Rekeningen afsluiten ING
Geplaatst: 09 jul 2021, 10:40
Bij deze zou ik graag de mening van menig userbase user willen weten in deze want het begint vreemd aan te voelen.
Op 18/06 laat ik weten aan ING weten dat ik een afspraak wil om mijn zicht -en spaarrekening wil stopzetten te 01/07. Antwoorden ze dat er geen afspraak hiervoor gemaakt moet worden, dat ik het ook online kan. Ik dat dus proberen, zichtrekening wordt afgesloten binnen de 4 werkdagen wordt er online vermeld en overgezet naar je gekozen rekening. Kzeg godverdomme, waarom kan ik nu geen 01/07 aanduiden? Nuja, het is doorgevoerd online dus kga de moeite niet meer doen om alles proberen te wijzigen.
Nu spaarboekje: die online module heeft foutmelding, je spaarboekje kan je niet afsluiten online. Kzeg kga terug afspraak maken en dat formuleren, eerst wouden ze dat ik het bleef online proberen met allerhande tips. Mijn mails worden op dat punt wat minder professioneel en ik eis mijn afspraak omdat ik menselijke interactie wil. Die afspraak komt er. Kom je toe bij ING krijg je andere persoon voor je neus dan waarmee je afspraak gemaakt heb. We zijn ondertussen 28/06. Goed, die persoon laat mij documenten ondertekenen om mijn spaarboekje af te sluiten op 01/07. Ik krijg geen dubbeltje van dat ondertekend document wat mijn fout jammer genoeg is, maar ook vreemd van ING.
Vandaag zijn we 09/07 en de rekening is nog altijd niet afgesloten, online kan ik niets doen want me login die gekoppeld is aan een afgesloten bankkaart is ook afgesloten. Ik mail naar ING, antwoord: "sluiting dient nog bevestigd te worden door Brussel".
Iets zegt me dat dit niet klopt allemaal en dat ze met mijn voeten aan het rammelen zijn? Het spijtige aan de zaak is dat ik het behoorlijk bedrag nodig heb dus zit ik al met een korte overbruggingskrediet omdat mijn gelden nog steeds niet beschikbaar zijn maar wel aan andere afspraken wil voldoen.
Hoelang zou zoiets vast in Brussel kunnen zitten met al hun moderne digitale technologie?
Op 18/06 laat ik weten aan ING weten dat ik een afspraak wil om mijn zicht -en spaarrekening wil stopzetten te 01/07. Antwoorden ze dat er geen afspraak hiervoor gemaakt moet worden, dat ik het ook online kan. Ik dat dus proberen, zichtrekening wordt afgesloten binnen de 4 werkdagen wordt er online vermeld en overgezet naar je gekozen rekening. Kzeg godverdomme, waarom kan ik nu geen 01/07 aanduiden? Nuja, het is doorgevoerd online dus kga de moeite niet meer doen om alles proberen te wijzigen.
Nu spaarboekje: die online module heeft foutmelding, je spaarboekje kan je niet afsluiten online. Kzeg kga terug afspraak maken en dat formuleren, eerst wouden ze dat ik het bleef online proberen met allerhande tips. Mijn mails worden op dat punt wat minder professioneel en ik eis mijn afspraak omdat ik menselijke interactie wil. Die afspraak komt er. Kom je toe bij ING krijg je andere persoon voor je neus dan waarmee je afspraak gemaakt heb. We zijn ondertussen 28/06. Goed, die persoon laat mij documenten ondertekenen om mijn spaarboekje af te sluiten op 01/07. Ik krijg geen dubbeltje van dat ondertekend document wat mijn fout jammer genoeg is, maar ook vreemd van ING.
Vandaag zijn we 09/07 en de rekening is nog altijd niet afgesloten, online kan ik niets doen want me login die gekoppeld is aan een afgesloten bankkaart is ook afgesloten. Ik mail naar ING, antwoord: "sluiting dient nog bevestigd te worden door Brussel".
Iets zegt me dat dit niet klopt allemaal en dat ze met mijn voeten aan het rammelen zijn? Het spijtige aan de zaak is dat ik het behoorlijk bedrag nodig heb dus zit ik al met een korte overbruggingskrediet omdat mijn gelden nog steeds niet beschikbaar zijn maar wel aan andere afspraken wil voldoen.
Hoelang zou zoiets vast in Brussel kunnen zitten met al hun moderne digitale technologie?