Yugo app gebruiken als KLIK klant?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
nickdd
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 mei 2009, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo,

Ik heb een telenet KLIK business abonnement met digitale tv (via digicorder) en dus nog aangewezen op de yeloplay app of yeloplay website.
Nu heb ik echter ook een chromecast 2020 met google tv waarvoor er (bij mijn weten) geen yeloplay app bestaat.

Er is wel een Yugo app, maar daar heb ik geen toegang toe.

Is er geen mogelijkheid om toch toegang tot de yugo app te krijgen als je met een ander abonnement zit?
Het ziet er niet naar uit dat er met de yeloplay app nog iets zal gebeuren? Ik kan via smartphone wel casten naar het scherm, maar zoek een oplossing om dit toch als app op android tv te krijgen.

Iemand suggesties?

Gr,
Nick
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

nickdd schreef:Hallo,

Ik heb een telenet KLIK business abonnement met digitale tv (via digicorder) en dus nog aangewezen op de yeloplay app of yeloplay website.
Nu heb ik echter ook een chromecast 2020 met google tv waarvoor er (bij mijn weten) geen yeloplay app bestaat.

Er is wel een Yugo app, maar daar heb ik geen toegang toe.

Is er geen mogelijkheid om toch toegang tot de yugo app te krijgen als je met een ander abonnement zit?
Het ziet er niet naar uit dat er met de yeloplay app nog iets zal gebeuren? Ik kan via smartphone wel casten naar het scherm, maar zoek een oplossing om dit toch als app op android tv te krijgen.

Iemand suggesties?

Gr,
Nick
Yugo kan je helaas alleen maar bekijken als je effectief Yugo klant bent. De enige manier zal Kodi zijn denk ik, daar kan je de Yelo plug-in voor installeren.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

TV Vlaanderen heeft een Android TV app: https://play.google.com/store/apps/deta ... vlaanderen
Werkt via elke internetverbinding: https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

jollito schreef: Yugo kan je helaas alleen maar bekijken als je effectief Yugo klant bent. De enige manier zal Kodi zijn denk ik, daar kan je de Yelo plug-in voor installeren.
Net even getest, helaas enkel livestreams en geen terugkijktv.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Hakki schreef:
jollito schreef: Yugo kan je helaas alleen maar bekijken als je effectief Yugo klant bent. De enige manier zal Kodi zijn denk ik, daar kan je de Yelo plug-in voor installeren.
Net even getest, helaas enkel livestreams en geen terugkijktv.

Klopt. Voor terugkijktv gebruik ik de VRT.nu add-on. Er is een VTM add-on ook geloof ik, maar nog niet getest.
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

voor vtm heb je VTM Go officiële app.
Voor vier: retrospect
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”