geen sync meer. adsl2fit weet zelf van niets.
Geplaatst: 15 nov 2004, 12:09
ik post jullie dit even met als vraag wat ik kan ondernemen als klant tegen adsl2fit.
een week geleden krijgt m'n modem geen sync. meer... omdat dit bleef aanhouden belde ik naar adsl2fit ik ben gedomicilieerd dus het ligt zeker niet aan onbetalende facturen. ze bevestigen mij dat ze dit gaan onderzoeken en dat belgacom waarschijnlijk verantwoordelijk is (??) ze hadden mij beloofd dat alles zeker in orde ging zijn voor vrijdag 12/11/2004. vrijdag was er nog niets gebeurd. ze melden mij dat er wel iemand is gaan controleren maar ze het antwoord van deze persoon nog niet ontvangen hebben. ik vraag mij af hoe lang de provider dit kan laten aanslepen waarbij de klant uiteraard maar blijft betalen... wat kan ik ondernemen als klant en is het niet mogelijk om het contract met adsl2fit te verbreken hierdoor.
graag misschien iemand die feedback zou kunnen geven of ongeveer eenzelfde situatie heeft meegemaakt? dank u!!
een week geleden krijgt m'n modem geen sync. meer... omdat dit bleef aanhouden belde ik naar adsl2fit ik ben gedomicilieerd dus het ligt zeker niet aan onbetalende facturen. ze bevestigen mij dat ze dit gaan onderzoeken en dat belgacom waarschijnlijk verantwoordelijk is (??) ze hadden mij beloofd dat alles zeker in orde ging zijn voor vrijdag 12/11/2004. vrijdag was er nog niets gebeurd. ze melden mij dat er wel iemand is gaan controleren maar ze het antwoord van deze persoon nog niet ontvangen hebben. ik vraag mij af hoe lang de provider dit kan laten aanslepen waarbij de klant uiteraard maar blijft betalen... wat kan ik ondernemen als klant en is het niet mogelijk om het contract met adsl2fit te verbreken hierdoor.
graag misschien iemand die feedback zou kunnen geven of ongeveer eenzelfde situatie heeft meegemaakt? dank u!!