go unlimited special edition

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Er is dus alleen de aanpassing van Go Plus. Ik ben ervan overtuigd dat met dit de bloedbad van klanten verlies niet zal gestopt worden. Ik denk dat veel Orange klanten zullen blijven overstappen
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Raar dat hun Love pagina nog niet aangepast is aan de nieuwe Go Plus met 10GB: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... 0_00_00_TV

Op de mobiele abo pagina zelf, staat wel al 10GB: https://eshop.orange.be/nl/mobiel/gsm-abonnementen
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Dedju, eergisteren nog maar overgestapt naar mobile vikings omdat je daar 10gb krijgt voor 20 euro, veranderen ze nu ook wel niet zeker.
Had ik nog even gewacht...
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Luc Watrin schreef:Er is dus alleen de aanpassing van Go Plus. Ik ben ervan overtuigd dat met dit de bloedbad van klanten verlies niet zal gestopt worden. Ik denk dat veel Orange klanten zullen blijven overstappen
Idd. Niet goed dit, en dat terwijl ze gewoon al enkele simpele aanpassingen zouden kunnen doen aan álle tariefplannen om de wondes toch iets of wat te stelpen.

Door 10 of 20 GB toe te voegen aan Unlimited zoals macamba al zei bijvoorbeeld. Dat kost hen totaal niks (want idd, velen zullen zelfs niet voorbij de 30 GB gaan, en ook al gaan ze erover zal dat hen wellicht nog niet schaden), het staat wat netter in hun portfolio, en koopt hen intussen misschien nog een beetje meer tijd om te bekijken wat te doen met de vooroorlogse 512 kbps snelheid na de cap etc etc.
macamba schreef:behalve de volumes, zou de snelheid ook wel beter kunnen naar mijn ervaring
Agreed, dat kan idd ook nog wel wat beter. Hier ook ongeveer die snelheid die jij beschreef.

Orange op 4g+
Proximus op 4g+
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Vaganzza schreef:Raar dat hun Love pagina nog niet aangepast is aan de nieuwe Go Plus met 10GB: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... 0_00_00_TV
Zouden ze meelezen? Ondertussen is de website van het Love pack ook aangepast ;)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Man man man wat een teleurstelling en valse hoop weer.
Bizar toch dat je bij Proximus moet zijn voor een serieuzere versie van unlimited.. en dat je bij Telenet beter af bent met One (als je het vergelijkt met love duo of love trio icm Go Unlimited).

En het feit dat ze nu die Go Plus hebben aangepast en verder niets… dat lijkt er dan inderdaad op alsof ze het zo gaan laten voorlopig. :bang:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Lol, eerste comment al direct iemand die naar Vikings gaat overstappen. Overal waar ik kijk en lees zie ik overstappen overstappen overstappen. Hoe de fok is het mogelijk dat Orange nu NÓG altijd niks door heeft?
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

een voorgaande post wordt niet gequote. :bang:
https://techpulse.be/nieuws/318684/oran ... dium=daily
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

¯\_(ツ)_/¯ Ergere dingen in het leven. Zonnetje schijnt, drink een biertje, relax. :-D
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ff. id spiegel kijken. Al weken zagen dat Orange gn. echte unl. heeft. :bang: Tja, trek uw conclusies en verhuist... Maar ge wilt alles vr nts.
Toch niet getrouwd met Orange? Wie kan niet meer relativeren? :?
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

Als het oktober scenario van proximusboyke klopt, denk ik dat Orange erg veel klanten zal verliezen. Vergeet niet dat Mobile Vikings haar portfolio met de overname van Proximus zal aanpassen en ik had ook een paar keer gezegd dat nieuwe producten bij BASE zullen komen.

Orange Belgium is absoluut geen Bold challenger. Ik ben van mening dat Proximus nu deze rol is aan het spelen.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Luc Watrin schreef:Er is dus alleen de aanpassing van Go Plus. Ik ben ervan overtuigd dat met dit de bloedbad van klanten verlies niet zal gestopt worden. Ik denk dat veel Orange klanten zullen blijven overstappen
Zijn er cijfers over dat “bloedbad”? (Oprechte vraag :) )
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Laat ze maar doen hoe meer "concurrentie" hoe beter
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Omdat Orange beursgenoteerd is rapporteren ze kwartaalcijfers waaruit we zullen kunnen opmaken hoe het gesteld is met het aantal (nieuwe of vertrekkende) klanten.

