Noise cancelling earbuds

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Nu mijn echtgenote weer vaker op de werkvloer moet verschijnen, zijn we voor haar op zoek naar goeie maar niet te dure "noise cancelling earbuds". Iets zoals die van Apple, maar dan liefst iets minder duur :)
phildww
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:57
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

Ik kan nochtans de Airpods Pro van Apple aanbevelen, en er zijn goede kortingen te vinden...
https://www.belsimpel.nl/accessoire-det ... s-pro-2021
https://tweakers.net/pricewatch/1480404 ... o-wit.html

Nadeel op werkvloer: ze zijn opvallend wit 8)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Goede video:
Als je die video mag geloven en rekening houdt met de prijs, bv. de Galaxy Buds 2 of pro, Nothing Ear(1), One Plus Buds Pro, Jabra Elite 7 serie
Persoonlijk heb ik even de Jabra Elite 85t gehad en ik moet zeggen dat de NC wel iets deed, maar lang niet zoveel als de Bose QC 35II die ik heb. Als ik terug voor NC zou gaan, zou ik toch voor een over-ears hoofdtelefoon gaan, die werken passief sowieso ook al veel beter.
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

ik gebruik de jabra elite 75t om te gaan sporten, verwacht niet teveel van de noise cancelling!
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

phildww schreef:Nadeel op werkvloer: ze zijn opvallend wit 8)
Ik vind dat wel handig. Dan zien de collega's dat ik hen niet hoor. :angel:

Over ear zal wel veel beter werken, maar dat is een stuk warmer en veel minder discreet. Op kantoor vind ik dat toch net iets te dik. Mijn andere (klassieke) set is een on-ear en dat vind ik al op de limiet qua grootte.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik gebruik de LG tone free fp9, wel tevreden van en prijs viel mee. Kan ze wel niet vergelijken met andere want het zijn men eerste earbuds, maar Linus bracht enkele weken erna een review uit en was er ook zeer van te spreken.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik heb
NuKeM schreef:Persoonlijk heb ik even de Jabra Elite 85t gehad en ik moet zeggen dat de NC wel iets deed, maar lang niet zoveel als de Bose QC 35II die ik heb. Als ik terug voor NC zou gaan, zou ik toch voor een over-ears hoofdtelefoon gaan, die werken passief sowieso ook al veel beter.
Ik heb de knoop eens doorgehak en Bose QuietComfort Earbuds gekocht. Eigenlijk voor mijn vrouw, zij heeft 'moeilijke' oren en tot nu toe blijft niets goed zitten, helaas deze Bose QuietComfort Earbuds ook niet :( (die gaan zelfs gewoon niet in/aan haar oren). Dus gaan ze naar mij en krijgt zij mijn Bose QC 35II headset, al zal ze daar niet mee kunnen gaan lopen.
Over de earbuds, wauw. Die klinken echt zoals ik het graag heb, muziek klinkt goed, dicht bij de Bose QC 35II. Bij de Jabra Elite 85t earbuds die ik even geprobeerd heb was dat toch altijd een puntje, maar ik dacht toen, tja ze zijn ook klein etc. daar kan niet hetzelfde geluid uit komen als een headset, maar deze Bose QuietComfort Earbuds bewijzen het tegendeel. Zeer tevreden van de sound out-of-the-box.
En de NC is natuurlijk ook top, ik merk haast geen verschil met de Bose QC 35II, top dus (en veel beter dan de Jabra Elite 85t earbuds).
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Ik heb de Sennheiser Momentum True Wireless 2 van €200.

Qua geluidskwaliteit best ok, te vergelijken met bedrade IEMs van rond de 100 euro, gok ik, want ik heb maar twee sets IEMs van die prijscategorie en niks erboven.

De ANC is best ok, maar werkt vooral bij monotone geluiden zoals motorgeluid of aircon. Dat gezegd zijnde, omdat de dopjes in je oorkanaal worden geduwd met siliconen of mousse ga je sowieso minder van je omgeving horen.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Voor te sporten, aftershokz van aeropex

Jabra evolve75e was ik ook wel best tevreden over voor te werken, verdraag niet lang in ear’s. Die hebben goede noice cancelling vond’k zelf. Voordeel was ook dat je die rond je nek kon laten hangen, of één van de twee. Nu heb ik een on ear evolve75 en dat is meer mijn ding om langdurig op te hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”