Media Markt Oostende - "ik ben toch (niet) WEL gek -Jawadde Dadde"

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Eind februari bracht ik 5 dia's binnen bij Mediamarkt Oostende voor digitalisatie naar foto met een download link.
3 weken later belde ik Mediamarkt en de klantendienst stelde voor om Lito Oostende te bellen op 059 556110.
Daar kende zij mijn naam niet en stelden voor om Forever te bellen.
Forever telefoon opgezocht op het internet 02 4006860.
Een Franstalige dame nam op bij Forever en zei dat de dia's de dag ervoor waren gedigitaliseerd. :-D
De week erop een berichtje naar de Mediamarkt klantendienst (incident nummer), nog steeds geen foto's.
Begin april een herinnering naar Mediamarkt klantendienst (nieuw incident nummer).
Uiteindelijk belde Mediamarkt Oostende mij dat ik de dia's kon komen ophalen.
Ik betaalde de kosten 32,48 € bij Mediamarkt Oostende en verkreeg mijn 5 dia's terug en een Franstalig document met een "code pour télécharger" (paswoord) en dat ik een "couriel" (email) zou ontvangen.
Echter ik heb nog steeds geen email met link om de foto's te downloaden ontvangen.
Nieuw bericht naar Mediamarkt klantendienst, nieuw incident nummer.
Blijkbaar "Ik ben toch (niet) WEL gek" :oops:
Mijn verzoek : krijg ik mijn geld terug inclusief de telefoon kosten of toch maar een download link...
Geen reclame dus en zéker geen aanrader. "Jawadde Dadde" :bang:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Waarom neem je niet eens contact op met een fotogravure voor het digitaliseren van foto's? In Roeselare heb je bv. Athena graphics en Miller graphics (het vroegere Deckmyn). Zij hebben hoogwaardige scanners staan volgens mij.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ivybec
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 apr 2014, 10:21
Locatie: Bredene
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 2 keer

Jack Daniels schreef:Waarom neem je niet eens contact op met een fotogravure voor het digitaliseren van foto's? In Roeselare heb je bv. Athena graphics en Miller graphics (het vroegere Deckmyn). Zij hebben hoogwaardige scanners staan volgens mij.
Daar is het nu te laat voor.
Verder rekende me kosten aan voor 50 dia's ipv 5.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

ivybec schreef:
Jack Daniels schreef:Waarom neem je niet eens contact op met een fotogravure voor het digitaliseren van foto's? In Roeselare heb je bv. Athena graphics en Miller graphics (het vroegere Deckmyn). Zij hebben hoogwaardige scanners staan volgens mij.
Daar is het nu te laat voor.
Verder rekende me kosten aan voor 50 dia's ipv 5.
Schakel uw consumenten polis in voor dit voorval.
Deze sturen een briefje, en ze worden heel beleefd en plots is het allemaal in orde.
En zelfs verontschuldigingen.
Of ze ooit nog iets aan mij gaan verkopen, zal dan al een heel gekke (gratis)aanbieding moeten zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”