WeePee registration time out

Plaats reactie
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Blijkbaar lukt het niet meer de trunks te registreren... iemand nog dergelijke foutmelding ?

registration for "[email protected]" time out ?

Ik heb al een reset gedaan in de klanten tool en zie daar ook dat er een connectie is (geweest) nu vanaf het correcte IP adres maar de Asterisk log blijft constant retries geven op de time out.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

De trunk aangepast naar sip-b (ipv sip-a) en het werkt terug ? Geen idee (en WeePee blijkbaar ook niet) waarom het voor sip-a niet meer werkt.

De backup trunk wordt ook niet genomen, maar hiervoor moet ik de logs nog eens nakijken.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Waarom één bepaalde trunk kiezen?
Indien jouw user agent "SIP DNS SRV" ondersteunt kan je dan niet als registrar @sip.voice.weepee.io gebruiken?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

I know... maar is nog een oude FreePBX versie zonder SIP DNS SRV ondersteuning (en het niet upgraden is niet mijn keuze).
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”