De zaak Jürgen Conings

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Gesloten
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

koenraaddeconinck schreef: Ik vind dat "rammelen" nogal zacht uitgedrukt .....
het helpt complotdenken in de hand, da is vervelend
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

mailracer schreef:In zijn rugzak was medicatie gevonden tegen psychoses, misschien dat daar de antwoorden liggen.
dat kan... maar dan vraag ik me af :

1) nam hij ze wel? (en hoelang wel/niet)... beetje bizar als daar het antwoord zou liggen: dan zou het een psychose geweest zijn, maar hij had dan wel de medicatie om dat te voorkomen mee?

2) indien hij echt medicatie voor psychose had, dan zou hij ook op non-actief moeten gezet zijn geweest in het leger (vervroegd pensioen owv medische reden oid)

dat het verhaal dat de media geeft rammelt, dat zullen niet veel mensen ontkennen (al is het zo absurd dat je je afvraagt wie het verzint dan)
dat is net zoals destijds met dutroux die ontsnapt: als je leest dat er een boswachter betrokken is bij de oplossing, dan klopt er zowiezo ergens iets in het verhaal niet.

nu: het belangrijkste is dat er niemand -buiten JC zelf- overleden is, de wapens (allemaal?) terecht zijn, en voor de meeste mensen het leven weer verdergaat.
per definitie is JC veel (terrorist, desserteur, dief, ...) maar vergeet niet dat hij ook een vrouw en kind had die nu dit allemaal moeten verwerken,
dus ik hoop wel voor hen dat ze niet meer meer als nodig hieronder gebukt hoeven te gaan.

en voor de rest van het land.... het toont nogmaals hoe fragiel de maatschappij eigenlijk is, en hoezeer moreel en waardes uit elkaar kunnen liggen,
niet in het minste door hoe de media en de omringende vriendengroepen reageren.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Hij had al eerder psychische problemen en collega's hadden hem al aangeraden om hulp te zoeken. Zijn problemen op mentaal vlak zijn een deel van de verklaring maar ook mensen zonder deze problemen lopen achter dezelfde verhalen aan.

Het leger zou inderdaad veel kritischer moeten omgaan met wie er werkt en hoe ze functioneren. Bij ons is het leger echter te vaak een opvang voor mensen die echt nergens anders terecht kunnen. Ook zijn er veel bezuinigingen geweest en dwaze taken als godganse dagen over straten lopen om de angst hoog genoeg te houden. Ik ken een aantal militairen en sommigen zijn om die reden gestopt.

JC had best EERST aan zijn kinderen gedacht ipv achter de hondenfluitjes aan te lopen. Het zijn wel zijn daden die deze mensen in problemen bracht. Bovendien heeft hij ook anderen in de problemen gebracht, zoals de mensen die lang moesten schuilen. Ook wij kunnen allemaal opdraaien voor de kosten van deze pipo.

JC was waarschijnlijk ook zelf overtuigd dat hij waardes verdedigde maar welke waren dat dan? Het recht om mensen waar je het niet mee eens bent op te jagen en eventueel te doden? Het recht om op uw werk gevaarlijk materiaal te stelen? Het recht om van uw wagen een wapen te maken? Het recht om een geloof, collega's en wetenschappers te bedreigen? JC had een belangrijke waarde, het verdedigen van de maatschappij maar hij ruilde die om zelf terrorist te worden en zelf een bedreiging te worden.

