisten

Dat ze fiber leggen maar vergeten een aanbod te voorzien waardoor klanten moeten overstappen, tja. Gelukkig grijpt de politiek in, ai dit zit in het bestuur van één van de duopolisten

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1971
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Mobile Vikings en Jim Mobile staat het zelfde te wachten ....
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 1099
- Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 43 keer
Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men bij Scarlet de ombudsdienst gebruikt als klantendienst. Je wordt standaard genegeerd als er iets is was mijn indruk van Scarlet. Ook al eindje geleden gebeurd, dat wel.bambipower schreef:Ik kan er niet aan doen, maar krijg de indruk dat men met de afbraak van scarlet bezig is.
Tijd dat die diensten eens uitvoerende macht krijgt, want deze herhalingen van klachten die moeten behandeld worden moeten veel belastingsgeld kosten denk ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6875
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
bollegijs schrijft ...Je wordt standaard genegeerd als er iets is...
Dat hebben zij vast van Proximus zelf overgenomen, die bleven ook stoicijns doof totdat de ombudsman mijn dossier(s) ontvankelijk verklaarde...
Dat hebben zij vast van Proximus zelf overgenomen, die bleven ook stoicijns doof totdat de ombudsman mijn dossier(s) ontvankelijk verklaarde...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
Even inpikken hier:
Sinds een week weg bij scarlet, nog niets van mail/bericht ontvangen dat mijn abo stopgezet is bij scarlet.
Ze blijven hier dus ook doof !! Had via easyswitch overgestapt naar MV (nochtans heeft MV een melding gestuurd betreft de overgang met easyswitch) .....
Sinds een week weg bij scarlet, nog niets van mail/bericht ontvangen dat mijn abo stopgezet is bij scarlet.
Ze blijven hier dus ook doof !! Had via easyswitch overgestapt naar MV (nochtans heeft MV een melding gestuurd betreft de overgang met easyswitch) .....
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Pro Member
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Ik ben ook sinds een paar dagen over van Scarlet naar EDPNET en nog geen afrekening gekregen. EDPNET heeft me wel gemaild dat Scarlet heeft bevestigd dat mijn diensten daar stopgezet zijn. In het klantenportaal van Scarlet zie ik ook geen enkel product meer staan. Zal wel in orde komen vermoed ik, ten laatste op de normale dag van de maand wanneer de factuur normaal komt
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 6919
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
Is dat nu niet net de bedoeling van easyswitch, dat het achter de schermen voor u geregeld wordt ?
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...