sony xperia 10 iii

Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

samen met deze smartphone bestelden we een bookcase speciaal voor dit toestel. De sony werkt maar van zodra we hem in de cover duwen gaat het scherm uit en reageert de knop aan de zijkant niet ofschoon die goed zichtbaar is. wanneer we het deksel helemaal naar axhter doen dan blijft het scherm aan maar dan wordt de cameralens bedekt wat ook niet de bedoeling is. Lijkt iets met een magneet probleem te maken?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Gaat het om een first-party case of third-party?
Bij van die aliexpress-afgeleiden heb ik bij Samsung ook al soms gemerkt dat magneten niet aanwezig zijn of op de verkeerde plek zitten om correct te werken.

Dat je de lens bedekt als je een book cover helemaal open klapt is logisch, een boek klap je toch ook niet zo ver open? :P.
Maar da's bvb één van de redenen waarom ik zelf nooit dat soort cases gebruik. Ook al zijn de meeste cases gemaakt om een gesprek aan te kunnen nemen met gesloten cover en zo te bellen - niemand die ik ken met zo'n cover doet dit en zie je awkward met open case bellen, of helemaal omgeplooid met zichtbare bankkaarten etc.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

meon schreef:Gaat het om een first-party case of third-party?
Bij van die aliexpress-afgeleiden heb ik bij Samsung ook al soms gemerkt dat magneten niet aanwezig zijn of op de verkeerde plek zitten om correct te werken.

Dat je de lens bedekt als je een book cover helemaal open klapt is logisch, een boek klap je toch ook niet zo ver open? :P.
Maar da's bvb één van de redenen waarom ik zelf nooit dat soort cases gebruik. Ook al zijn de meeste cases gemaakt om een gesprek aan te kunnen nemen met gesloten cover en zo te bellen - niemand die ik ken met zo'n cover doet dit en zie je awkward met open case bellen, of helemaal omgeplooid met zichtbare bankkaarten etc.
de bookcase of flipcase komt van gsmpunt.nl
https://www.gsmpunt.nl/hoesjes/sony-xpe ... mail&utm_c

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”