Mixtus vast internet 10 euro duurder

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 288
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

zijn er hier nog mensen die sinds de beginperiode van Mixtus een internet abonnement hadden van 29,00 euro/maand.
blijkbaar is dat gedaan nu ?
plotseling wordt dat 39,95 euro/maand..
tijd om over te stappen naar edpnet ?
of zijn er nog andere alternatieven ?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Ik bestelde Mixtus vast internet begin maart 2020. Toen was het 29,95 euro. Kort daarna is die prijs opgetrokken naar 39,95 euro. Maar omdat ik bestelde toen het nog 29.95 euro was heb ik die prijs behouden. Momenteel ben ik nog bij Mixtus voor die prijs.
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 288
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

hier idem dito > sinds begin 2020 klant bij Mixtus
zondag mijn factuur gekregen en zonder boe of ba plotseling 10 euro duurder
factuur dus goed in 't oog houden zou ik zeggen
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

In 'Mijn Mixtus' kan ik de nog niet-factureerde volgende periode van 6 maanden zien staan. Dat is nog de oude prijs. Ik zou een mail naar Mo sturen om te vragen of dat juist is. Indien wel en je wenst voor die prijs geen klant te blijven is overstappen naar EDPnet rechtstreeks evident. Echt overstappen is het niet eens. Het is een lijn van een bedrijscontract verplaatsen naar een particulier contract.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Een onaangekondigde prijsverhoging, zoals jij zou hebben bij mixtus, mag volgens mij wettelijk zelfs niet?
staat er dan ook niets op de vorige factuur of in een of ander mailtje?
of het is, zoals walter zegt, een foutje die in hun factuur geslopen is, kan ook altijd.
Gewoon even navragen en anders verhuizen, zo moeilijk zal dat niet zijn als je op edp aangesloten blijft.

ik ben nog steeds tevreden bij fastic, voor 35 / maand (enfin, voor mij 37,5 - ik heb een fixed ip erbij, maar dat is bij fastic maar 2,5 euro / maand extra)

-> altijd goede service gehad tot op heden
-> facturen krijg je gewoon per mail
-> facturen kunnen via QR code (payconiq) betaald worden
-> ook zijn de facturen eenvoudig en duidelijk, altijd een plus.
-> prijs is eigenlijk (zonder fix ip) gelijk aan edpnet
-> je zit op fastic's backbone
-> en een fix ip voor dus 2,5 extra ga je ook nergens anders vinden (logica van fastic, die helemaal klopt: dynamisch of fix, je bent toch een ip kwijt / subscriber, dus waarom moet een fix dan duur zijn?)
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 288
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

WalterB1 schreef:Ik zou een mail naar Mo sturen om te vragen of dat juist is.
heb ik gedaan
zijn antwoord :
Mixtus.jpg
Mixtus.jpg (14.9 KiB) 968 keer bekeken
mail heb ik er nooit van gekregen...
ik weet niet dat ik die 10 euro extra ga betalen?
mag dat zo maar ?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Dat is duidelijk. Met of dat mag zou ik mij niet bezighouden. Helpt niet.

Van belang is; je hebt nu een actieve VDSL-lijn bij EDPnet, weliswaar in onderverkoop, maar toch bij EDPnet. Je wil een overdracht, geen opzegging. Contacteer EDPnet.

Voor zover je niet wenst te blijven tegen die voorwaarden.
pwr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 288
Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 7 keer

na mijn vraag aan Mo aangaande mijn Easy Switch heeft hij mij gevraagd van nog even geduld te hebben
hij had dus door dat het mij menens was en dat ik ging vertrekken
er zou bij Mixtus een interne wijziging op til zijn waardoor hij de prijzen mogelijk kan laten dalen
wat precies kan hij mij niet zeggen omdat de deal nog niet rond is
voorlopig blijf ik dus nog bij Mixtus,ben benieuwd
hij beloofd mij ook een compensatie voor hetgeen ik teveel heb betaald
(blijkbaar heb ik al een paar keer die 39,95 euro betaald zonder dat ik er erg in had :oops: )

moet wel zeggen dat je daar een echte persoonlijke service krijgt
dat kan je wel vergeten bij de grote spelers
daar kan je 20 keer uw verhaal doen aan steeds een andere medewerker..
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

pwr schreef:na mijn vraag aan Mo aangaande mijn Easy Switch heeft hij mij gevraagd van nog even geduld te hebben
hij had dus door dat het mij menens was en dat ik ging vertrekken
Dacht dat easyswitch verplicht op factuur moest staan?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Staat er ook op. Toch bij mij. Op de Factuur zelf (pdf).