JC zijn kompas was compleet kapot. Het doel heiligde de middelen blijkbaar. Het toont inderdaad hoe fragiel onze democratie is want mensen worden gekgemaakt door demagogen. JC was geen sterke man maar net een kwetsbaar iemand die hulp nodig had maar niet kreeg en daarom compleet doorsloeg. Voor mij zijn de personen die JC inspireerden en deze zaadjes geplant hebben de grootste schuldigen maar net deze mensen waren degenen die JC geloofde en voor wie hij zijn leven totaal nutteloos vergooid heeft. Eén les kan men eruit leren, laat niemand u wijsmaken wie jij moet haten.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Tomby schreef:
Splitter schreef:dat het dan echter een boswachter en een burgemeester zijn die het lijk vinden, en niet 1 van de 400 ofzo getrainde militairen en agenten... sja, ik vind dat enerzijds heel sterk klinken, en anderzijds heb je in belgie altijd wel iets met boswachters die hun job beter doen dan de politie en het leger...
Wat ik niet zo goed snap, is waarom de vindplaats (in Dilserbos) niet behoorde bij het oorspronkelijk doorzocht gebied. Wat ik hoorde vanmorgen was dat die zoektocht gebeurde tot op ongeveer 150m van de plaats waar hij nu gevonden is. Waarom zijn ze daar dan gestopt, als op dik 100m verder je nog altijd heel dicht bos hebt ? Hoe hebben ze dus de grenzen bepaald van het initieel doorzocht gebied ? Lijkt alleszins niet dat ze stopten met zoeken waar bos stopt en je bebouwde kommen, weiland, etc... hebt.
Die rugzak lag al een kilometer van de wagen en hij zelf lag nog enkel kilometers verder dat is al een groot gebied.
Bovendien hebben ze op het vrt nieuws gezegd dat ze data van een bepaalde app(strava, Google maps?) hebben opgevraagd en zo het zoekgebied hebben bepaald. Hij zal dus voordien niet langs daar gestapt zijn.
mailracer schreef:
on4bam schreef:Na 35 dagen is het probleem opgelost. Jammer dat hij, zoals het er nu uit ziet, zelfmoord pleegde. Zo blijven er vele vragen onbeantwoord.
Hopelijk zijn alle wapens en munitie teruggevonden zodat die niet "in het wild" weer opduiken.
Dat er dan weer 150 mensen opdagen als steun aan deze terrorist snap ik niet.
In zijn rugzak was medicatie gevonden tegen psychoses, misschien dat daar de antwoorden liggen. De wapens zijn allemaal terug gevonden trouwens.
Zo een medicatie ondrukt irrationele gedachten en helpt je daar boven te stijgen. De medicatie zal dus eerder zo iets voorkomen dan veroorzaken. Psychoses maken je nog niet direct een terrorist. Bovendien is die niet de laatste jaren geradicaliseerd. Hij had een account op de
Bloed, Bodem, Eer en Trouw website en dat is toch al een hele tijd geleden opgedoekt. Zijn daden afschuiven op mentale problemen is toch vrij goedkoop. Ik ken geen terroristen die zo handelen vanwege hun mentale gezondheid.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

heist_175 schreef:Gelukkig wacht de politie evenmin met arrestaties bij ander (dreigen met) geweldpleging, het zou er anders mooi uitzien :).
Dat hebben we in Zaventem en Maalbeek gezien. Daar zag het inderdaad mooi uit, bloedrood zelfs.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

dragonflo schreef:Zo een medicatie ondrukt irrationele gedachten en helpt je daar boven te stijgen. De medicatie zal dus eerder zo iets voorkomen dan veroorzaken.
+ het helpt ook bij stemmingswisselingen want het vlakt je wat af.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Als een persoon medicijnen neemt tegen welk kwaaltje ook, wil dat zeggen dat hij in behandeling is en dat om de een of andere reden dit niet goed is verlopen. dat kan door Corona zijn wegens geen behandeling mogelijk enz…….; De familie hield vol dat de man geholpen moest worden, de rest is speculatie en valt op te lossen door het gerechtelijk systeem.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

1207 schreef:ze hebben hem
PRObleem is dat het verhaal dat ze er rond breien weer typisch Belgisch is, rammelt langs alle kanten (of serieuze vragen oproept).
Yep, en vooral de burgemeester neemt het niet zo nauw met de waarheid. Geleerd van Egbert Lachaert, zijn baas? Die blauwe smurfen en liegen, ze hebben er kaas van gegeten.