Ik denk dat maar een klein deel echt aandacht heeft voor deze zaken, of vast zit aan een contract met GSM / geen goesting heeft om te vertrekken naar Telenet..

Maar: op termijn natuurlijk wel als Telenet of Proximus die klanten actief gaat benaderen met een goed aanbod / promo.
Ik merk zelf dat Telenet ontzettend veel reclame maakt, Proximus klanten lokt met 12 maanden korting via social media.. dus ze zullen het toch moeten zien / merken..

Dus ja ik blijf het bizar vinden dat ze stil lijken te staan terwijl anderen blijven vernieuwen en innoveren..
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

Laat ons nu ook niet gaan doen alsof voor élke Orange klant dat mobiele abbonement hét allerbelangrijkste is. Mensen zoals ik werken quasi fulltime van thuis uit en daar heb je prima wifi.

De "betere" prijssetting van het totaal product (tv-internet-mobiel) is voor de minder veeleisende klant nog steeds een belangrijk argument om bij Telenet weg te blijven.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

phil48 schreef:Laat ons nu ook niet gaan doen alsof voor élke Orange klant dat mobiele abbonement hét allerbelangrijkste is. Mensen zoals ik werken quasi fulltime van thuis uit en daar heb je prima wifi.

De "betere" prijssetting van het totaal product (tv-internet-mobiel) is voor de minder veeleisende klant nog steeds een belangrijk argument om bij Telenet weg te blijven.
Helemaal mee eens. Ik zou niet goedkoper af kunnen zijn bij Telenet. (lees: Telenet zou véél duurder uitvallen om hetzelfde te hebben).

En als ge op de boerenbuiten woont waar Proximus u zelfs geen 40mbit kan aanbieden, is er geen keuze buiten de kabel van Telenet ...
Luc Watrin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 271
Lid geworden op: 19 okt 2010, 17:10
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 121 keer

thomiwilli schreef:
Luc Watrin schreef:Er is dus alleen de aanpassing van Go Plus. Ik ben ervan overtuigd dat met dit de bloedbad van klanten verlies niet zal gestopt worden. Ik denk dat veel Orange klanten zullen blijven overstappen
Zijn er cijfers over dat “bloedbad”? (Oprechte vraag :) )
Er zijn wel cijfers maar deze blijven vertrouwelijk. Orange Belgium is een beursgenoteerde venootschap en moet dus specifieke regels/wetten naleven. De resultaten van H1 2021 zullen op 26/07 worden bekendgemaakt.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Modbreak:
*Knip*
satsurfer schreef:Ff. id spiegel kijken. Al weken zagen dat Orange gn. echte unl. heeft. :bang: Tja, trek uw conclusies en verhuist... Maar ge wilt alles vr nts.
Toch niet getrouwd met Orange? Wie kan niet meer relativeren? :?
Alles voor niks. Gastje, ik ben inmiddels al bij Proximus 5g unlimited, en dat heb ik hier ook al vermeld in dit topic, maar dat heb je niet gelezen zeker? Blinde kloot. Haal de stront van tussen uw ogen.

Een belachelijk manneken da zijde gij. Speel nog een beetje voor modje met uw 'kwootjes mogen niet'. Als ge thuis onder de sloef ligt moet ge hier maar het polieske komen uithangen, nietwaar? :lol:
Laatst gewijzigd door TiTanium op 09 jun 2021, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongepast taalgebruik.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

laten we bbeleefd blijven !!! :beerchug:
niks verpesten voor anderen zodat de mods een slotje opzetten.

on toppic : Er zouden nu toch plannen zijn om de gewone go unlimited op 40 gb te zetten volle snelheid. en hoogstwaarschijnlijk een echte unlimited en deze zou dan ook unlimited zijn binnen europa, maar dan zou je zelf niet manueel de operator kunnen kiezen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Doe ik altijd zenne. :D Had hem al de kans gegeven dit vredig af te sluiten (drink een biertje, chill, geniet van het zonnetje) maar hij moet per se den ambetanten komen uithangen. Oh well. ¯\_(ツ)_/¯

Maaarrreeee dat is nog eens goed nieuws! Ze maken er werk van zo te horen!! :)
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

proximusboyke schreef: on toppic : Er zouden nu toch plannen zijn om de gewone go unlimited op 40 gb te zetten volle snelheid. en hoogstwaarschijnlijk een echte unlimited en deze zou dan ook unlimited zijn binnen europa, maar dan zou je zelf niet manueel de operator kunnen kiezen.
Dit klinkt zeer plausibel, 40 GB = in lijn met Telenet.
Precies wat Luc voorspelde.