En in 'Mijn Mixtus'; Het factuuroverzicht. En nog een keer in de menu 'diensten' en dan 'diensten overzicht'. Wat je ook kunt zeggen over Mixtus je kunt niet zeggen dat ze de EasySwitch ID verbergen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Modbreak:
Beleefd blijven...
Schitterend. :-D Precies stil in het kamp van Liegebeestig, die Joachim verweet 'suggestief' te zijn, ik 'verdien' zogezegd geld met Edpnet te verkopen. Er zitten hier 'fans' op forum, dit forum is 'niet objectief'. Ja, als je buurman zegt dat je goedkoop in winkel X kan kopen, je daar ook geld voor incasseert. :-D :-D :-D

Ik krijg een deja-vue van 1 jaar terug. 'Hoogmoed komt voor de val'. Blijkt dat ik toch visionair was. Maar ja, liegebeestig wist het beter. Een bedrijf met zoooo vééél marge. :-D :-D :-D Gaan factuur ontvangen hebben (zoals dommel). Bam, plots prijsstijging van 33%. Hadden ze al eens geflikt in het begin. Tja, ze konden het niet houden hé, enkel voor liegebeestig zijn schone ogen gaan ze prijs van 30 € niet houden.
Je bent rijk geworden op goed jaar met je 'winst' van mixtus. :-D :-D :-D
Joachim schreef:Hey guys, ik wil toch even duidelijk maken dat mixtus helemaal geen partner contract heeft met edpnet. We hebben wel contact gehad, maar het is niet tot een samenwerking gekomen. Ik heb ook geen idee hoe ze dit rendabel op de markt kunnen zetten.

Op eigen risico dus ;)
liegebeestig schreef:Ik heb je altijd gezien als een correct en super behulpzaam forum ISP vertegenwoordiger maar dit is toch wel erg suggestief. Vreemd bericht.
liegebeestig schreef:En waarom zou ik als prijsbewuste klant voor de duurdere versie kiezen. Voor de schone ogen van Joachim?

Trouwens. Het is een publiek geheim dat niet alleen mixtus vdsl lijntjes onder de prijs van edpnet zelf verkoopt he.
liegebeestig schreef:Maar mannekes toch. Ik weet intussen beter en enkele reageerders hier boven ook. Maarja.
liegebeestig schreef:Vraagje voor de edpnet Fans (of moet ik zeggen 'verkopers' met commissie?): krijgen jullie ook support op fritzboxen die niet geleverd en geprepareerd werden door edpnet?
liegebeestig schreef:Ik heb letterlijk alles om te verhuizen zelf in handen mocht het echt nodig zijn.
Maar dat zal echt niet nodig zijn. Ik wil de edpnet verheerlijking hier gewoon van wat tegengewicht voorzien.

En voor alle zekerheid: ik heb geen commissies of voordelen als iemand mixtus klant zou worden. Ik was wel hun eerste of een van hun eerste vdsl klanten.
liegebeestig schreef:Jongens jongens. Ik heb inzage gekregen in de inkoopprijzen. Wees gerust. Er zit meer winst op dan 0 euro. Veeeel meer.
liegebeestig schreef:Haha ik ben er nog en wie er vroeg bij was betaalt nog steeds 30 euro. Ik heb net mijn factuur voor april betaald: 30 euro.

En er is een Wholesale Contract vanaf nu.

Early bird catches the worm. Sorry voor wie te laat was. Dat gezegd zijnde. Ik heb even overlegd met de eigenaar van Mixtus en hem aangeraden eens op dit forum te komen kijken en overwegen de prijs wat aan te passen voor de nieuwe klanten van hier.

We zien wel. Ik blijf zelf net als enkele andere snelle UB'ers op 30 euro.
begin 2020: Update: voorspelling naar 1 jaar aangepast :beerchug:
satsurfer schreef:Wedden dat binnen 2 jaar, jouw 'vriendschap' met jouw Nederlandse jongen uitgedoofd is :wink:
BULLSHIT.jpg
@liegebeestig: 'Even goede vrienden hé' :-D :-D :-D
Afbeelding
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Waw satsurfer jongen, ik wist niet dat ik zo belangrijk voor je was, dat je de tijd spendeerde om al die citaten terug te vinden. Ik voel me gevleid. Ik weet wel 1 ding: met dit soort getater ga je sowieso niks bekomen, niet bij mij en al zeker niet bij Mixtus of waar dan ook.

Ik heb aan de inhoudelijke discussie niks toe te voegen aan wat @pvr en @walterb1 al zeiden: mixtus levert een zeer persoonlijke service, je hebt alle codes om zelf te vertrekken, en ik ben er sinds februari 2020 nog steeds bij. Bij problemen (1 keer om de 7 maand ofzo) meteen persoonlijk antwoord van Mo en een oplossing binnen de 2 uur. Niks 3 keer uitleggen.

Ik heb weet van nog maar 1 userbaser die vertrokken is vorig jaar ofzo owv de prijs, maar dat was duidelijk iemand in het 'kamp' van satsurfer die graag roept scheldt en op de man speelt. Dan ben je bij mixtus sowieso niet op je plek. En volgens mij ook niet bij userbase.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”