go unlimited special edition

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Luc Watrin schreef:Ik hoor ook dat Go Unlimited een andere naam zal krijgen. De prijs zal ook permanent zijn. Orange Belgium wacht aan en bereidt zich voor op de aankomst van Youfone op het Proximus netwerk en de overname van MV door Proximus.

Telenet werkt ook aan een hernieuwde BASE Unlimited. Ik hoor dat ze naar een soort Mobilus Unlimited premium willen gaan
Dag Luc,

Je had gelijk!
Inmiddels zal Orange geschrokken zijn van het Telenet One aanbod en is Youfone ook voorzichtig gestart.

Ik ben dus heel benieuwd wat de reactie van Orange gaat zijn, ik ben zeer verrast door het aanbod van Telenet One dat serieus de concurrentie aangaat zowel qua prijs als qua inhoud / snelheid / volumes.

Het mobiele aanbod kunnen ze makkelijk aanpassen maar de uitdaging gaat zijn: kan men de snelheid verhogen voor het vast internet en eventueel TV via een Android / Apple TV app aanbieden om de prijs te doen dalen? Want ik vrees anders dat Telenet vanaf maandag beter uit (prijs)vergelijkende tests gaat komen en dat is best bizar / onverwacht. Ze zullen hiermee veel klanten kunnen (terug)winnen.

Ook het e-Sim verhaal voor Apple Watch spreekt mij aan bij Telenet terwijl Orange dat nog altijd niet heeft gerealiseerd.

Het gaan spannende weken worden en ik kijk al uit naar het nieuws dat zal volgen!
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

de vraag is of orange zal reageren
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Orange moet reageren ten minste op mobiel vlak. De 30GB voor Go Unlimited moet omhoog. Orange Belgium kan ook de Go Unlimited in 2 of 3 versies declineren zoals de Flex van Proximus met een Go Unlimited Light, Go Unlimited en Go Unlimited premium of zoiets.

De promoties bij Orange lopen tem 20 mei. We zullen zien wat komt daarna.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Update: ik heb de vergelijking vandaag eens gedaan hier:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... &start=200

Het zal gewoon marktwerking zijn dat Orange even heeft afgewacht wat de concurrentie doet, zodat ze hier op in kunnen spelen. Voor mobiel kunnen ze makkelijk de datalimieten optrekken zoals Luc zegt, dan is dat al in orde. Maak er 40 of 50 GB van het maakt niet uit, bijna niemand gebruikt dat maar het staat marketing technisch voor de vergelijking wel goed.

Voor vast internet zie ik het moeilijker omdat dit afhankelijk is van Telenet en ze hier dus minder invloed op hebben (op korte termijn).
Dit lijkt op een doelgerichte actie van Telenet om dat product op 100/10 te houden.

Dat Orange zal reageren en dat dit geen maanden maar eerder weken zal duren lijkt me evident. Providers herzien hun portfolio regelmatig om in te spelen op de actualiteit en de concurrentie en zo zou het ook moeten werken, in het voordeel van de consument.

De kracht van Orange is en blijft nu wel nog steeds dat wie toekomt ook nog een Go Plus kan nemen in een Love pack en niet perse voor Unlimited moet gaan betalen zoals bij Telenet nu. Plus natuurlijk hun goede netwerk, binnenkort in synergie met Proximus 5G.

Hoe dan ook zal het er alleen maar beter op worden en ben ik aangenaam verrast dat Telenet nu onverwacht de uitdager is.
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Dat was Telenet eerder al met hun King & Kong abo's. Wat later bood iedereen min of meer hetzelfde aan omdat veel klanten over liepen. Zal nu weer hetzelfde spelletje zijn. :-D
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Klanten die je kwijtspeelt gaan niet terugkeren als je dezelfde voorwaarden gaat aanbieden. Dat geeft alleen extra gedoe voor de klant zonder dat die er iets op wint. Hoe langer je wacht met een reactie, hoe meer klanten je kwijtspeelt. Tussen Telenet, Proximus en Orange heeft die laatste het meeste die klanten nodig, want met dat internetaanbod valt niet veel te rapen.
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Alles is een gevolg van Actie en Reactie.

Zo'n aanpassingen gebeuren niet op 1 dag of een week, maar wat langer natuurlijk. Hoeveel klanten zijn er niet naar een King overgestapt indertijd en nadien wanneer dit abo niet echt mee evolueerde naar een andere provider?

