reeds bijna 20 jaar Scarlet
Geplaatst: 28 jan 2022, 23:42
Hallo,
ik lees hier dat "SCARLET" alle overschotjes van het premium merk Proximus kan opsouperen zonder enige meerwaarde ( oude BBX boxen,....)....Spijtig.
ik ben ooit begonnen (voor de anciens) met Yucom, nadien Tiscali, Wanadoo ( of omgekeerd) en Scarlet.
Ik moest éénmaal in de aanval gaan omdat men mij van die toestelletjes wou aansmeren om in het stopcontact te steken (wat nooit heeft gewerkt - met dank aan "Stijn" van de toenmalige ombudsdienst en Carla van Scarlet die toen het onderspit moest delven ).
Dat waren nog eens tijden, met dat bureautje in Zaventem waar ik verschillende malen gaan klagen ben.
Na al die jaren (en alle oppervlakkige, idiote reclame"promotie's") heb ik van Scarlet, spijtig genoeg, nog NOOIT een bedankt gehad als zeer trouwe en lange klant.
Ik ga er misschien, als naïeveling, van uit dat "trouw zijn aan een bedrijf" ook een meerwaarde is....niet (meer) dus.
ik heb netjes de tijdelijk ingevoerde 500 GB beperking (die ik contractueel nooit heb afgesproken) gerespecteerd én ik maar tot op vandaag nog steeds reclame voor Scarlet. Bedankt om dat ondertussen ook weer op te heffen.
Waarom blijf ik erbij....?
Telenet charmeert me niet en Proximus is een onpersoonlijke zeepbel.
Ik denk dat het gewoon een deel geworden is van mijn internetleven sinds + 20 jaar.
Nu zal Scarlet uiteraard zeggen " wat wil hij (nu weer)"?
ik wil niets..ik wil jullie gewoon bedanken voor de vertrouwde connectie (die nu en dan eens uitvalt tot grote woede van mijn familie )
Weet dat ik jullie, tegen beter weten in, altijd blijf verdedigen.
MIJN "budget provider"
Dat moest er toch eens uit, folks
ik lees hier dat "SCARLET" alle overschotjes van het premium merk Proximus kan opsouperen zonder enige meerwaarde ( oude BBX boxen,....)....Spijtig.
ik ben ooit begonnen (voor de anciens) met Yucom, nadien Tiscali, Wanadoo ( of omgekeerd) en Scarlet.
Ik moest éénmaal in de aanval gaan omdat men mij van die toestelletjes wou aansmeren om in het stopcontact te steken (wat nooit heeft gewerkt - met dank aan "Stijn" van de toenmalige ombudsdienst en Carla van Scarlet die toen het onderspit moest delven ).
Dat waren nog eens tijden, met dat bureautje in Zaventem waar ik verschillende malen gaan klagen ben.
Na al die jaren (en alle oppervlakkige, idiote reclame"promotie's") heb ik van Scarlet, spijtig genoeg, nog NOOIT een bedankt gehad als zeer trouwe en lange klant.
Ik ga er misschien, als naïeveling, van uit dat "trouw zijn aan een bedrijf" ook een meerwaarde is....niet (meer) dus.
ik heb netjes de tijdelijk ingevoerde 500 GB beperking (die ik contractueel nooit heb afgesproken) gerespecteerd én ik maar tot op vandaag nog steeds reclame voor Scarlet. Bedankt om dat ondertussen ook weer op te heffen.
Waarom blijf ik erbij....?
Telenet charmeert me niet en Proximus is een onpersoonlijke zeepbel.
Ik denk dat het gewoon een deel geworden is van mijn internetleven sinds + 20 jaar.
Nu zal Scarlet uiteraard zeggen " wat wil hij (nu weer)"?
ik wil niets..ik wil jullie gewoon bedanken voor de vertrouwde connectie (die nu en dan eens uitvalt tot grote woede van mijn familie )
Weet dat ik jullie, tegen beter weten in, altijd blijf verdedigen.
MIJN "budget provider"
Dat moest er toch eens uit, folks