Geen factuur meer ontvangen
Geplaatst: 01 maa 2021, 15:07
Is Telenet bezig met wijzigingen in zijn administratie of zo?
Ik ontvang al jaren mijn factuur op de 26e van de maand en betaal dat meestal samen met andere zaken die ik doe op de 1e van de volgende maand. Nu viel het me vandaag op dat ik nog geen factuur in mijn mailbox had zitten.
Eens even ingelogd op Mijn Telenet. Wanneer ik boven aan op het linkje "Aanrekening" klik scrolt het scherm naar beneden maar er is nergens geen sectie "Aanrekening" te bespeuren?
Nog eens wat verder in mijn mailbox gespeurd en op 25/02 heb ik een mail ontvangen van Telenet met daarin de boodschap dat ik vanaf nu mijn aanrekening op dit email adres ging ontvangen (maar dat is al jaren zo?) en dat telkens vanaf de 21e van de maand.
Ook eens even op de Telenet app gekeken en daar kan ik wel mijn factuur zien voor februari, maar ipv het normale bedrag staat daar een tegoed van €1.76 met als detail "correctie abonnementsperiode 25/02 tot 25/02".
Toch maar eens gebeld naar de klantendienst, en daar mijn verhaal gedaan, maar die kwamen zeer verward over... De persoon aan de telefoon snapte het niet zo goed en ging nog eens mijn factuur opsturen. Maar dus niks ontvangen in mijn mailbox...
Pff daar word ik toch echt onnozel van hè. Heb echt geen zin om in deze periode plots zonder internet gezet te worden. Iemand gelijkaardige ervaringen? Zal morgen nog maar eens terugbellen zeker in de hoop een meer snugerre aan de lijn te krijgen?
Ik ontvang al jaren mijn factuur op de 26e van de maand en betaal dat meestal samen met andere zaken die ik doe op de 1e van de volgende maand. Nu viel het me vandaag op dat ik nog geen factuur in mijn mailbox had zitten.
Eens even ingelogd op Mijn Telenet. Wanneer ik boven aan op het linkje "Aanrekening" klik scrolt het scherm naar beneden maar er is nergens geen sectie "Aanrekening" te bespeuren?
Nog eens wat verder in mijn mailbox gespeurd en op 25/02 heb ik een mail ontvangen van Telenet met daarin de boodschap dat ik vanaf nu mijn aanrekening op dit email adres ging ontvangen (maar dat is al jaren zo?) en dat telkens vanaf de 21e van de maand.
Ook eens even op de Telenet app gekeken en daar kan ik wel mijn factuur zien voor februari, maar ipv het normale bedrag staat daar een tegoed van €1.76 met als detail "correctie abonnementsperiode 25/02 tot 25/02".
Toch maar eens gebeld naar de klantendienst, en daar mijn verhaal gedaan, maar die kwamen zeer verward over... De persoon aan de telefoon snapte het niet zo goed en ging nog eens mijn factuur opsturen. Maar dus niks ontvangen in mijn mailbox...
Pff daar word ik toch echt onnozel van hè. Heb echt geen zin om in deze periode plots zonder internet gezet te worden. Iemand gelijkaardige ervaringen? Zal morgen nog maar eens terugbellen zeker in de hoop een meer snugerre aan de lijn te krijgen?