Tollenaere versprak zich in een confrontatie met enkele omwonenden. Hij beweerde dat ze “met 2 waren geweest tijdens hun mountainbike rit die het vergassende lichaam van Conings met overtuiging hadden geroken”. Iets wat hij de dag ervoor in de TV-studio’s geheel anders had verteld. Toen had hij heel expliciet gezegd dat hij alléen de geur had geroken en zijn kameraden hoegenaamd niet.
Trouwens, de interviews zijn terug te vinden op TikTok
Gelukkig zijn er hier nog leden die de regimepers niet blindelings volgen. We zouden wat meemaken mocht iedereen zomaar die regimepers gaan geloven.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Jack Daniels schreef: Gelukkig zijn er hier nog leden die de regimepers niet blindelings volgen. We zouden wat meemaken mocht iedereen zomaar die regimepers gaan geloven.
Wat is er volgens jouw dan gebeurd ?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Als je een viertal zinnen hoger leest in mijn reactie, dan ken je het antwoord. En als je voor zulke futiliteiten liegt, dan lieg je voor andere zaken ook. En hoe gek gaan ze het bij ovld nog verzinnen? Een burgemeester met de capaciteiten om een lijkgeur waar te nemen. Bovendien werd het lijk aangetroffen door een... jager. En dan de blauwe burgemeester die, afgaand op de lijkgeur (waar hij blijkbaar voor getraind is) al meteen kon zeggen dat het JC was zonder ook maar een lijk gezien te hebben? Speurhonden die 4 keer die plek afgezocht hebben waar het lijk gevonden werd? Hadden die allemaal een snotvalling?
Laatst gewijzigd door Jack Daniels op 21 jun 2021, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Jack Daniels schreef: Als je een viertal zinnen hoger leest in mijn reactie, dan ken je het antwoord. En als je voor zulke futiliteiten liegt, dan lieg je voor andere zaken ook. En hoe gek gaan ze het bij ovld nog verzinnen? Een burgemeester met de capaciteiten om een lijkgeur waar te nemen.
Ik lees alleen maar dat er volgens jouw gelogen is, en er dus een andere theorie mogelijk is. Wat is die theorie dan ?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

mailracer schreef:
Jack Daniels schreef: Als je een viertal zinnen hoger leest in mijn reactie, dan ken je het antwoord. En als je voor zulke futiliteiten liegt, dan lieg je voor andere zaken ook. En hoe gek gaan ze het bij ovld nog verzinnen? Een burgemeester met de capaciteiten om een lijkgeur waar te nemen.
Ik lees alleen maar dat er volgens jouw gelogen is, en er dus een andere theorie mogelijk is. Wat is die theorie dan ?
Dat is niet "volgens mij". Die interviews met zijn leugens staan online. En ik heb hierboven nog wat aangevuld. Verder snap ik niet waar je naartoe wilt. Over welke theorie heb je het?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

De enige echt vraag is: mocht de burgemeester daar wel mountainbiken?!i?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Oh ja, zelfmoord en 3 keer door het hoofd geschoten?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Jack Daniels schreef:
mailracer schreef:
Jack Daniels schreef: Als je een viertal zinnen hoger leest in mijn reactie, dan ken je het antwoord. En als je voor zulke futiliteiten liegt, dan lieg je voor andere zaken ook. En hoe gek gaan ze het bij ovld nog verzinnen? Een burgemeester met de capaciteiten om een lijkgeur waar te nemen.
Ik lees alleen maar dat er volgens jouw gelogen is, en er dus een andere theorie mogelijk is. Wat is die theorie dan ?
Dat is niet "volgens mij". Die interviews met zijn leugens staan online. En ik heb hierboven nog wat aangevuld. Verder snap ik niet waar je naartoe wilt. Over welke theorie heb je het?
Ik zeg alleen maar dat Jürgen hulp nodig had, jij zegt dat er gelogen is over hoe de zaak behandeld wordt en hoop erop dat je dan ook zegt wat de waarheid is. Want als je iemand beschuldigd van een leugen, moet je toch ook weten wat de leugen niet is, of wat er echt is gebeurd :roll:
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

cadsite schreef:
Jack Daniels schreef:Van waar de term terrorist?
Goed dat je dit quote, ik zie de posts van JD niet :wink:

Individu bedreigt personen, steelt oorlogswapens, verschuilt zich in een bos met wapens, boobytrapt zijn achtergelaten auto. Yup, terrorist, of die nu Jurgen of Abdeslam heet maakt niet uit.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 766
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 13 keer

burgemeester die, afgaand op de lijkgeur (waar hij blijkbaar voor getraind is) al meteen kon zeggen dat het JC was zonder ook maar een lijk gezien te hebben?
Uit het interview dat ik hoorde meen ik me te herinneren dat hij recent in een mortuarium was en zo de geur herkende.
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Jack Daniels schreef:Speurhonden die 4 keer die plek afgezocht hebben waar het lijk gevonden werd? Hadden die allemaal een snotvalling?
Niet alle speurhonden zijn getraind om achter lijken te gaan. Misschien had het warme weer van de laatste dagen ook een beetje mee geholpen? En een lichaam zoeken in dat gebied is zoeken naar een speld in een hooiberg.

Laat ons misschien gewoon het parket en de scheiding der machten haar werk doen en wilde speculaties voor in het café houden. Als ik her en der de reacties lees en hoor is het precies of de X-files in een remake naar België is gekomen en sommigen weten exact wat er gelogen is en wat er dan wel echt gebeurd is. Meestal dan nog gebaseerd op riooljournalistiek.

En het wordt zelfs nog zotter. Bloemekes neer leggen voor een terrorist. Ik denk dat ik er een emmer popcorn ga bij nemen :banana:
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 766
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 13 keer

Jack Daniels schreef:Oh ja, zelfmoord en 3 keer door het hoofd geschoten?
Toch niet "Minister van achterstand" als bron :roll:
https://pbs.twimg.com/media/E4YsLeSXoAM ... name=small
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

warpozio2 schreef:
burgemeester die, afgaand op de lijkgeur (waar hij blijkbaar voor getraind is) al meteen kon zeggen dat het JC was zonder ook maar een lijk gezien te hebben?
Uit het interview dat ik hoorde meen ik me te herinneren dat hij recent in een mortuarium was en zo de geur herkende.
Een mortuarium waar lijken in koelkasten bewaard worden. Die zullen daar niet al te lang liggen alvorens ze de grond in gaan. Veel lijkgeur zal hij daar niet opgesnoven hebben. Best wel toevallig, niet? Vlak voor de ontdekking van het lijk (door een jager trouwens) heeft die smurf een mortuarium bezocht.
Nog maar eens een nutteloze poging voor mailracer, want lezen doet hij toch niet: de interviews met de leugens van de blauwe burgemeester zijn online te vinden, o.a. op tiktok. Ik verzin die leugens niet, ik haal feiten aan zoals ze gebeurd zijn. De filmpjes met zijn verklaringen zijn gewoon op het internet te vinden
Laatst gewijzigd door Jack Daniels op 21 jun 2021, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 766
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 13 keer

Jack Daniels schreef:Speurhonden die 4 keer die plek afgezocht hebben waar het lijk gevonden werd? Hadden die allemaal een snotvalling?
Volgens wat ik hoor lag hij een 150 meter buiten de zoekperimeter.
Da's ongeveer een voetbalveld lang ;)
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

warpozio2 schreef:Toch niet "Minister van achterstand" als bron :roll:
https://pbs.twimg.com/media/E4YsLeSXoAM ... name=small
Tja, sommigen kunnen satire niet van werkelijkheid onderscheiden en dan krijg je natuurlijk de wildste verhalen.

Om eens te lachen : https://www.tscheldt.be/burgemeester-to ... n-conings/
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

warpozio2 schreef:Uit het interview dat ik hoorde meen ik me te herinneren dat hij recent in een mortuarium was en zo de geur herkende.
Hij was bij opgravingen op het kerkhof geweest. Nu goed, ik kan er mij wel iets bij voorstellen, de vrachtwagens die slachtafval ophalen bv.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Jullie verstaan het niet hé...

Onze overheid, je weet wel, die bende prutsers.
Wel: Die hebben eens goed overlegd (of moet ik schrijven 'overlechdt).

Het leger, staatsveiligheid, politie en de civiele bescherming zaten samen en hebben besloten dat MVR een mooi verjaardagscadeau verdient. Dus...
Ze hebben JC vermoord, enkele weken in een compostvat gelegd en als het MVR zijn verjaardag was in het bos (net buiten de zoekperimeter) gelegd.

