Iemand die een pakketje uit China verwacht?

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Simpel, ik heb het genegeerd en uiteindelijk mijn geld van ali terug gekregen.
€17 handling, veel gekker moet het niet worden...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Aandeel PostNL krijgt zware klappen. Aantal zendingen uit China is sterk afgenomen door de BTW. Jaar-op-jaar valt de groei zelfs bijna stil.

Let op: het betreft een kwartaalrapport. In het tweede kwartaal - voor juli toen de BTW erin kwam - was die daling er nog niet. Bijgevolg is het te makkelijk om te zeggen dat het aan de post-pandemie ligt. Dat China een rol speelt kan dus wel kloppen.

bpost komt morgenavond met de resultaten.

Zoals ik al meermaals heb gezegd: deze hele wijziging heeft voor een inkomstenshift gezorgd van de koerierbedrijven (waarvan sommigen het niet breed hebben) naar de fiscus die al genoeg inkomsten krijgt. Straks verliezen er weer mensen hun job.
Gebruikersavatar
monty_burns_007
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 mar 2010, 19:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ook een pakketje batterijen besteld eind september op AliExpress. Volledig betaald met 21% BTW, staat allemaal in de invoice van Ali.
Echter deze week kreeg ik van Bpost een notificatie dat er 15 euro douane formaliteiten en 5,04 euro BTW betaald moet worden.

dit terwijl AliExpress geregistreerd staat als een IOSS webshop en er wel degelijk BTW betaald is.
Heb nu invoice van AliExpress geupload in de Bpost App en een revisie van kosten/BTW gevraagd.
Kan tot 2 weken duren staat er te lezen.

Gelijktijdig al een dispute gestart bij AliExpress en geschreven dat indien kostenrevisie negatief is ik de levering weiger en het pakket retour gaat en een full refund wil.

Als dit de toekomst is van AliExpress waarbij Bpost onterecht alle pakketjes op die manier behandeld, gaat er nog weinig gekocht worden vanuit China vrees ik. De lange levertermijnen en de extra (onterechte pest) douane/Bpost kosten betekent wellicht het einde van AliExpress.

Nog iemand ervaring met onterechte invoerkosten bij Bpost voor AliExpress ?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

monty_burns_007 schreef:De lange levertermijnen en de extra (onterechte pest) douane/Bpost kosten betekent wellicht het einde van AliExpress.
Euhm...
Ali verkoopt aan meer landen dan enkel België. :roll:
Gebruikersavatar
henkdee
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 08 jun 2019, 11:28
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 1 keer

onlangs wat mondmaskers besteld bij Aliexpress, "Vat included", geen probleem mee gehad hier, pakje bleef een 5 tal dagen in depot liggen en kwam 5 dagen na douanecontrole toe
Wigo 25
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Hebbedingetje van ca 13€ (incl. BTW en verzending) besteld op 28 okt. en op 5 nov. ontvangen via Bpost... top!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

monty_burns_007 schreef: Nog iemand ervaring met onterechte invoerkosten bij Bpost voor AliExpress ?
IOSS nummer moet elektronisch geregistreerd worden in de zendingsdata anders gaat het niet in de IOSS lane, ook als het IOSS nummer op het pakket vermeld staat.

Hoe je dat moet doen met bpost geen idee, ik weet wel dat het kan maar er is bijzonder weinig informatie over.

Bij UPS worden die zaken wel allemaal duidelijk uitgelegd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

CCatalyst schreef:Bijgevolg is het te makkelijk om te zeggen dat het aan de post-pandemie ligt. Dat China een rol speelt kan dus wel kloppen.
Anderzijds heeft Coolblue zijn beursgang ook uitgesteld. En dat heeft niets met AliX of BTW op pakjes vanuit China te maken.
De e-commerce markt is tijdens corona keihard gegroeid en veel kans moeten die nu terug wat marge/verkoop prijsgeven. Al wat Coolblue (en anderen) ver verzendt, moet PostNL (en anderen) alvast niet leveren.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Voorbeeld van bpost-tracking van een ex-EU importzending waarin het IOSS nummer correct elektronisch geregistreerd werd.

De "Geen extra kosten" werd automatisch geregistreerd na de elektronische validering van het IOSS-nummer, het pakket werd vervolgens in de IOSS-lane gesorteerd ter beschikking van (eventuele) controle door de douane. De volgende ochtend heeft de douane het pakket vrijgegeven.

