go unlimited special edition

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

nee geen multisim.
De promo op de mobilusabos is momenteel 12 maand
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

macamba schreef:Maar natuurlijk dan moet Orange wel mee zijn met de tijd dus we gaan zien wat het geeft deze week.
Overstappen is natuurlijk vooral interessant als je bij de nieuwe aanbieder nog 3-6 maanden korting krijgt.
Net via dit forum een deal gevonden: 12 maanden het echt onbeperkte Proximus abo voor dezelfde prijs van Orange Unlimited. Geldig tot eind mei. Als ik de maand mei nog uitwacht en het wordt niks bij Orange (wat wellicht zo zal zijn, we zijn alweer bijna midweek) ben ik die deal kwijt, dus ik ga voor die deal! :-D
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik had vandaag iets verwacht. Had gehoord 26 mei, gelukkig heb ik geen datum gezegd, want het ziet er naar uit dat ze niks gaan doen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

proximusboyke schreef:ik had vandaag iets verwacht. Had gehoord 26 mei, gelukkig heb ik geen datum gezegd, want het ziet er naar uit dat ze niks gaan doen.
Zelfs de promo die 20/5 af liep staat er nog op. Bizar hè. Terwijl alle concurrenten vernieuwingen hebben doorgevoerd.
Het kan toch niet lang meer duren zou ik denken.

Vroeger hadden we Luc nog die ons blij maakte met nieuws maar ik Corona tijd zal het allemaal wat minder sociaal en dus minder makkelijk zijn om die info te krijgen..
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Orange laatste reclame campagne "réinventons demain/ De toekomst maken we samen" is wel teasing over nieuwe producten portfolios.
Ik heb absoluut geen zicht over de timing van lancering maar ik verwacht iets misschien in de tweede helft van juni of begin juli. Wait and see
Laatst gewijzigd door Luc Watrin op 28 mei 2021, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Dit is veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat. Zelfs met de 25% korting op je mobiele abo kom je vanaf 3 personen in vele gevallen duurder uit.
Tenzei je kijkt op abos van 10€. Maar een modaal gezin met een tiener en meer in huis....
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

De Go Plus web promo is verlengd tot 31/07
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Bedankt voor de info Luc.

Het ziet er dus naar uit dat ze weer nog eens hun ouwe koe gaan leegmelken. We hebben geen promo's voor een zwak abo nodig, we hebben goeie abo's nodig. Liever een goed abo aan de volledige prijs dan een zwak abo met korting.

Afgaande op de nieuwe promo lijkt het erop dat er tot minstens 31/07 al geen vernieuwing van het aanbod in zicht is. En dan zijn we al bijna anderhalf jaar na de lancering van echte unlimited bij Proximus. En dan is het nog niet gezegd dat ze in augustus dan wél iets nieuws zullen lanceren.

Toch best wel bizar als je het mij vraagt. Het lijkt of het hen allemaal niks meer kan schelen om nog competitief in de markt te staan. Zou er meer aan de hand zijn daar bij Orange?

Oh well, zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen: "Vote with your wallet" dus dan doen we dat maar.

Afbeelding
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Ik sluit me hier volledig bij aan. Jammer dat ze niet reageren op Telenet & Proximus.

Ik ben momenteel het Base netwerk aan het testen om de overstap naar Telenet voor te bereiden, ik had zelf nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou overwegen, al zeker niet op basis van prijs.

Ondertussen heeft Orange wel een kleine aanpassing doorgevoerd in hun prepaid aanbod las ik in een ander topic maar dat de reactie bij hun unlimited formule er nog altijd niet is, vind ik bizar.

Het zou eventueel nog kunnen dat sommige Go formules kunnen blijven bestaan en dat enkel unlimited plus eventueel een nog te lanceren premium variant nog aangepast worden in de komende weken… maar hoe later ze reageren hoe meer klanten ondertussen al zijn overgestapt..
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Telenet werkt aan een hernieuwde BASE unlimited. Ik had al gezegd dat ze BASE Unlimited zou declineren. (Zoals de Flex van Proximus met waarom niet BASE unlimited light, BASE Unlimited en BASE Unlimited premium of zoiets).

