Pagina 1 van 1

Support - als het goed is zeggen we het ook

Geplaatst: 19 jan 2022, 09:04
door SpecialK
Ik heb gisterenavond om 19u32 via mail contact opgenomen met Scarlet ivm een facturatieprobleempje. Om 19u41 had ik een (correct) antwoord. Ik was behoorlijk onder de indruk van hun mailsupport :)

Re: Support - als het goed is zeggen we het ook

Geplaatst: 19 jan 2022, 15:11
door WalterB1
Heb ik al eens zoiets voorgehad. Bericht naar MobileVikings verzonden. Laat op de avond, mogelijk een zaterdag of zondag. En dan zeer snel inhoudelijke reactie. Was zeer verbaast.

Re: Support - als het goed is zeggen we het ook

Geplaatst: 19 jan 2022, 15:13
door Belgissschenaap
Dat zijn altijd aangename verrassingen :)

Vroeger, en misschien nu nog altijd, kreeg je bij de universiteit van Gent sneller antwoord van de ICT dienst als je de mail markeerde met lage prioriteit. In tegenstelling tot mail met hoge prioriteit.

Dat was mogelijks omdat de lage prioriteit een andere mailbox was die door iemand anders behandeld werd. En rarara, die mailbox ontving dus amper vrgane want iedereen denkt dat zijn probleem prioritair is.