Eneco Comfort Bonus

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

https://eneco.be/nl/klantvoordelen/comfort-bonus

Toen ik vroeger klant was bij Eneco kreeg je daar na 3 maanden, 1 jaar en 3 jaar klant zijnde een bonus voor in de vorm van een extra verzekering.

Oa, deze voor een noodinterventie bij uw thuis (slotenmaker, CV installateur,...) echter, nu merk ik dat dit programma helemaal anders geworden is, enkel nog bijstand voor de fiets, elektrische wagen, extra garantie bij witgoed en bij ontslag een factuurgarantie tot 300 euro.

Ik heb nooit of te nimmer hier communicatie rond ontvangen dat dit van een mooi pakket werd verminderd naar eigenlijk niets meer.

Iemand die hier iets meer over weet sinds wanneer dat dit is? Best wel jammer dat je dat maar moet raden. Wat communicatie hier rond zou wel aangenaam geweest zijn.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Is in 2019 veranderd als ik mij niet vergis, er werd daar toen een mail gestuurd door Eneco.

Voor mij de reden geweest om vorig jaar te wijzigen naar hun Go tarief zonder de comfort bonus, maar wel goedkoper en nu naar Engie. Als zij de voordelen voor hun loyale klanten verminderen, zie ik geen reden om niet te vertrekken.
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Dan ga ik ook eens uitkijken voor een ander/beter tarief voor gas. Ook al gaan ze me dan helemaal niet graag meer zien voor elektriciteit vermits ik nog een terugdraaiende meter heb. :)

Voor de comfortbonus is het het niet meer de moeite om te blijven.
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”