BASE Unlimited is 25GB en is nu absoluut niet meer competitief. Het is hoog tijd voor een grote aanpassing van het aanbod. Ik denk dat Telenet momenteel One/One up bundels duwt maar bereid zich voor om het BASE portfolio voor residentiële en zelfstandige klanten te hernieuwen.

Met wat betreft kwaliteit van het bereik, is het niet slecht en er zijn veel aanvragen voor nieuwe masten in het hele land. Er is dus verbetering in zicht. De ZTE masten zullen ook vervangd worden door Ericsson in de komende maanden en jaren.

De lichte aanpassingen bij Orange voor prepaid zijn al van enkele maanden. Ik denk dat misschien Go Plus zal blijven bestaan zoals het is nu maar misschien zijn de aanpassingen voor Go Intense en Go unlimited. Als je een teasing campagne voert, betekent dit dat die nieuwe portfolio snel zal komen. Je zal geen teasing in mei doen voor nieuwe portfolio in januari.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

25 gb nee maar 30gb ook niet. Zeker niet met zomer en vakantie in vooruitzicht. Fotos fimpjes op sociale media zetten op reis en dan nog wat tv streamen s'avonds.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Ik ben het compleet eens. 25 of 30GB is absoluut niet meer van deze tijd. Operatoren kunnen ook snelheid in plaats van data monetiseren ( onbeperkt data met gecapt snelheid)

Bij voorbeeld 30€ onbeperkt met 10 Mbps
40€ onbeperkt max snelheid
60€ onbeperkt max snelheid + internationaal

Vodafone Group doet het bijna overal in Europa behalve Nederland en Duitsland. Dit werkt prima en duwt ook ARPU hoger dus meer klanten tevredenheid en ook meer inkomsten voor de operator. Datalimieten behoren tot het verleden maar jammer genoeg blijft België achteruit erover.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Er zijn zelfs bronnen die beweren met zomer in vooruitzicht dat je geen al te grote (lees geen) veranderingen moet verwachten. Op zijn vroegst oktober. Moet wel zeggen dat dit maar 1 bron is van de 6 die ik heb.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Inderdaad!
Als je ziet dat het in Nederland met “daglimieten” werkt waarbij je dan steeds een nieuw blok kunt activeren, om te voorkomen dat men het bijvoorbeeld als vaste internet verbinding gebruikt.

https://tweakers.net/nieuws/182422/kpn- ... r-2gb.html

Ik heb ook eens gekeken naar andere landen waar Orange actief is, zelfs in Luxemburg bieden ze ruimere bundels, en zeker in Frankrijk en Spanje ook.

Wat je soms ziet is dat ze video beperken tot HD en dat je meer moet betalen voor 4K.

Maar voor mobiel gebruik op gsm en tablet zou HD prima moeten zijn.

Benieuwd wanneer België eens tot de rest van Europa gaat behoren op dit gebied.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Damn, oktober 2021. Ze waren al rijkelijk te laat maar om nu ook nog eens de zomer te laten schieten, hét moment waarop ze een stevige comeback konden maken.... :|

Om de schade te herstellen van overlopende klanten zullen ze toch wel met iets ontzettend straf mogen afkomen waar 's mans broek van afvalt.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

antutu schreef:Damn, oktober 2021. Ze waren al rijkelijk te laat maar om nu ook nog eens de zomer te laten schieten, hét moment waarop ze een stevige comeback konden maken.... :|

Om de schade te herstellen van overlopende klanten zullen ze toch wel met iets ontzettend straf mogen afkomen waar 's mans broek van afvalt.

is wel maar 1 bron natuurlijk !!!! de ander 5 willen/kunnen het niet bevestigen.
Wel is een feit van de overblijvende waren er 3 die zeiden 26 mei, en dit klopte niet.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

De huidige reclame campagne "Reinventons demain/De toekomst maken we samen" is een soort "klaar voor morgen/prêt pour demain" teasing campagne. Ik heb het gevoel dat er iets in juli zal komen.

De huidige smartphone promoties lopen tot 30 juni. Oktober is veel te laat omdat Orange ook echt onder druk met veel churn is. Churn betekent minder klanten en ook minder inkomsten en winst. Ze gaat dat niet zitten voor een te lange periode. Het is dus noodzakelijk voor Orange Belgium om een nieuwe portfolio snel op de markt te brengen.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Luc Watrin schreef:De huidige reclame campagne "Reinventons demain/De toekomst maken we samen" is een soort "klaar voor morgen/prêt pour demain" teasing campagne. Ik heb het gevoel dat er iets in juli zal komen.