Afbeelding
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

https://nl.aliexpress.com/item/10050035 ... 9643_5&s=p

Als ik zoiet bestel, mss 2-3 tal moet ik dan extra dokken of hoe zit dat nu?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Unicorn1 schreef:https://nl.aliexpress.com/item/10050035 ... 9643_5&s=p

Als ik zoiet bestel, mss 2-3 tal moet ik dan extra dokken of hoe zit dat nu?
Ik zie staan "Price includes VAT" dus geen extra betaling achteraf.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Bij ebay wordt ook btw bij berekend maar nu ook invoerrechten en btw moeten bijbetalen. Waarschijnlijk heeft de verkoper dat ook niet goed ingegeven. Uiteindelijk maar betaald, maar vraag mij af of ik kan terugvorderen via paypal/eBay of het dan beter had geweigerd.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Avenger 2.0 schreef:maar vraag mij af of ik kan terugvorderen via paypal/eBay of het dan beter had geweigerd.
Hangt een beetje van af hoe dringend je het item nodig hebt.

Beiden komen ook met problemen
=> weigeren betekent dat het (hopelijk) wordt teruggestuurd, maar zo'n retour is de allerlaagste prioriteit in het postale systeem dus kan heel lang duren eer je een refund krijgt. Als je met PayPal/kredietkaart betaald hebt kan je wellicht wel een terugbetaling krijgen met enkel het bewijs dat het teruggezonden is.
=> aanvaarden betekent dat je in principe de kosten moet terugvorderen van de verkoper die de informatie wellicht niet correct geregistreerd heeft en dus de verantwoordelijkheid draagt, maar voor die laatste is het ook niet eenvoudig om dat dan terug te vorderen aan de firma met wie hij het verzonden heeft (op voorwaarde dat hij effectief BTW betaald heeft), dus dat kan ook aanslepen. Ook hier kan een bewijs dat je twee keer betaald hebt wel helpen om het met PayPal of de kredietkaartmaatschappij aan te kaarten.

Het risico is vooral dat verkopers het op den duur beu gaan worden en niet meer aan de EU gaan willen verkopen als het altijd zo'n problemen oplevert. De EU (en ook het VK) is de enige regio ter wereld die zo'n vrij complex systeem hanteert. Het is nu al 6 maanden in voege dus de kinderziektes/aanpassingsproblemen mogen er stilaan wel eens uit beginnen gaan.
Laatst gewijzigd door CCatalyst op 01 jan 2022, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Wat bpost zegt: blijven disputen bij bpost, en ze zullen eventueel wel moeten aanpassen. Zolang je kan bewijzen dat je btw al betaald hebt... De uitvlucht van "verkoper heeft het fout gedaan" is totaal niet van toepassing.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Dima_2005 schreef:Wat bpost zegt: blijven disputen bij bpost, en ze zullen eventueel wel moeten aanpassen. Zolang je kan bewijzen dat je btw al betaald hebt... De uitvlucht van "verkoper heeft het fout gedaan" is totaal niet van toepassing.
Als iemand hier ervaring mee heeft: zeker posten!

Wat bpost vereist is dat de IOSS-informatie geregistreerd wordt in het elektronische UPU shipment record die het verzendend postbedrijf moet aanmaken. Je weet wel, het shipment record dat ervoor zorgt dat het pakket al getraceerd kan worden via de website van bpost nog voor het pakket in België aankomt. Is het niet elektronisch geregistreerd, dan rekenen ze blijkbaar wel de BTW aan, ook als de informatie manueel op het pakket vermeld staat.

Ik weet niet of de houding van bpost correct is wettelijk gezien, alleen dat het wel bijzonder moeilijk is wat ze vereisen want die gestandaardiseerde elektronische records zijn effectief beschikbaar voor elk postagentschap - inclusief het veld voor IOSS-informatie - maar in veel regio's werkt men daar gewoon (nog) niet mee. Ik weet ook niet of andere EU-landen dezelfde vereiste hanteren?

Voor koeriers als UPS die het ganse proces in handen hebben (van verzending tot aflevering) is dat allemaal veel gemakkelijker om zo'n dingen te vereisen in een elektronische record, want ze hebben de volledige controle daarover. Als je in UPS een zending aanmaakt voor het VK, of omgekeerd van buiten de EU naar hier, verschijnt het veld voor IOSS vanzelf. Maar hoe dat gaat voor een zending die handgeschreven met post verstuurd wordt, of met de applicatie van een postbedrijf uit Azië??
Gebruikersavatar
monty_burns_007
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 07 mar 2010, 19:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Dima_2005 schreef:Wat bpost zegt: blijven disputen bij bpost, en ze zullen eventueel wel moeten aanpassen. Zolang je kan bewijzen dat je btw al betaald hebt... De uitvlucht van "verkoper heeft het fout gedaan" is totaal niet van toepassing.
ik heb mijn onterecht aangerekende BTW en invoer/verwerking kosten geprotesteerd bij bpost tot 2x toe, telkens kwam gewoon het antwoord : je moet betalen, anders sturen wij pakket (ali) terug.
Uiteindelijk officiële klacht ingediend bij Ombudsman post diensten. Na een week kwam die ook af met : "er werd geen elektronisch IOSS informatie geregistreerd van uw pakket" (waar ik wel 21% BTW op betaald had.
Na 3 maand werd dus pakket teruggestuurd, parallel had ik bij ali al een dispute lopen tegen de verkoper en heb dan na 3 maand mij geld terug gehad. Ik denk volgende keer wel 2 keer na of ik nog iets in China koop. Missie bpost geslaagd dus. Bpost stuurt u wel spam emails van hun belgische partner webshop om toch zeker lokaal te kopen. Niet moeilijk met zo'n machtsmisbruik. Het is voor mij als consument niet duidelijk vooraf bij aankoop van een buitenlandse webshop of die de IOSS informatie wél elektronisch gaat registreren. (enkel de toevoeging :incl. VAT included is maw niet voldoende).
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

