Klantendienst Proximus
Geplaatst: 19 jan 2021, 18:22
Op 7 januari gsm-nummer opgezegd. En daarbij een vraag gesteld waarom ik geen opzeggingsbevestiging krijg per mail (wat normaal altijd verstuurd wordt).
En of ik mijn geld nog ga terug zien na de opzegging.
Concreet maakten ze bij de opzegging van vorig nummer ook een fout waardoor ik van de periode van de 10 dagen die ik niet gebruikt heb op de factuur het geld niet terug gezien heb. Dit hebben ze manueel moeten recht zetten.
Volgens mij gaat er daar een en ander fout met facturatie...
En dan nog de klantendienst, als je een vraag stelt duurt het eeuwen eer je een antwoord krijgt. De telefoon nemen was nog de snelste optie. Die chatbot op Facebook daarentegen...
5G abonnement aantrekkelijk voor ongelimiteerde data, maar eens je met meerdere nummers zit en wat prutst aan uw abonnementen... Facturatie gegarandeerd fout.
En of ik mijn geld nog ga terug zien na de opzegging.
Concreet maakten ze bij de opzegging van vorig nummer ook een fout waardoor ik van de periode van de 10 dagen die ik niet gebruikt heb op de factuur het geld niet terug gezien heb. Dit hebben ze manueel moeten recht zetten.
Volgens mij gaat er daar een en ander fout met facturatie...
En dan nog de klantendienst, als je een vraag stelt duurt het eeuwen eer je een antwoord krijgt. De telefoon nemen was nog de snelste optie. Die chatbot op Facebook daarentegen...
5G abonnement aantrekkelijk voor ongelimiteerde data, maar eens je met meerdere nummers zit en wat prutst aan uw abonnementen... Facturatie gegarandeerd fout.