Je sluit nu immers geen jaar abo's meer af zoals vroeger. Je gaat na x aantal maanden gewoon naar een nieuwe provider als de voorwaarden daar ondertussen beter zijn. Heb dat al paar keer gedaan in mijn leven en verliep eigenlijk nog relatief vlot.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

deze nacht en chat gedaan met mensen van orange,
Er zou toch een en ander op komst zijn in de loop van volgende maand.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Bedoel je enkel mobiel of ook met vast internet? (of beiden)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

alles.
De internetlijnen zijn al overgezet naar een one up vandaar de 3tb voor orangeklanten.
Ze zijn nog niet helemaal uit 2 formules zoals telenet (het lijkt erop dat ze ook 150/30 als start gaan nemen) of de speedboost behouden deze zou dan op 20 komen voor 1 giga.
mobiel zou er ook een en ander gaan veranderen, maar daar zal luc misschien beter geplaatst zijn om uitleg te geven.
Ik hoor zeg wel ik hoor dat er ook een echt onbeperkt in zicht is zoals proximus. Deze zou dan als prijszetting hebbenvan de go unlimeted.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

proximusboyke schreef:alles.
De internetlijnen zijn al overgezet naar een one up vandaar de 3tb voor orangeklanten.
Ze zijn nog niet helemaal uit 2 formules zoals telenet (het lijkt erop dat ze ook 150/30 als start gaan nemen) of de speedboost behouden deze zou dan op 20 komen voor 1 giga.
mobiel zou er ook een en ander gaan veranderen, maar daar zal luc misschien beter geplaatst zijn om uitleg te geven.
Ik hoor zeg wel ik hoor dat er ook een echt onbeperkt in zicht is zoals proximus. Deze zou dan als prijszetting hebbenvan de go unlimeted.
Fantastisch nieuws. Eigenlijk klinkt het ook wel logisch dat internetsnelheid en volumes evolueren, aan de hand van de behoeften van de klant en misschien nog wel meer aan de hand van wat de concurrentie doet. #marktwerking .. beetje toch. Ze moeten wel he.

Ik ben benieuwd hoe het er concreet uit gaat zien, mooie timing zou zijn eind mei, dan gaan mensen voorzichtig ook wat meer oriënteren op het leven buitenshuis en worden die 'unlimited' bundels weer interesant voor recreatie en reizen.. 8)
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

In Luxemburg heeft Orange twee unlimited tarieven: Be Unlimited en Move Unlimited. Be Unlimited is onbeperkt in Luxemburg + 25GB roaming in Europa voor 39€ terwijl is Move Unlimited echt onbeperkt in Luxemburg en Europa.

Orange Luxembourg Communication is een dochter van Orange Belgium.

Ik hoor dat misschien (alle woorden zijn belangrijk) Orange hier in België een tariefplan meer internationaal gericht zou lanceren. Een soort "Go unlimited traveller" echt onbeperkt in België en Europa.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

proximus en orange wil meer inzetten dat klanten kunnen kiezen welk tariefplan ze kiezen voor hun mobiel. En niet zo van alles of niets.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Luc Watrin schreef:In Luxemburg heeft Orange twee unlimited tarieven: Be Unlimited en Move Unlimited. Be Unlimited is onbeperkt in Luxemburg + 25GB roaming in Europa voor 39€ terwijl is Move Unlimited echt onbeperkt in Luxemburg en Europa.

Orange Luxembourg Communication is een dochter van Orange Belgium.

Ik hoor dat misschien (alle woorden zijn belangrijk) Orange hier in België een tariefplan meer internationaal gericht zou lanceren. Een soort "Go unlimited traveller" echt onbeperkt in België en Europa.
Dag Luc, ik ben erg benieuwd wat je nog gaat horen de komende weken.

Wat inderdaad interessant en logisch zou zijn (en wat je in andere landen zoals Nederland ook ziet) is dat er bijvoorbeeld 100 min/sms internationaal (naar EU) zijn inbegrepen, meer mag altijd, maar daarmee vereenvoudig je het wel voor de klant.
Ik snap commercieel gezien ook wel dat ze hier juist nog aan verdienen door klanten te laten bijbetalen maar het is natuurlijk erg onduidelijk en scheef dat bellen vanuit BE naar EU niet inbegrepen (en zelfs vrij duur is) terwijl dit in roaming (dankzij regulering) wel inbegrepen is.