monty_burns_007 schreef: Het is voor mij als consument niet duidelijk vooraf bij aankoop van een buitenlandse webshop of die de IOSS informatie wél elektronisch gaat registreren. (enkel de toevoeging :incl. VAT included is maw niet voldoende).
Ik heb hetzelfde issue: het is me op voorhand niet duidelijk wanneer alles in orde zal komen en wanneer niet.
Ik zie bestellen in China dus als gok en niet als kopen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

monty_burns_007 schreef: Na 3 maand werd dus pakket teruggestuurd
Dit geeft idd een andere kijk op de post van Dima_2005.
monty_burns_007 schreef:Bpost stuurt u wel spam emails van hun belgische partner webshop om toch zeker lokaal te kopen.
Verzet aantekenen tegen direct marketing en die spam stopt (ook de spam die ze per post sturen).
monty_burns_007 schreef:Het is voor mij als consument niet duidelijk vooraf bij aankoop van een buitenlandse webshop of die de IOSS informatie wél elektronisch gaat registreren. (enkel de toevoeging :incl. VAT included is maw niet voldoende).
Er is idd geen enkele manier om dit te weten, het hangt af van zowel de verzender ALSOOK het postbedrijf dat die gebruikt - beiden moeten correct handelen: de eerste moet een geldig IOSS-nummer doorgeven aan het postbedrijf, het postbedrijf moet ervoor zorgen dat dat nummer elektronisch naar bpost verzonden wordt, in het correcte dataveld bovendien, en dat samen met de barcode en de andere verplichte informatie.

De kans is groter dat het in orde is als de zending al in de bpost tracking verschijnt voor het hier aankomt, alhoewel dat enkel maar aantoont dat er een elektronische record aangemaakt werd door het verzendend postbedrijf, niet dat ze de IOSS-informatie ook ingevuld hebben. Maar als er geen tracking is voor het hier aankomt weet je zeker dat de IOSS-informatie niet elektronisch werd overgemaakt.

Ik zie wel dat het doorsturen van elektronische informatie verplicht geworden is per het UPU verdrag vanaf 1 januari 2021 als het een douanezending betreft. Je kan er nog over argumenteren of dat dan ook voor het IOSS-nummer geldt, maar het lijkt me dat bpost makkelijk kan argumenteren dat IOSS onder douaneinformatie valt en dus verplicht is. Wat gegoogle leidt al snel naar de eBay community pages waaruit blijkt dat er nog postoperatoren zijn in de EU die de elektronische registratie vereisen, oa Zweden (die dit hele spelletje in gang gezet heeft :x ), Denemarken, Hongarije, ...

Uiteindelijk zal de aanpassing dus moeten komen van de verzendende postbedrijven wereldwijd vrees ik, hopelijk voor de verkopers massaal de EU beginnen uit te sluiten. Blijkbaar zijn veel postbedrijven na 6 maanden nog altijd niet goed op de hoogte. Anderzijds is het bijzonder asociaal van de EU om zo'n bijkomende administratie op te leggen aan de rest van de wereld, en dat enkel maar om haar koffers nog meer te kunnen vullen met belastingsgeld. Dan doet de VS het toch beter met haar 800 USD de minimis...