Dan hebben ze hun opper(undercover)baas gevraagd 'toevallig' het lichaam te vinden.

Verstaan jullie dat nu niet???? :bang: :bang: :bang:
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Correctie cadsite :

Ze hebben wel per ongeluk een automatisch wapen gebruikt dat meer dan één kogel tegelijk afvuurde. Die bijkomende 2 gaten, tja... dat kan gebeuren. JC zal dan maar de P90 hebben gebruikt.
En dat compostvat was eigenlijk het bad van Andras Pandi dat ze uit de opslag van het parket hadden gehaald.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Jack Daniels schreef: Nog maar eens een nutteloze poging voor mailracer, want lezen doet hij toch niet: de interviews met de leugens van de blauwe burgemeester zijn online te vinden, o.a. op tiktok. Ik verzin die leugens niet, ik haal feiten aan zoals ze gebeurd zijn. De filmpjes met zijn verklaringen zijn gewoon op het internet te vinden
Jack ik ben toch beter gewend van je dan dit betoog. Ik vind dat je journalist moet worden of nog betere een politieker die het goed meent :angel:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Jack Daniels schreef:Oh ja, zelfmoord en 3 keer door het hoofd geschoten?
Echt he, die complotdenkers *zucht*. Er is nog totaal geen aanwijzing dat die 3 gehoorde schoten van JC kwamen, en al zeker niet dat dat het moment van zelfmoord was... :bang: :bang:
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Over die lijkgeur…. Ik kn je zeggen dat ik dat ook nog nooit had geroken, maar de dag dat het helaas rook, wist ik wel meteen wat het was! Hulpdiensten gebeld ivm ‘lijkgeur’.
Iemand die al dagenlang dood lag in een appartement, tegenover mijn toenmalige woonst.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Lijkgeur herken je wel. daar moet je niet voor geschoold zijn.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

decat schreef:Uit de man zijn woorden lijkt het dat er maar 1 slachtoffer zal vallen en dat is hijzelf Als ze hem vinden zal hij denk ik eerder dood dan levend zijn.
Me ff quoten.

on4bam schreef: Hopelijk zijn alle wapens en munitie teruggevonden zodat die niet "in het wild" weer opduiken.
Met de gestolen wapens ben je niet veel hoor. Dat waren 'losse flodders' die tijdens oefeningen worden gebruikt. Slachtoffers kon je daar niet mee maken. Zo gevaarlijk was die gast!
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Joe de Mannen schreef:Lijkgeur herken je wel. daar moet je niet voor geschoold zijn.
J.
Kan vrij lang blijven hangen ook. De eerste keer dat ik het rook, had ik het gelijk door wat het was.
De geur kan ook ff in de neus blijven hangen :cry:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Ik heb de Lijkfoto's gisterenavond gezien op Bild. Die lag er al zeker enkele weken inderdaad.

Het machine geweer lag ernaast.

Ik vermoed ook wel dat het de jager is die de beelden verkocht heeft.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

on4bam schreef:
cadsite schreef:
Jack Daniels schreef:Van waar de term terrorist?
Goed dat je dit quote, ik zie de posts van JD niet :wink:

Individu bedreigt personen, steelt oorlogswapens, verschuilt zich in een bos met wapens, boobytrapt zijn achtergelaten auto. Yup, terrorist, of die nu Jurgen of Abdeslam heet maakt niet uit.
Geen probleem mee dat je mij blokkeert (en je dus ook mijn berichten niet kan lezen) maar dan toch op een bericht van mij reageren, louter en alleen omdat het hier door iemand anders gequote wordt, qua (sterk) staaltje van hypocrisie kan dat tellen.
Oh ja, in de rubriek "edpnet" heb je ook gereageerd op een bericht van mij (edpnet down) . Het zou je sieren mocht je voortaan al mijn berichten negeren, ook als ze gequote worden. Win-win situatie voor ons beiden.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

decat schreef:Met de gestolen wapens ben je niet veel hoor. Dat waren 'losse flodders' die tijdens oefeningen worden gebruikt.
Waar haal je dat?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