Gek ook dat ze nog niet zijn meegegaan in de trend van een app voor TV ipv dure decoders aan te bieden van matige kwaliteit. In Europa zie je overal de Apple TV apps opduiken nu, en dat werkt prima. Dit zal heel veel Proximus / Telenet klanten nu nog tegenhouden.

Relatief gemakkelijke aanpassingen zijn natuurlijk het verhogen van de datavolumes of het verder vereenvoudigen van het aanbod (S/M/L)
De surf extra kaart om datavolumes te kunnen delen zouden ze gratis kunnen geven in lijn met Telenet.

En natuurlijk eindelijk e-sim eens op het niveau brengen waar het voor dient, zeker ook voor smartwatch beschikbaar maken. Ze kunnen genoeg inspiratie halen uit Frankrijk natuurlijk. "One" is een leuk begin maar Orange kan dit echt wel overtreffen of voor een veel betere prijs aanbieden op een beter mobiel netwerk.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Leuk om te zien. Ik ging sowieso nog even afwachten wat Orange gaat doen vooraleer mogelijks naar Telenet over te stappen. 1 van de grote stappen is reeds gezet op een veel correctere manier dan TN: de 3TB FUP. Een hogere snelheid ipv de 10 upload is de volgende grote stap. Als dan ook hun mobiele kant competitiever wordt, is dat mooi meegenomen.

De laatste grote stap die ze zeker nog moeten zetten, is de mogelijkheid geven om via een app tv te kijken op alle mogelijke platformen. Het is al langer duidelijk dat velen die decoder niet meer nodig hebben, maar wel nog live + uitgesteld tv willen kijken via een app. Die 3TB FUP maakt dat voor zo goed als iedereen eindeloos mogelijk.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Als er nu een app was zoals NLZiet of Videoland daar kunnen ze een voorbeeld aan nemen, om daar in te stappen.
Soort steamz waar je ook live TV mee kunt (terug)kijken. Dan kan iedereen voor zichzelf beslissen of ie dat nodig heeft en welke TV formule.. dan heeft Orange er verder ook geen omkijken naar. Op Apple TV werken dit soort apps prima.

Maar op zich is Orange FR groot genoeg dus zodra de overname rond is kunnen we nog wel wat geweld uit FR verwachten, alle kennis en techniek is daar al in huis dus dan kunnen ze veel zaken hier ook uitrollen zonder het wiel opnieuw uit te vinden hoop / denk ik.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

als het bipt goedkeurd natuurlijk :-D
tenzij die regel niet meer geld
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Mits een goed aanbod zie ik mezelf ook terug overstappen naar Orange, maar het zal dan wel als cord cutter zijn en zonder mobiel. Een internetformule van minstens 150/20 zie ik wel zitten. Dan nog beiden EDPnet mobiel aan 2 x 11 euro erbij en dan besparen we toch al eens wat geld.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Flying schreef:Mits een goed aanbod zie ik mezelf ook terug overstappen naar Orange, maar het zal dan wel als cord cutter zijn en zonder mobiel. Een internetformule van minstens 150/20 zie ik wel zitten. Dan nog beiden EDPnet mobiel aan 2 x 11 euro erbij en dan besparen we toch al eens wat geld.
voor 4€ winst geen onbeperkt bellen en 6gb minder data. Als het maar zoveel winst is zou ik liever alles op 1 factuur hebben
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Of dat ik nu één factuur krijg of twee, dat maakt echt niet uit en die data en dat onbeperkt bellen. Ik ben benieuwd welke jonge mens nog meer dan 350 minuten echt belt ook. Hier een overzichtje van ons mobiele dataverbruik:

Afbeelding

Bij die ene uitschieter had ik per ongeluk wifi uitgeschakeld en daarna een volledige update voor mijn Smartphone gedownload.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik verbruik tussen de 3 en 4 GB mobiel surfen per maand en dat zonder rare dingen. Als telewerken weer opgezegd wordt zal dit vermoedleijk naar 6 gaan.