Edit: hier wat informatie over hoe de USPS het aanpakt, kwestie van een beeld te hebben waar men zich allemaal mee moet bezig houden. Lees zeker de "What does USPS® do with this information?" sectie.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Heb 1 draadloze muis besteld als test.
Ik hou jullie op de hoogte.
gunnix
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Bedankt: 5 keer

Heb wat afgewacht met nog te bestellen op Ali sinds de wijzigingen maar met singles day toch reeks bestellingen geplaatst. Bij elk product stond VAT inc. en deze zijn allen zonder extra kosten toegekomen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

hier ook lang gewacht en de 31ste toch een kleine bestelling geplaatst, we zullen zien.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Ordon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1573
Lid geworden op: 27 apr 2019, 06:52
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 70 keer

Alle bestellingen van AliExpress zijn hier netjes toegekomen, zonder enige verdere toeslag, sedert het invoeren van het nieuwe systeem.
Ik denk dat AliExpress het wel goed in orde heeft.
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Hier ook wat aangekocht op Ali de laatste maanden voor bedragen tot wel 145 € tva incluis.
Geen problemen met Bpost hun zotte forfaitaire invoerkosten.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

lacer schreef:Hier ook wat aangekocht op Ali de laatste maanden voor bedragen tot wel 145 € tva incluis.
Strategisch want vanaf >150 EUR gelden er andere regels natuurlijk.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik heb trouwens nog veel pakjes uit China besteld met aliexpress standard shipping. Dan is het bpost die ervoor zorgt en alles gaat vlot.
Ook postnl pakje ontvangen zonder problemen.

Maar eender welk bedrijf naar bpost faalt compleet.
Heb trouwens probleem gehad met pakje uit Japan (met Japan Post). Maar dan een kennis ook iets besteld naar Duitsland en daar was het manueel onmiddellijk gecorrigeerd.

Trouwens : de verplichting van ioss is dat btw betaald wordt... De dataveld is voor vlotte verwerking, maar bpost zou het zelf ook moeten kunnen aanpassen, zelfs al heeft verzender fout gemaakt.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Dima_2005 schreef:Maar dan een kennis ook iets besteld naar Duitsland en daar was het manueel onmiddellijk gecorrigeerd.
Duitsland was echter nog niet klaar voor de aanpassing half juli, en dat zou ten vroegste pas nu (1 januari 2022) wel het geval zijn. Dat speelt wellicht ook een rol hierbij.

Dat artikel vermeldt trouwens dat zowel Duitsland als Nederland om bijkomend uitstel binnen de ganse EU gevraagd hadden tot 1 januari 2022, maar het mocht niet baten.
Dima_2005 schreef:De dataveld is voor vlotte verwerking, maar bpost zou het zelf ook moeten kunnen aanpassen, zelfs al heeft verzender fout gemaakt.
Natuurlijk kunnen ze dat. Maar ik denk dat je ook rekening moet houden met het feit dat het postbedrijf geen enkele vergoeding krijgt voor de verwerking van IOSS. Vroeger was het ofwel minder dan 22 EUR en was er weinig werk aan, of meer dan 22 EUR en dan rekende bpost ook een vergoeding aan om het voorschot te betalen.

Manueel corrigeren bij IOSS is echter arbeid waarvoor bpost niet vergoed wordt. Geen wonder dat men die boot probeert af te houden... Men zal hopen dat, door het been stijf te houden, men het uiteindelijk wel zal leren dat het elektronisch moet doorgestuurd worden.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Pakje zonder probleem ontvangen.
Helaas is de muis kapoet.
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

cadsite schreef:Ze zijn een beetje zottekes bij bpost.
Ik heb eind mei een bluetooth dongle besteld aan de gigantische som van €1,70.

Gisteren kreeg ik een brief in de bus van bpost dat ik slechts €16,99 moet betalen om mijn dongle te mogen ontvangen.
Twijfel of ik een main pcb voor een tv nu best via alieexpress koop of via eBay beide zouden uit China komen. Maar na bovenstaand gelezen te hebben krijg ik al schrik om iets via Alie te bestellen. Is dit bij eBay ook zo?
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Die zottigheden van Bpost zijn voorbij denk ik.
Maar controleer zeker of je tax betaald voor je effectief over gaat tot betalen.
Normaal wordt dit dus vermeld zoals op mijn afbeeldingen hieronder
Schermafdruk op 2022-02-10 21-40-19.png
(24.26 KiB) Nog niet gedownload
Schermafdruk op 2022-02-10 21-42-20.png
Schermafdruk op 2022-02-10 21-42-20.png (18.39 KiB) 639 keer bekeken
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Heb via aliexpress besteld. Stond onderaan bij incl vat.
3F662E89-69C0-4496-BB19-343431664D70.jpeg
(191.88 KiB) Nog niet gedownload
93238FD0-2EF2-4336-8A83-8D04AB5C67AE.jpeg
(97.59 KiB) Nog niet gedownload
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

Nu je besteld hebt, kan je de "invoice " of factuur downloaden.
Je kan deze nog even controleren. Op de invoice moet 21% BTW staan.

Dan zijn er geen issues, zolang je onder de 150 euro blijft is er geen probleem (hier boven al vermeld)
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”