Trio

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Beste,

Na al hele tijd aan de lijn gehangen te hebben met scarlet hier een vraag.
Ik heb op 03/12 een nieuwe scarlet trio besteld met een nieuwe telefoonnummer.
Dit ter vervanging van een bestaande trio die moet verhuizen.
Volgens de heer aan de lijn kan dit niet eerder of waarschijnlijk vanaf 04 jan.Is het dan daar zo druk???
Men wist mij te zeggen dat de lijnen nog niet opgeleverd werden.
Wat is dit???
Iemand hier van de staff van scarlet; Proximus technieker die dit kan nazien. Nu bestaande tio op dit adres.
Mag zeker niet zonder internet vallen daa rik telewerk doe. Iemand raad??
Verhuis kan ook niet doorgaan mometeeel daar er daar problemen zijn met een kabel. Dus... Proximus....

Groeten,

Remco 12
pluim
Member
Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 13 apr 2020, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik weet ook niet goed wat er aan de hand is bij Scarlet, maar alles draait daar precies een beetje in de soep van sinds hun facturatiesysteem vernieuwd is.
Op mijn laatste factuur werd er, onterecht, €10 herinneringskost aangerekend. Dit konden ze niet meer 'zomaar' oplossen met het nieuwe systeem, dus iemand ging mij binnen de 3 dagen via mail van een oplossing voorzien. Na een week nog eens teruggebeld met als antwoord dat het zo druk is, dat het even langer zal duren. Ondertussen zijn we wel al een kleine maand verder voor een miniscuul, administratief foutje.
Op mails antwoorden ze helemaal niet.

Het is natuurlijk ergens wel nog steeds een budgetproduct, natuurlijk ;) ... veel service verwachtte ik dus sowieso niet, maar het lijkt daar, voorlopig althans, niet echt efficiënter te draaien met hun nieuw systeem. :(
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar :curt:
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Beste,

Nog even een update: na vanmorgen vrij vlot binnen zijn geraakt bij scarlet nu een nieuwe afspraakdatum gekregen voor de nieuwe installatie trio.
Men heeft mij wel gezegd dat dit moet bevestigd worden. Alles hangt af van de goodwill van proximus om de lijnnummers vrij te geven he.
Van de verhuis niet te horen. Dossier zit bij een andere dienst.
Niemand hier van proximus voor de lijnnummers??

Groeten,

Remco12
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Besten,

Ik wil toch nog even melden dat de verhuis waarover ik het had hierboven nu na meer dan 1 maand aan het lijntje gehouden geweest te zijn door SCARLET plots is geannuleerd. een Contact zei me dat dus mijn ouders daar plots niet meer aansluitbaar zijn.
Hoe kan dit??

Groeten,

remco12
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”