Ik bel soms naar men ouders en familie nog dat kan soms de 6 uur aantikken op een maand.
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Het is uiteraard een subjectieve situatie! Het ding is dat op dit moment een mobiel abonnement loskoppelen van het internet/tv-product ervoor zorgt dat ik op elk moment snel kan wijzigen naar een abonnement dat beter past bij gelijk welke provider. Vanaf die data ontoereikend is dan is er een switch naar de op dat moment meest voordelige, ongeacht welk netwerk (we hebben ze alle drie al gehad, was geen merkbaar verschil).
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

flying, ik zeg gewoon ik persoonlijk zou daar niet achter lopen. voor die 4€ winst. Maar ik ben natuurlijk anders dan u :banana: Ik begin maar te kijken en te veranderen als dat meer dan 100€ per jaar scheelt
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Dat begrijp ik. Wij kijken niet achter de hoogte van het uit te sparen bedrag omdat wisselen zo eenvoudig is geworden (tenzij je wisselt naar Proximus en de nummeroverdracht een maand duurt).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zit nu altijd vast aan Orange of Telenet dus veel keus heb ik niet. En mobiel loskoppelen van 1 van beide schiet ik mezelf toch in het vel :cry:
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

De optie om je verbruik van het vast internet te bekijken is niet meer terug te vinden in de klantenzone. Vreemd.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

SPR schreef:De optie om je verbruik van het vast internet te bekijken is niet meer terug te vinden in de klantenzone. Vreemd.
Het staat wel op de facturen (dus ook het vaste verbruik.. ) ondanks een jaar bingewatch en in Corona tijd nog nooit een opmerking gehad over te hoog verbruik. Wel fijn dat het nu 3 TB is zodat het helemaal prima is.

Trouwens ook de Orange LU info eens bekeken maar wat me daar vooral opvalt is dat ze DUUR zijn.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Ja Luxemburg is een dure land voor telecom en veel andere dingen maar internet gaat via glasvezel en ook HFC netwerken.
Purchasing power is ook veel hoger omdat salarissen flink hoger zijn in vergelijking met België.

Er is wat vooruitgang in zicht voor Orange Belgium maar jammer genoeg zijn onze operatoren voorzichtiger dan elders in Europa. Ik volg liever de zwitserse markt dan de belgische.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Ik denk trouwens, omdat Luxemburg een land is met zeer veel grensarbeiders / inwoners uit een ander EU land, dat daarom die EU bundels beter in de markt passen, er zal meer vraag naar zijn.

Maar het zou hier wel een mooie aanvulling zijn, met hogere volumes en natuurlijk uiteindelijk 5G maar dat zal over 1-2 jaar pas zijn zolang er nog geen frequenties geveild zijn.
Jammer dat we in België ongeveer 2 jaar achterlopen op andere EU landen.

Telecom blijft wel een fascinerend onderwerp, de evolutie steeds.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Luc Watrin schreef: Ik hoor dat misschien (alle woorden zijn belangrijk) Orange hier in België een tariefplan meer internationaal gericht zou lanceren. Een soort "Go unlimited traveller" echt onbeperkt in België en Europa.
Dag Luc, toch bijzonder dat we nu enkele dagen later van Proximus een aanpassing zien richting het aanpassen van de roaming tarieven, buiten de EU wel en commercieel nog altijd veel duurder dan de Orange optie maar je ziet hieraan wel dat er iets in beweging is.

https://businessam.be/proximus-vervangt ... e-toeslag/
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

De huidige promoties lopen tot 20 mei dus hopelijk kunnen we tegen vrijdag 21 mei een reactie of jaarlijkse herziening verwachten van de tariefplannen..

Ik merk dat men ondertussen wel 25% korting geeft aan klanten die overwegen om over te stappen naar Telenet.

Ben benieuwd of er in de komende dagen al wat nieuws bekend gaat raken! 8)

Dochter heeft een nieuwe gsm nodig dus ik wacht het nog even af tot juni en anders overweeg ik sterk de overstap naar Telenet One.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik denk niet dat je vrijdag niets moet verwachten.
ik denk eerder aan volgende woensdag ofzo
25% klopt, ik krijg die ook als ik wil
Laatst gewijzigd door proximusboyke op 21 mei 2021, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

25% kortinge hoe dat? :banana:
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

boonpwnz schreef:25% kortinge hoe dat? :banana:
Enkel op je mobiele tariefplan trouwens.
Als je aangeeft niet tevreden te zijn / overweegt om naar Telenet te gaan omdat die formule nu concurreert ook op prijs.