De huidige smartphone promoties lopen tot 30 juni. Oktober is veel te laat omdat Orange ook echt onder druk met veel churn is. Churn betekent minder klanten en ook minder inkomsten en winst. Ze gaat dat niet zitten voor een te lange periode. Het is dus noodzakelijk voor Orange Belgium om een nieuwe portfolio snel op de markt te brengen.
De beste timing zou inderdaad nu nog zijn want mensen gaan binnenkort meer met hun verlof en sociaal leven bezig zijn.
Dus echt in de komende dagen of 2 weken, ik snap niet waar ze op wachten eerlijk gezegd. Zorg er op z'n minst voor dat je goed uit de vergelijking komt van "bestetarief.be"

Maar ik hoop dat het grotere aanpassingen zijn waar ze mee uitpakken.
Ik zat laatst op "Tribe" te zoeken naar iets over esim en daar regeerde een medewerker van Orange dat allerlei projecten door Corona vertraagd zijn, waaronder bijvoorbeeld het kunnen bieden van esim via de Orange app. Blijkbaar werken ze dan aan "belangrijkere" dingen.

Maar wat ik zo vreemd vind is: waarom moeten ze hier het wiel opnieuw uitvinden als een hoop techniek en kennis vanuit Frankrijk kan worden overgenomen.

Telenet bijvoorbeeld = Liberty Global.. in Nederland zelfs samen met Vodafone.. ze hebben overal de zelfde digicorders of structuren in apps.
Het verrast me echt dat men bij Orange blijkbaar niet op dezelfde efficiënte manier kan profiteren van elkaar.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

macamba schreef:Dus echt in de komende dagen of 2 weken, ik snap niet waar ze op wachten eerlijk gezegd.
Ja idd, ik snap het ook niet echt! Van mijn part moeten ze zelfs morgen of overmorgen of volgende week nog geen veranderingen doorvoeren aan hun portfolio.

Maar gewoon een mededeling waarin ze erkennen dat de huidige markt zich intussen behoorlijk heeft aangepast, met daarin een korte toelichting over hoe zij hier op in zullen spelen. Duidelijke communicatie over ÓF we iets mogen verwachten, en WÁT we mogen verwachten. Met één of andere vage slogan weten we nu nog zoveel appels als peren.....

Ik denk dat klanten veel meer vergevend zouden zijn als ze zouden weten dat er wat moois in de steiger staat en zeer binnenkort zal verschijnen.

Ik had alvast bij hen gebleven en wat meer geduld gehad indien ik iets had geweten. Nu kon ik evengoed nog maanden zitten wachten hebben om binnen een paar maand (moest proximusboyke zijn bron correct zijn over oktober 2021) misschien een koude douche te krijgen in de vorm van bvb. 5 of 10 GB erbij ofzo bij Go "Unlimited". Dan heb ik voor niets maanden zitten wachten (en intussen ook al die maanden verder betaald voor een zwak abonnement) terwijl ik al die maanden al zou kunnen hebben genoten van een veel beter aanbod. Dat laatste lijkt mij een betere optie en dus doe ik dat maar.

Nu, ik snap best dat ze de andere operatoren niet zomaar in hun kaarten willen laten kijken maar er zijn veel meer kleuren dan enkel zwart en wit. Er zit nog meer dan genoeg speling tussen een vage slogan van 5 woorden en alle kaarten in geuren en kleuren op tafel zwieren.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Vanaf08/08/2021,surfstressvrij:hetdatagebruikbuitenabonnementwordtbeperkttot50euroinplaatsvan300euro(incl.btw)voorGoLight,GoPlusenGoIntense.Alsje nual geblokkeerdbentop0 euro,wordternietsveranderd.Vanaf18/07/2021,verandertdeprijsomtesurfenbuitenjeabonnement(GoLight,GoPlusenGoIntense)in BelgiëendeEuropeseUnie(zone1) van0,01euro/MBnaar0,05euro/MB(incl.btw).Gaje nietakkoordmetdevoorgesteldewijzigingen,danhebjehetrechtomopelkmomentje contractschriftelijkenkosteloosstoptezetten.

daar kom ik ook niet echt vrolijk van als dat op je factuur staat. Met het idee dat luc zei meer internationale data.
sorry voor de tekst ik heb gewoon geknipt en geplakt.