cadsite schreef:
decat schreef:Met de gestolen wapens ben je niet veel hoor. Dat waren 'losse flodders' die tijdens oefeningen worden gebruikt.
Waar haal je dat?
Bij bronnen die niet politiek correct zijn, die dus geen deel uitmaken van dpg om te beginnen. En de VRT valt ook uit de boot. Die bronnen zijn schaars maar ze zijn er wel. Oh ja, dat van die auto met booby traps, ook een serieuze leugen. Daar hingen niet-geactiveerde flares aan en geen handgranaten of iets dergelijks zoals de regimepers ons wou doen geloven.
Laatst gewijzigd door Jack Daniels op 22 jun 2021, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Zo kan je natuurlijk alles beweren...
Ik heb ook gehoord dat hij neergesabeld is door een ufo. Er zijn bronnen voor, maar ze zijn niet officieel.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

cadsite schreef:Zo kan je natuurlijk alles beweren...
Ik heb ook gehoord dat hij neergesabeld is door een ufo. Er zijn bronnen voor, maar ze zijn niet officieel.
De bronnen waar decat het over heeft zijn ook officieel maar niet gesponsord door de overheid. En ja, dan maar in het belachelijke trekken. Een beetje speurwerk gaat je wat bijbrengen. Als je natuurlijk blindelings de regimepers volgt, dan heeft het uiteraard geen zin dat je andere bronnen aanboort want in jouw ogen zijn zij het alleen die de "waarheid" brengen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Dus hij heeft zichzelf gedood met losse flodders die totaal geen kwaad kunnen :?

Het gedrag van de jager is ook bedenkelijk. Een lijk staan fotograferen en filmen en dan de beelden doorsturen naar kennissen/familie en verkopen aan de pers. En dan bij de ontdekking aan de pers verklaren hoe erg je het vindt. Zoek op "lijkenpikker" en een foto van de jager staat er naast.

De complotdenkers willen geen eenvoudige waarheid, voor hen zijn enkel bevestiging van hun ideeën mogelijk.

JC heeft zichzelf van kant gemaakt omdat hij geen kant uit kon. Zijn plan om slachtoffers te maken is niet gelukt of hij durfde niet, nadien zat hij daar in een bos waar je ook al niet veel kan doen buiten wat bospoepers betrappen. Koppel dat aan zijn labiele toestand en de zelfmoord is helemaal zo gek niet. Stel u voor, iemand die in een brief aankondigt zelfmoord te plegen... pleegt zelfmoord. Totaal ongeloofwaardig :???:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Tjonge jonge...
Ik vraag een bron en krijg als antwoord "ja die is er".

Dat is geen bron, dus als er een bron is wil ik dat gerust lezen.

Ik vind het zo eigenaardig dat de grote voorvechters van 'vrije pers' en 'eigen mening' de eersten zijn om anderen die duidelijkheid vragen weg te zetten als onnozelaars.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Dizzy schreef:Het gedrag van de jager is ook bedenkelijk. Een lijk staan fotograferen en filmen en dan de beelden doorsturen naar kennissen/familie en verkopen aan de pers. En dan bij de ontdekking aan de pers verklaren hoe erg je het vindt. Zoek op "lijkenpikker" en een foto van de jager staat er naast.
Die jager vindt zichzelf nogal heel wat. Hij denkt dat hij 1 of andere celebrity geworden is. Heb 3 interviews van die man gezien, en 3 keer deed hij héél fier zijn verhaal in 3 verschillende talen, Nederlands, Frans en Duits. Hij is dan nog fier op zijn eigen onnozelheid ook.

In zijn Nederlandse interview vermeldt hij zelfs nadrukkelijk dat HIJ de oorspronkelijke vinder is en niet de burgemeester. "Ik heb hier geen burgemeester gezien hoor." Whahahahaha, like, dat je het eventjes weet, credit where credit is due, you know? Men zal zomaar eens denken dat het die dekselse burgemeester was en niet hij!!! Can't let that happen!

Een belachelijk persoontje. Ik zou mij moest ik in zijn plek zijn mezelf 3 jaar opsluiten in m'n huis van schaamte, maar schaamte staat niet in 's mans woordenboek.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gesloten

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”