Hulp bij opzetten IVR (OVH)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Hallo,

Voor een kleinschalig bedrijf met 3 medewerkers willen wij graag een systeem opzetten voor de inkomende calls.
Momenteel heeft elke medewerker een gsmnummer van de zaak waarmee klanten worden opgebeld, en de inkomende calls komen aan op een vaste lijn.

Aangezien de klant bij uitbellen het gsmnummer ziet, worden deze permanent naar de vaste lijn doorgeschakeld, zo kan iemand anders beantwoorden indien de persoon in kwestie niet beschikbaar is.

Graag zouden we volgende willen opzetten:
- Een zeer simpele IVR (kies 1 voor persoon x, kies 2 voor persoon y, kies 3 voor persoon z).

Zelf had ik al begrepen dat met de VOIP Enterprise van OVH het mogelijk is een IVR op te zetten.
Echter hadden we hierbij nog enkele dingen die niet duidelijk zijn.

Je hebt dus het eerste zabonnement waarmee de IVR wordt opgezet.
Wat moet je daarnaast nog aanschaffen, is dit een extra VOIP decouverte voor elke medewerker of kan dit ook een account zijn bij eender welke SIP-aanbieder?

Kan er met de SIP Decouverte oproepen worden doorgeschakeld naar een andere lijn of niet? Dit is niet duidelijk vanop hun website.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Zoals ik het begrijp is doorschakelen niet mogelijk met de ligne decouverte.
Maar...

... alles is relatief, dit wil gewoon zeggen dat je dat niet kan instellen op hun site, dat zij het niet voor u doen. Als jij dat regelt in bvb en fritzbox kan het uiteraard wel.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”