En die “premium versie” lijkt me inderdaad redelijk, gezien de kosten voor Orange dat als je heel intensief wil surfen in roaming dat je daarvoor een aangepast abonnement neemt zoals ze in Luxemburg ook doen.

Bij Go Unlimited zou er sowieso 22 GB in EU roaming mogen plaatsvinden. Zie https://europa.eu/youreurope/citizens/c ... dex_nl.htm
Ik ben uitgegaan van de prijs van € 40 of beter gezegd 33 excl btw.
2 × (33 : 3) = 22 GB
Het feit dat ze ons nu gewoon de huidige 30 GB volledig in EU roaming laten gebruiken is dus wel klantvriendelijk, want ze hoeven dit niet toe te staan.

Eigenlijk zouden ze net als Telenet de Data Surf Card gratis moeten maken, toch zeker bij unlimited.

En dan is het natuurlijk een kwestie van tijd totdat ze eindelijk esim volwaardig gaan gebruiken zoals in Spanje en Frankrijk er iets mogelijk is.
Laatst gewijzigd door macamba op 09 jun 2021, 14:28, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Er is wel nog geen datum hoor.
Langs de andere kant denk ik dat dit toch niet lang meer kan duren.
Zou maar al te dwaas zijn een volledige unlimited europa in oktober na de zomervakantie in te voeren.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

macamba schreef: ...

Eigenlijk zouden ze net als Telenet de Data Surf Card gratis moeten maken, toch zeker bij unlimited.

...
Wat is bij Telenet de Data Surf Card? Ik vind hier niets van terug.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

macamba bedoeld de gratis data kaart in een one up abo
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

pfuhu schreef:
macamba schreef: ...

Eigenlijk zouden ze net als Telenet de Data Surf Card gratis moeten maken, toch zeker bij unlimited.

...
Wat is bij Telenet de Data Surf Card? Ik vind hier niets van terug.
http://www2.telenet.be/nl/klantenservic ... tasimkaart

@ all, Zie ook nog even de aanvulling op mijn eerdere post, waarin ik roaming heb uitgelegd.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

ah ok. die inbegrepen datasimkaart is dan iets nieuws sinds de UP want enkele maanden geleden heeft Telenet me nog gecontacteerd om mij als klant terug te winnen en een passende oplossing voor de Orange Extra Surf Cards hadden ze niet, behalve een grotere WIGO te nemen met méér simkaarten (= veel te duur).

Zal bij One(up) allicht ook maar beperkt zijn tot 1 simkaart, ongeacht het aantal andere simkaarten? Ik wil namelijk 2 normale simkaarten (om te bellen/surfen) en 2 zuiver datasimkaarten. Maar dan moet ik bij Telenet al een 3de simkaart toevoegen waardoor het veel te duur wordt aangezien je maar 1 data surf card krijgt ...
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

satsurfer schreef:Ff. id spiegel kijken. Al weken zagen dat Orange gn. echte unl. heeft. :bang: Tja, trek uw conclusies en verhuist... Maar ge wilt alles vr nts.
Toch niet getrouwd met Orange? Wie kan niet meer relativeren? :?
Modje heeft geknipt en ik kan de originele post niet meer bewerken, maar wou toch nog mijn zegje doen. :lol: Oké, de vriendelijke manier dan maar:

Satsurfer, als je ietwat meer moeite had gedaan om het héle topic te lezen had je wellicht gezien dat ik intussen al bij Proximus zit op hun 5g unlimited Premium plan. Dat vliegertje van "alles voor niks willen" gaat dus niet op. Je roept zomaar wat van alle dingen in het rond die op niks gebaseerd zijn.