Ik heb dit zelf nu niet gedaan maar verschillende kennissen wel, die gingen anders ook echt overstappen.
Zelf heb ik m’n tariefplan even op Go Light gezet in de lockdowns vanwege minimaal gebruik en dat vind ik ook het fijne aan Orange, die flexibiliteit. (Zolang je niet vast zit aan een jaarcontract natuurlijk).
Al ga ik er wel voorzichtig vanuit dat binnenkort de datahonger gaat toenemen en dat dit de laatste lockdown was (zonder er een Corona topic van te willen maken :-))

-update-

Orange klantenzone:

Om je de beste dienstverlening te bieden, zijn er onderhoudswerken gepland. Daarom zijn de betalingen van je facturen tijdelijk niet beschikbaar van 12 tot 18 mei. Onze excuses voor het ongemak.


Dit geeft al wat hoop. Wie weet heeft Luc nog nieuws de komende dagen ;-)
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Inmiddels liepen de promoties tot gisteren 20/5.
Men maakt ook nog radio reclame voor de huidige tariefplannen.
Toch bizar dat men op z’n minst de Go Unlimited niet aanpast om weer concurrentieel te zijn. Laatste aanpassingen dateren van maart vorig jaar en andere operatoren hebben de afgelopen tijd behoorlijke vernieuwingen gedaan.

Iemand nog iets gehoord in de wandelgangen? :-)

Ik wacht het af tot juni en anders stap ik over naar Telenet One.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Ik heb het gevoel dat de boel stagneert daar bij Orange.

Vroeger waren zij steeds de eerste met het scherpste aanbod en speelden ze ook veel korter op de bal naar de concurrentie toe. Écht unlimited is nu al een jaar uit bij Proximus en nog stééds geen antwoord van Orange.

Meanwhile is Telenet, die anders 1 van de duurste is, nu ook met een zeer competitief antwoord op de proppen gekomen. Nee, ik zie het niks worden. Zwak, Orange, erg zwak. :evil:
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

laatste wat we gehoord hebben dat volgende week iets zou verandere, dit hebben we al op 16 mei vermeld.
Natuurlijk nu proximus al 12 maand korting geeft gaan ze nog een trapje hoger mogen gaan met hun prijzen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wat ik ook hoorde door dat onderhoud tussen 12 en 18 mei zijn de sociale tarieven opeens niet meer toegepast. Er zijn blijkbaar veel klanten getroffen.

Ik zal zien of ik dit ook ga meemaken .
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Deze week de grote week, het zal erop of eronder zijn!

Ik wacht net als macamba ook nog de maand mei uit, en indien het niks wordt ga ik naar Proximus (2de poging, had al eens 5g unlim maar had toen last van spamcalls, maar deze keer zal ik m'n eigen Orange nummer meenemen ipv een nieuw nummer aan te vragen bij Proximus)

Het aanbod zoals het nu is bij Orange is gewoon niet meer van deze tijd. €40 voor 30 GB (ik noem het zelfs geen onbeperkt meer, want het is onbruikbaar na 30 GB) tegenover tien euro meer bij Proximus en wél onbeperkt.

Fingers crossed dat Orange met een goed antwoord komt deze week!
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Het is te hopen inderdaad.
Zelf zoek ik de combo vast & mobiel internet waarbij Proximus DSL niet m’n eerste keuze is, ook niet de beste ervaringen met hun service. Maar als je dat 5G abonnement thuis ook zou kunnen gebruiken met een soort multisim oplossing, dat zou ideaal zijn natuurlijk.

Maar ik denk dat het Telenet gaat worden hier, snelheid thuis, veel volume, multisim ook op Apple Watch.. al ben ik dan weer niet zo enthousiast over het base netwerk alsook m’n principe dat ik liever klant ben bij Orange dan Telenet vanwege de flexibiliteit tussen tariefplannen.

Maar natuurlijk dan moet Orange wel mee zijn met de tijd dus we gaan zien wat het geeft deze week.
Overstappen is natuurlijk vooral interessant als je bij de nieuwe aanbieder nog 3-6 maanden korting krijgt.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”