Moesten ze nu willen wachten om bvb een soort go unlimited prenium aan te bieden met echt onbeperkt is het toch niet moelijk om deze formule op 40gb volle snelheid te zetten.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Bizar dit. Trouwens die prijzen buiten de bundel per MB zijn Europees gereguleerd tot 3 euro per Gigabyte.

https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_nl.htm

In dit verhaal van Orange verhogen ze de tarieven naar 50 euro per gigabyte dus dat lijkt me niet oké.

Veder volledig eens met voorgaande opmerkingen.

Er staat ook dat je kosteloos kunt opzeggen wegens de tariefsverhoging.. maar als je nog een aflossingstabel hebt op een toestel denk ik dat ze die toch gaan aanrekenen hé..
Misschien wel interesant als je zo’n dure data optie erbij hebt van 24 maanden. Dan kun je er fijn onderuit op deze manier 8)
Shenron
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 03 aug 2010, 21:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 16 keer

Europa regelt enkel de roamingprijzen

Een operator is volledig vrij om de tarieven in eigen land te bepalen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik denk dat orange veel klanten al verloren is en nog veel meer gaat verliezen :nono:
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

boonpwnz schreef:Ik denk dat orange veel klanten al verloren is en nog veel meer gaat verliezen :nono:
Orange BE lijkt gewoon zelfmoord te plegen tbh. Ik zou er niet van verschieten als ze op een dag beslissen de stekker uit de Belgische poot te trekken.

Lijkt me echt een compléét zothuis daar at the moment. €50 voor een gig buiten bundel terwijl andere providers unlim op full speed geven voor die prijs hahahaha.

Dan interesseert competitief zijn als telcoprovider op de markt je toch geen fluit meer me dunkt en dat lijkt mij toch financiële zelfmoord.

Nu nog hopen dat ze door al de zottigheid die daar op dit moment gaande is nog een beetje in staat zijn om nummers over te dragen. Heb m'n Prox MUP sim al 2 dagen, maar nummer is nog niet overgedragen. :evil:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Ik ben ook echt beu van Orange Belgium en zal ook overstappen. Klant ervaring is slecht en de tarieven niet meer van deze tijd. Mijn Orange nummer is een tweede nummer (ben al Proximus klant voor mijn hoofdnummer) en zal waarschijnlijk naar BASE unlimited gaan maar ik wacht nog op het hernieuwde aanbod om het te doen.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

boonpwnz schreef:Ik denk dat orange veel klanten al verloren is en nog veel meer gaat verliezen :nono:
Overschatten we nu niet de gemiddelde gebruiker/klant serieus?

Akkoord dat ze momenteel niet super concurrentieel zijn wat betreft de dure abonnementen maar ik heb zelf bijvoorbeeld een Go Plus aan 20 per maand (ik zie dat er nu een promo is, kan je zeker niet krijgen als je al klant bent?). Bij Proximus kost iets gelijkaardigs gewoon meer (mét promo). Bij Base hetzelfde maar het netwerk is bijlange niet zo goed.

Ik denk dat er niet bijzonder veel klanten zijn die +40 euro betalen voor hun abonnement hoor dus dat klanten verliezen zal wel goed meevallen...

Wat IMHO echt concurrentieel zou zijn is een abonnement rond de 30 euro met wat internationaal bellen inbegrepen ipv een paar GB extra.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Hopelijk snel actie maar dit zat eraan te komen.

Weten jullie iets van px flex of ze daar iets gaan vernieuwen of er geruchten zijn?
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Shenron schreef:Europa regelt enkel de roamingprijzen

Een operator is volledig vrij om de tarieven in eigen land te bepalen.
Het klopt inderdaad dat de prijzen in eigen land helaas niet door Europa gereguleerd kunnen worden. Gelukkig heeft Vincent van Quickenborne destijds wel al het e.e.a. gedaan aan de contracten..
Dus misschien is het eens tijd om duidelijk te maken dat “unlimited” geen unlimited genoemd mag worden als het dat bij lange na niet is. Noem je tarief dan “Go 30”.