Ik snap trouwens ook niet helemaal vanwaar ineens jouw uitval komt. Is dat nu nog altijd voor die quote man? Laat het los mijn beste, je gaat hier nog eens een maagzweer van krijgen door jezelf zo op te jagen in het onjuist toepassen van quotes door jouw mede-Userbasers. Nogmaals: het zonnetje schijnt, drink een biertje (al dan niet alcoholvrij, want dat zou zomaar eens een averechts effect op jouw reeds slechte humeur kunnen hebben!) en CHILL. 8)

Anyways, dit is het laatste wat ik hierover zeg, maak er geen woorden meer aan vuil. Mods don't shoot me for going off topic :lol: hier laat ik het bij en vanaf nu praat ik weer mee over Orange. :D
Laatst gewijzigd door antutu op 14 jun 2021, 06:54, 2 keer totaal gewijzigd.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

antutu schreef: Had hem al de kans gegeven dit vredig af te sluiten (drink een biertje, chill, geniet van het zonnetje) maar hij moet per se den ambetanten komen uithangen. Oh well. ¯\_(ツ)_/¯
Ja, heb het helaas niet kunnen lezen. Wie is 'gemod' :wink:
retrospectie? :lol:
'Er zijn ergere dingen i/h leven dan gn UNL. internetabbo te krijgen bij Orange' En 't is niet moeilijk om forumregels te volgen.
En of jij nu 'pxm Premium + Maxi unlimited No limit chill' hebt doet er niet toe. Je bidt elke dag om voor 40€ bij Orange terecht te kunnen.

En als 'ambetanten' voor U aanvoelt: 'iemand die vinger op de wonde legt', so be it. Da's de bedoeling van een Forum. Met respect voor elkaar. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet' :-D

En kunnen we nu 'ON-topic'
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Ik zie dat ze hun site wat aangepast hebben. Je zou denken ideale moment om hun 30gb regel aan te passen, maar helaas.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Maandag, nieuwe week, nieuwe kans op nieuws. :D

Ik besloot eens een kijkje te nemen. Ze zijn blijkbaar met iets bezig. Er worden momenteel geen abonnementen weergegeven als je er 1 probeert te bestellen. Je kan kiezen voor 1 abo of meerdere maar na het maken van een keuze gebeurt er niks meer. De rest wordt ook niet of zeer brak weergegeven.

Ze zijn dus iets aan het updaten. :) Benieuwd!

Edit: lijkt erop dat alles terug werkt en alles is nog zelfde. Loos alarm!
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

antutu schreef:Maandag, nieuwe week, nieuwe kans op nieuws. :D
Ze zijn dus iets aan het updaten. :) Benieuwd!
Ik zag het ook!
..maar vals alarm blijkbaar. Abonnementen worden terug weergegeven.
Orange staat stil, de rest van de wereld gelukkig niet :bang:
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Ik kreeg net een mailing van hen. 16 euro voor go plus om mijn Dolfijn te uppen. 10 GB data, onbeperkt bellen en maar 1 euro extra.

Nu, online is dit een promo voor 12 maand. In de mail is hier geen sprake van. Enkel 4 euro de maand korting wegens in een pack.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

In een pack met internet of internet en tv verlaagd de prijs van het go plus abbonement permanent naar 16 euro :beerchug:
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

boonpwnz schreef:In een pack met internet of internet en tv verlaagd de prijs van het go plus abbonement permanent naar 16 euro :beerchug:
Was dat niet al zo?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

idd. maar in combo is altijd 16€.
enkel go+ is 'zogezegd' 1 jaar geldig.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Zoals ik verwacht had hoor ik dat het verlies aanzienlijk is aan proximus Unlimited Premium .
Nu kan je wel zeggen 30gb is voldoende en op zich is dat zo !!!!
Maar met de vakantie voor de deur in 2 jaar is de 50gb europa heel welgekomen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

oei, al 3 dag geen gezaag en geklaag. :-D :wink:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Orange is nog altijd goedkoper maar geen prijsvechter meer en voor gezinnen en grote dataverbruikers is Proximus of Telenet beter.

Die positie zorgt ervoor dat Orange gewoon dezelfde taktiek neemt als bovenstaande.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb Orange er op aangesproken (dat Telenet thuis de helft meer snelheid kan bieden en mobiel 25% meer volume plus gratis data sim) .. nu krijg ik een jaar lang korting om het recht te zetten want voorlopig lijkt er blijkbaar niets aan te komen..

We zijn na bijna een jaar weer eens een paar dagen op reis geweest en dan merk je pas goed dat die 30 GB niet meer voldoet in drukkere maanden. Er zou effectief wel behoefte zijn aan meer data merk ik. We wachten het af.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”