Inloggen Amazon Prime in browser wanneer abo in Fr

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Iemand met zelfde probleem?

Ik heb een Prime abo bij Amazon.fr. Ik ben (uiteraard) ook gebruiker van Amazon in Nl of De. Dus ik heb "3 accounts".
Kijken via Android naar Prime is geen probleem.

Zodra ik (of de kids) willen inloggen via een browser begint de sh*t. Ik log in met mijn Amazon.fr credentials en dan zegt het systeem dat klant klant Prime moet worden.

Ik ga ervan uit dat Amazon omdat ik in Vlaanderen ben veronderstelt dat ik in Nl wil kijken en dus aftoetst of ik een Amazon Prime bij Amazon.Nl heb.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Amazon prime (Amerika) gaat er vanuit dat Begië franstalig is. Heb er eens een chat voor open gedaan met de vraag waarom Nederlandse films alleen in het Frans werder gedubt en geen mogelijkheid hadden om deze Nederlands te maken.

Via een vpn is het mij ook nog niet glukt om echte Nederlands ondertitles te krijgen voor alle films of serie's.

Zou ook graag meer naar Prime kijken want ze hebben zeer geode films alleen heel veel alleen franstalige ondertitels of gedubte versies.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

stefke schreef:Amazon prime (Amerika) gaat er vanuit dat Begië franstalig is. Heb er eens een chat voor open gedaan met de vraag waarom Nederlandse films alleen in het Frans werder gedubt en geen mogelijkheid hadden om deze Nederlands te maken.

Via een vpn is het mij ook nog niet glukt om echte Nederlands ondertitles te krijgen voor alle films of serie's.

Zou ook graag meer naar Prime kijken want ze hebben zeer geode films alleen heel veel alleen franstalige ondertitels of gedubte versies.
OK, maar dat is nu niet het probleem. We hebben het hier al eens eerder over gehad. Zelfs als je een Prime Abo bij Amazon.nl neemt, blijf je met hetzelfde probleem zitten wisten de collega's hier te vertellen. Dus heb ik mijn abo bij Amazon.fr behouden.

Het probleem is nu (en feitelijk al altijd geweest) dat ik een abonnement heb, maar niet geroute wordt naar het land waar ik dat abonnement heb, en ik slaag er ook niet in te kiezen vanuit welk land ik inlog in Amazon Prime.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”