Editoraal: Hoort, de Kerst staat voor de deur!

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Het zit er weer aan te komen: kerstboom van onder het stof halen, vaststellen dat de feestverlichting waar je vorig jaar drie uur op hebt zitten zwoegen om het weer in de kartonnen doos te krijgen niet meer werkt, naar de winkel rennen om aldaar in lange rijen tergend langzaam aan te schuiven, oude films op TV,... Ja, er staat ons kortom weer een heerlijke eindejaarsperiode te wachten. Talrijke sneeuwpoppen zullen her en der weer in het straatbeeld opduiken (in isomo weliswaar, maar toch) en de pittige geur van naaldbomen doet ons geloven dat we per ongeluk in Scandinavië beland zijn. Zonder overdrijven, de kerst -en nieuwjaarsperiode is één van mijn favoriete periodes.

Wie de obligate kalkoen wil ontvluchten doet er misschien goed aan om een sprekend artikel of een pakkend verhaal over een user zijn/haar avonturen in Internetland te lezen op Userbase. Het forum beschikt ondertussen reeds over een flinke voorraad leesvoer, u aangeboden door diverse jongere en meer ervaren "literaire" talenten. Saaie familiefeestjes behoren dus dank zij Userbase binnenkort voorgoed tot het verleden. Pak eens origineel uit en geef iemand een Userbase-artikel of een bon voor een herstelling van een computer door een Userbasekrak cadeau, de wereld kan er maar wel bij varen... Kwestie van goed op tijd te zijn.

Uiteraard blijven inzendingen steeds welkom bij Userbase, dat spreekt vanzelf. Tekstje schrijven over het impakt van Firefox op de browsermarkt? Inzenden maar!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Héhéhé :D
(reclame in mimicri ;))
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

ach de gewillige mooie jonge deernen des vaderlands mogen mij altijd contacter voor een cursus hoe beveilig ik mij tegen spyware, individueel en in groep is allemaal mogelijk. Gelukkig lezen ze de kleine lettertjes niet dat onderaan staan.
Ook cursussen 'How to be a geek, for cute girls' 'how to irritate people on irc' 'how to make fun of other noobs' 'How to boot your pc' en tenslotte 'how to behave on boards'

volgend jaar geef ik ook een cursus 'Posting pictures of your sister naked is cool'


Mr.Cide is niet verantwoordelijk voor ongewenste zwangerschappen
de pispaal <<
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Eerst moet de Sint nog passeren ;)
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

hopelijk krijg ik een nieuwe harddisk van de sint :idea:
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

AnD schreef:Eerst moet de Sint nog passeren ;)


Die woont al in Sint-Truiden in de abdij. Ge kunt hem elke dag bezoeken van 14 tot 18 uur. Een 20 pieten zullen U, terwijl ge wacht voor een audiëntie bij de Sint, entertainen met kunstjes. Je kan ook een kijkje nemen hoe de Pieten leven en de Sint werkt.

Dus allen daar heen. Hij is er al dus kan ik gerust al berichten over de Kerst. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Test”