Ervaringen en speedtests RapidXS/Multifiber?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
fibrbuzz1
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Deze twee providers bieden symmetrische 1Gbps glasvezel aan in het "Fluvius" gebied, en binnenkort ook overal waar Fiberklaar glasvezel aanlegt. Het zijn de enige providers die zo'n hoge snelheden in België aanbieden.

Is er iemand in Fluvius-gebied die al gebruik maakt van een van deze twee providers en zijn ervaring kan posten met evtl een speedtestje? :-D
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
vanpeers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jul 2016, 21:10
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Verder nog steeds niemand ervaring met Multifiber?
ratch90
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jun 2018, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Had hen via hun website gecontacteerd voor Fiber connectie. Ondertussen bijna 6 weken later en nog altijd geen antwoord. Noch via hun sales adres noch support. Ik ga dus passen en kijken naar andere fiberprovider. Al valt er voor het Fluvius netwerk weinig info te vinden over wat de beste/snelste provider is.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Zijn er voor de rest nog ervaringen te vinden nu fiberklaar wat meer actief wordt?
Hun aanbod is aantrekkelijk (hoge upload, vast ip-adres, deftige prijs), ook al ben ik natuurlijk wel tevreden bij EDPnet...
De webpagina's komen wel niet zo 'professioneel' over, maar als de ervaringen hier goed zijn ga ik toch beginnen twijfelen :)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”