Pagina 1 van 1

WeePee registration time out

Geplaatst: 24 aug 2021, 15:49
door DarkV
Blijkbaar lukt het niet meer de trunks te registreren... iemand nog dergelijke foutmelding ?

registration for "[email protected]" time out ?

Ik heb al een reset gedaan in de klanten tool en zie daar ook dat er een connectie is (geweest) nu vanaf het correcte IP adres maar de Asterisk log blijft constant retries geven op de time out.

Re: WeePee registration time out

Geplaatst: 26 aug 2021, 09:51
door DarkV
De trunk aangepast naar sip-b (ipv sip-a) en het werkt terug ? Geen idee (en WeePee blijkbaar ook niet) waarom het voor sip-a niet meer werkt.

De backup trunk wordt ook niet genomen, maar hiervoor moet ik de logs nog eens nakijken.

Re: WeePee registration time out

Geplaatst: 27 aug 2021, 13:26
door philippe_d
Waarom één bepaalde trunk kiezen?
Indien jouw user agent "SIP DNS SRV" ondersteunt kan je dan niet als registrar @sip.voice.weepee.io gebruiken?

Re: WeePee registration time out

Geplaatst: 30 aug 2021, 17:07
door DarkV
I know... maar is nog een oude FreePBX versie zonder SIP DNS SRV ondersteuning (en het niet upgraden is niet mijn keuze).