Het gaat het vooral rond hun VMS product dat ze mee verkopen en waar de noodzaak en tarrifiering totaal onduidelijk van is.Sasuke schreef:Wat zijn dan de kritische vragen ?
Het betreft hier een bedrijf waarvoor telefonie cruciaal is... ik weet dat er kleinere spelers zijn die eveneens een aanbod hebben maar daar wil ik het risico niet nemen dat het fout gaat (en ik beweer heus niet dat het fout gaat of dat de grote spelers beter zijn maar ik denk dat je me wel begrijpt).Sasuke schreef:Hoor eens bij Fonzer ? Of via PM bij mij (partner) ?
Kan je vertellen wat de kost hiervan is (eventueel privé) en op basis van wat deze is (aantal channels, aantal externe nummers, aantal interne nummers, aantal gebruikers, ...)... ik dacht namelijk dat het dial plan van Microsoft namelijk niet echt goedkoop was.selder schreef:Wij hebben een bestaand 100 reeks nummer geporteerd van Proximus naar Teams, die nummers zijn dus nu beschikbaar in Teams, en het enig bedrijf waar we contact hebben gehad is Microsoft.
Trouwens ook nieuwsgierig naar de features die je gebruikt binnen Teams voor telefonie (zijn deze voldoende).