Pagina 1 van 1
Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 21 feb 2022, 11:05
door tj2940
Ik ben (nu al spijt van) een maand geleden overgeschakeld naar Orange en loop tegen het volgende probleem aan: ik krijg die voicemail niet uitgeschakeld.
Na contact met de klantendienst krijg ik volgend antwoord:
"Het is namelijk zo dat deze optie standaard mee in uw tariefplan zit niet de deactiveren valt. Wat we wel kunnen doen is uw rinkeltijd verlengen naar het maximum. Had u dit graag laten wijzigen?
Ongeveer een jaar geleden met de komst van onze Go abonnementen werd er standaard een professionele voicemail aan iedereen aangeboden. We kunnen dit niet uitschakelen enkel verlengen."
Weet er iemand of er toch nog een mogelijkheid is om van de voicemail af te geraken?
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 21 feb 2022, 11:22
door CCatalyst
Nummer naarwaar doorgeschakeld wordt bij niet antwoorden veranderen in iets dat het systeem aanvaardt maar nergens op uitkomt?
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 21 feb 2022, 11:41
door tj2940
Inderdaad, doorschakeling is de oplossing. Nu heb ik een extra surf sim kaart en de oproepen komen door maar geen bij niet opnemen/geen ontvangst niet meer naar voicemail. Enkel bericht dat de correspondent niet bereikbaar is. Perfect!
Volgende 2 codes gebruikt:
**62*ander nummer#
**61*ander nummer#
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 21 feb 2022, 20:32
door bvhalst
probeer eens ##002# om de voicemail te deactiveren... oud truukje, misschien werkt dat nog
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 23 feb 2022, 21:04
door tj2940
bvhalst schreef:probeer eens ##002# om de voicemail te deactiveren... oud truukje, misschien werkt dat nog
Dit geeft wel een melding dat het uitgevoerd is maar... werkt niet...
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 23 feb 2022, 21:52
door bvhalst
Probeer eens #002#
You never know…
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 24 feb 2022, 11:49
door Ernie
Ik heb hier in het verleden ook al vruchteloos naar gezocht...
Zou dit een gemakkelijke manier zijn om winst te maken of een technische kwestie?
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 24 feb 2022, 12:14
door krisken
Ik had vroeger via de helpdesk mijn voicemail laten uitschakelen. Echter toen ik van abonnement veranderde (met hetzelfde nummer), dan kreeg ik plots terug die vervelende voicemail. Terug gebeld naar de helpdesk en helaas : ze kunnen het niet meer uitschakelen...
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 24 feb 2022, 14:12
door honda4life
20/30 seconden is inderdaad veel te kort en een grote frustratie.
Wat doe je dan als je echt een conversatie wil... dan maar enkele seconden voor de voicemail opleggen om ook weer niet de kassa te passeren van gesprekskosten.
Re: Voicemail uitschakelen
Geplaatst: 24 feb 2022, 14:22
door Ernie
krisken schreef:helaas : ze kunnen het niet meer uitschakelen...
Kunnen, willen of weten hoe?
Dat de 1ste lijn dat niet weet is best mogelijk.
Dat het helemaal niet kan... daar heb ik héél sterk mijn twijfels over!