Apple watch

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Voor mijn dochter haar verjaardag op zoek naar een 2e handse apple watch die mijn geen halve arm gaat kosten :). Heeft iemand toevallig nog een apple watch liggen van 38 of 40mm? Ze heeft een iphone 6s.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Matomatisch
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Heb hier nog een Apple Watch Series 1 (vergis u niet, dat is de 2de generatie Apple Watch) liggen in een lade. Gouden kleur, 38mm.

Deze wordt niet meer ondersteund door Apple(krijgt geen nieuwe updates meer) dus weet niet of hij nog bruikbaar is voor je?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dank voor je reply. Dat hangt ervan af of het überhaupt werkt natuurlijk. Als geen support betekent geen nieuwe functionaliteit, dan zie ik daar weinig problemen mee. Als geen support betekent dat het horloge niet kan pairen met haar iphone dan heeft het inderdaad geen zin.

Heb je deze zelf nog kunnen pairen met een iphone? Is het realistisch om het te testen alvorens tot aankoop over te gaan? Wat zou je er nog voor willen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Matomatisch
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Goztow schreef:Dank voor je reply. Dat hangt ervan af of het überhaupt werkt natuurlijk. Als geen support betekent geen nieuwe functionaliteit, dan zie ik daar weinig problemen mee. Als geen support betekent dat het horloge niet kan pairen met haar iphone dan heeft het inderdaad geen zin.

Heb je deze zelf nog kunnen pairen met een iphone? Is het realistisch om het te testen alvorens tot aankoop over te gaan? Wat zou je er nog voor willen?
Ik zal vanavond na het werk de Watch eerst even opladen en kijken of hij nog te pairen valt met een recente iPhone(partner heeft een 12).

Ik hou je op de hoogte!
Matomatisch
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Helaas, de batterij van de Watch is dood :( Hij blijft constant herstarten...

Ik hoop dat je nog een alternatief vind voor je dochter!
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”