Pagina 1 van 1
Scarlet Mobile
Geplaatst: 02 feb 2021, 22:18
door Pico
Blijkbaar heeft Scarlet bij hun mobiel abonnement Hot van 18€ ook het datavolume verhoogt naar 6GB.
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
Re: Scarlet Mobile
Geplaatst: 01 apr 2021, 18:17
door lacer
Onder dezelfde topic titel Scarlet Mobile wil ik hier een vraag stellen:
Heb nog een account bij Scarlet maar neem geen producten meer af. Hoe krijg je dan een kredietnota terug betaald ?
Re: Scarlet Mobile
Geplaatst: 02 apr 2021, 15:18
door fmcstaartmees
De klantenadministratie van Scarlet is een puinhoop. Best is een klacht in te dienen via de Ombudsdienst Telecom,
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-k ... tml?IDC=41 want van Scarlet moet je geen enkele medewerking verwachten.
Re: Scarlet Mobile
Geplaatst: 18 mei 2021, 19:05
door boonpwnz
Wat ik niet snap hier is dat ze met hun eigen product concurreren???????
Red met 5,5 GB en 300 belminuten kost evenveel als hot met 6 GB en onbeperkt belminuten
Re: Scarlet Mobile
Geplaatst: 10 sep 2021, 11:02
door boonpwnz
Er is een nieuwe formule bij scarlet heet cherry
3GB surfen
Onbeperkt smsen
300 belminuten
13 euro per maand.
Re: Scarlet Mobile
Geplaatst: 03 dec 2021, 23:05
door Taaner242
Vandaag gebeld met de klantendienst. Vriendin is overgeschakeld naar andere provider maar kreeg toch nog een factuur.
Op zich goed geholpen tot nu toe, medewerkster heeft creditnota aangemaakt voor die factuur (bevestiging gekregen via mail) en een dossier voor de financiële dienst om account af te sluiten. Wel rare uitleg op mijn vraag of dat normaal is: nee, nummer is bij ons geschrapt maar de financiële dienst heeft dat niet goed geregistreerd
Wat ik wel raar vond: medewerkster sprak met Nederlandse tongval maar vooral precies alsof het opgenomen was, wat niet zo was want reageerde wel direct op mijn vragen en opmerkingen... Het leek me niet echt natuurlijk maar toch te spontaan om een applicatie te zijn. Of zijn dergelijke bots echt al zover?