Orange spreekt in haar communicatie over “België en de Europese Unie (zone 1)” daarmee dat ik aanhaal dat het asociaal duur is wat ze nu doen.

Maar iedereen kan in de klantenzone het extra verbruik wel op €0,- zetten.
Laatst gewijzigd door macamba op 02 jun 2021, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

euhm het zijn wel die , die het rendable maken, niet de kleine verbruiker !!!!!
Dus moet je grootverbruikers ook tevreden stellen.
Mensen zijn gewoor uitdager orange. Weet je eind jaren 90 begin 2000 hadden we ook een uitdager kpn orange. Dit is gestopt en we weten ondertussen wat het resultaat is.
Laten we ook niet de talrijke ontevreden klanten over love meer bepaald hun hardware met name tv. Vele bleven vanwege het gsnnetwerk en de goede prijzen, als deze nu ook wegvallen, is er geen reden om te blijven voor deze mensen.

@buthead vergeet niet dat telenet gereageerd heeft op proximus omdat flex zogoed liep en vanwege de prijzen. Nu zijn deze gelijkaardig.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Het lijkt mij alsof eerst Corona en daarna die geplande overname / Orange BE van de beurs halen alle aandacht en energie heeft opgeslokt en daardoor vanalles vertraagd of uitgesteld is.
Nu dat dossier is afgeketst of afgehandeld, Frankrijk heeft nu voldoende aandelen om bij te sturen zal de focus weer op groei liggen..

Wel mooi dat de concurrentie toch een beetje wekt tussen Telenet en Proximus nu.. dus uiteindelijk kan het wel nog interessant gaan worden zodra Orange met een reactie komt.
Want uiteindelijk blijft het een beursgenoteerd bedrijf dat goede cijfers wil voorleggen en dat kan enkel als je blijft vernieuwen met een interessant aanbod.

Ik kan me niet voorstellen dat ze het er gewoon bij gaan laten nu en in september of oktober pas met vernieuwingen komen.

Ik ben het er wel mee eens dat het meer mag zijn dan een promo of wat meer data.. je gaat moeten innoveren, esim op punt zetten of met andere dingen komen om je te onderscheiden en klanten te behouden / winnen.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

Vandaag gemerkt dat mijn go plus abo 10 gig krijgt ipv de gebruikelijke 8 gig.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
A teaspoon of baking
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 4 keer

Hier ook net gemerkt (in Love Duo). Toch iets op komst?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Naar het schijnt wel. Ze zouden alvast wakkergeschoten zijn als ze zagen hoeveel mensen ze verloren op 14 dagen.
Ik hoor nu zelfs van iemand die nog de dolfijn heeft icm tv internet en ook meer krijgt.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zie dit idd bij tariefwijziging

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Als dit het enige is gaan ze er nie geraken denk ik.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ze moeten vooral de goedkoopste aanpassen, de 30 euro optie aanpassen en de unlimited aanpassen door deze wijziging persoonlijk dan.

Nu is de gap erg groot tussen 1,5 GB en 10 en is eigenlijk de 30 euro optie haast nutteloos.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Familielid met Plus heeft idd de 2 extra GB al gekregen en staat nu op 10 GB. Heel erg benieuwd wat de andere abo's gaan krijgen, en of er bij Unlimited enkel een paar extra GB's gaan bij komen of de smallband volledig wordt afgeschaft.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Het is ook niet mogelijk om een optie te laten activeren. We zullen zien morgen wat is aan het komen
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Inderdaad unlimited naar 40-50 zou mooi zijn. Gewoon voor het idee ook want velen zullen met 30 ook wel toekomen, maar evolutie mag er zijn.

Wat me trouwens wel opvalt is als ik een Speedtest doe op verschillende locaties is dat de snelheden meestal op 15/15 liggen.

Maar als ik roam in Nederland op 3 verschillende netwerken haal ik tot 100/20. Ironisch genoeg bieden zij tot in België snellere 4G dan Orange terwijl alle streepjes bereik / signaal gevuld zijn.

Dus behalve de volumes, zou de snelheid ook wel beter kunnen naar mijn ervaring.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Snelheid zal mss afhangen van drukte op de masten, in deze regio hoor ik van vrienden die makkelijk 50 of meer halen
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”