Moeizaam activatieproces Proximus

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Situatieschets: momenteel bij EDPnet + TADAAM.

Verbouwingen ten huize zijn bezig, de plaats waar de koper in de voortuin naar de rooilijn loopt, daar komen regenputten. Het aftakpunt op de rooilijn dient dus 10meter verder te komen (wachtbuizen liggen klaar op het nieuwe punt).

Waarom overstappen? Wanneer ik klant word bij Proximus, doen ze deze aanpassing gratis (ipv 90 eur) + Hun Flex abonnement is 19eur/md voordeliger dan mijn huidige setup (+ nog wat kortingen).

03/03/2021: aanvraag telefonisch helemaal doorlopen + copij e-id toegestuurd

04/03/2021: contact opgenomen met pxs (ik zag nog iets in mijn winkelkarretje zitten - was dit nog een eigen simulatie, of moest ik nog iets bevestigen? 'Nee alles ok'). Mail van pxs: "e-id niet ontvangen" (niet opnieuw toegestuurd gezien op 03/03 verstuurd)

08/03/2021: Nieuwe mail van pxs "e-id niet ontvangen". Nogmaals toegestuurd.

11/03/2021: Naar planningsdienst pxs gebeld 'we hebben nog geen goedkeuring van edpnet ontvangen'. Naar edpnet gebeld 'we hebben nog niets van pxs ontvangen'. Naar pxs gebeld "uw e-id is nog niet verwerkt".

15/03/2021: ontvang thuis een brief waarop gemeld wordt dat het gekende emailadres niet correct is (mét het juiste emailadres op de brief!?).
15/03/2021: chatfunctie pxs: "u heeft de bestelling nog niet bevestigd"

17/03/2021: Gebeld naar pxs "vreemd, ander emailadres proberen; dag wachten, u heeft evenmin op de sms-geantwoord": geen sms'en of linken ontvangen! 'we maken een ticket aan, u mocht niet het wok-systeem zitten' ???)

18/03/2021: ontvang thuis een brief waarop gemeld wordt dat het gekende emailadres niet correct is (mét het juiste emailadres op de brief!?).

19/03/2021: gebeld naar pxs voor status "zal ik uw bestelling annuleren en een nieuwe aanmaken" Van de regen in de drup.. Schrijnend :cry:

Ik vraag me waarlijk af, ben ik een ongeduldige - veeleisende klant :???: Welke timing mag je als klant verwachten om een administratie in orde te krijgen? Ik spreek dan niet over de timing van lassen van de koper (wat ook vooruit mag gaan gezien die verbouwingen).

* Is het gebruikelijk dat een bedrijf niet in staat is om een gmail-adres in haar systemen te zetten?
* Is het normaal dat een bedrijf meldt dat ze een overstap aan een ander bedrijf vraagt en een ander bedrijf van niets weet?
* Is het van deze tijd dat een e-id niet digitaal aangeleverd kan worden (bv itsme of e-id reader)?
* Is het anno 2021 logisch dat een bedrijf na 2 weken u nog steeds niet 'kan aanmaken als klant' en hier ook 0-timing op kan aangeven?
* Nergens een e-mailadres om een formele klacht kenbaar te maken, steeds kom je bij Mifratel terecht.. en deze mensen doen echt hun best, maar kunnen helaas geen verschil maken.

Mijn zin om een nieuw telecom verhaal te starten begint wel wat te minderen. Jammer dat edpnet niet met een goeie tv-combo bestaat.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Dfrog schreef:* Is het gebruikelijk dat een bedrijf niet in staat is om een gmail-adres in haar systemen te zetten?
als je een naam+site@ emailadres gebruikt, merk ik nog steeds dat er meerdere bedrijven zijn die dat niet snappen.
(niet toelaten in hun form, niet afgeleverd krijgen op hun servers, etc etc)
Dfrog schreef: Jammer dat edpnet niet met een goeie tv-combo bestaat.
tv vlaanderen app tv ?
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

[email protected] leek me wel een haalbare kaart voor een telecombedrijf :twisted:

TVV kan je niet opnemen, navigatie minder gebruiksvriendelijk en mindere beeldkwaliteit (dan Tadaam alleszins)
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Splitter schreef:als je een naam+site@ emailadres gebruikt, merk ik nog steeds dat er meerdere bedrijven zijn die dat niet snappen.
(niet toelaten in hun form, niet afgeleverd krijgen op hun servers, etc etc)
De ISP waarvan hij net komt... (edpnet dus) heeft net daar ook last mee :P

Toen ik me registreerde voor een edpnet account was net dat waar hun email systeem op hekelde.
Ticket geopend en kreeg confirmatie dat dat het probleem was... Geen warning te zien de mails leken gewoon hun systeem niet te verlaten.
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 31 keer

dfrog anders moet je u probleem eens aankaarten op twitter of facebook. vaak wordt je daar beter geholpen.
warpozio2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 766
Lid geworden op: 19 okt 2016, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 13 keer

Steeds vriendelijke mensen bij Proximus aan de lijn, maar hun achterliggend systeem trekt op niets
Toen ik van pack veranderde bij Proximus hadden ze zelf problemen om een bevestiging naar mijn @proximus.be emailadres te sturen :bang:
Resultaat: week zonder internet :(
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”