Motoroal moto E30 uit de Aldi folder

Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

mijn partner heeft nog een oude apple iphone 3gs waar nog bijzonder weinig mee aan te vangen is, om één of andere reden kan de wifi zelfs niet meer aan of uitgezet worden. Zij zag deze motorola in het blaadje staan. Lijkt dit iets? gaat dat maar sporadisch gebruiken, ze zit al niet op de social media
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Ik heb een Nokia 2.4 als tweede GSM en die doet wat die moet doen voor 99€.

Whatsapp, waze, google maps en een paar kleine apps. Ik vermoed dat de E30 ook dezelfde categorie zal vallen voor minimaal gebruik. Camera is wel slechte kwaliteit maar dat neem ik er graag bij.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Welke apps gaan gebruikt worden op de Motorola Moto E30?

Volgens wat ik lees is die gelijk aan de E40 maar in werk- en opslagengeheugen is gehalveerd van 4GB en 64GB naar 2GB en 32GB. Vooral het weinige werkgeheugen kan de telefoon frustrerend traag maken, maar dat ligt natuurlijk maar aan wat je gewend bent.

Mijn houding bij het kiezen van een smartphone is: niet loos gaan en hou het binnen de perken, maar je moet niet gaan knippen in basisbehoeften als RAM, SoC en opslag. Persoonlijk zou ik de Motorola G9 Play aanraden als je een budgetmodel zoekt. Die is te koop voor €150 (cf. pricewatch: https://tweakers.net/pricewatch/1600590 ... blauw.html). Dat is direct €50 meer dan de Moto E30, maar wél direct een pak bruikbaarder, lees: je gaat minder snel tegen de grenzen aanlopen en spijt hebben dat je zo goedkoop wou gaan.
Laatst gewijzigd door JamesEarlGray op 01 nov 2021, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Luboli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 jan 2017, 02:40
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 57 keer

Die reviews gaan over de G30, die uit de aldi is de E30
Groot verschil
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

JamesEarlGray schreef:Welke apps gaan gebruikt worden op de Motorola Moto E30?

Volgens wat ik lees is die gelijk aan de E40 maar in werk- en opslagengeheugen is gehalveerd van 4GB en 64GB naar 2GB en 32GB. Vooral het weinige werkgeheugen kan de telefoon frustrerend traag maken, maar dat ligt natuurlijk maar aan wat je gewend bent.

Mijn houding bij het kiezen van een smartphone is: niet loos gaan en hou het binnen de perken, maar je moet niet gaan knippen in basisbehoeften als RAM, SoC en opslag. Persoonlijk zou ik de Motorola G9 Play aanraden als je een budgetmodel zoekt. Die is te koop voor €150 (cf. pricewatch: https://tweakers.net/pricewatch/1600590 ... blauw.html). Dat is direct €50 meer dan de Moto E30, maar wél direct een pak bruikbaarder, lees: je gaat minder snel tegen de grenzen aanlopen en spijt hebben dat je zo goedkoop wou gaan.
apps die er op gaan komen
gmail
hoplr
nbms
delijn
demorgen, vrtnu
argenta
keytrade
belfius
pluspas
covidsafe
itsme
chrome of andere browser





Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Dat gaat daar allemaal normaal mee gaan. :)
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Dag gaat inderdaad gaan, maar mijn opmerking blijft gelden: het gaat ok werken, maar vaak traag, soms zodanig traag dat je je gaat ergeren aan het ding. Mijn raad blijft: koop niet de low-end, maar blijf bij mid-end.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Ik zou inderdaad ook 50€ meer geven voor de Moto G9
deze heeft grotendeels dezelfde specs (formaat, scherm, camera...) maar een groot aantal voordelen tegenover de E30
- 4GB ram ipv 2GB ram
- 64 GB opslag ipv 32 GB
- CPU: Snapdragon 662 ipv Unisoc T700 (de snapdragon is iets sneller, zuiniger procede en beter ondersteund)
- FM radio
- NFC
- Wifi AC (5Ghz) ipv wifi N
- gyroscoop
- Snel laden (20W ipv 10W)

Hier een vergelijk tussen de E40(dit is de E30 maar dan met 4GB/64GB) en de G9
https://www.gsmarena.com/compare.php3?i ... one2=10387

het enige voordeel van de E30 tov de G9 (buiten de prijs) is dat deze een 90Hz scherm heeft tov een 60Hz scherm, maar met 60Hz gaat de batterij wel weer langer mee...
Greetz cyberbug

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”