Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

Unicorn1 schreef:Dat er hier meerdere pedo trekken allemaal oke vinden tot zelfs Hunter Biden die daar met kinderen bezig zat in zijn blote flikker dat weet ik hier al langer dan vandaag, jullie zijn echt ziek in het hoofd.

Dus antwoord me eens, ik vraag het voor de 3de keer, hoe komt het dat Hunter Biden daarmee weg komt, Biden heeft trouwens ook aanklachten gehad en die zwart op wit op beeld staan.
Zoals al eerder gezegd. Hij is niet veroordeeld.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

CCatalyst schreef:Je zal dus het "Amerikaanse continent" bedoelen,
Ik schreef toch Amerika en niet Verenigde staten, niet? Maak er dan "Noord-Amerika" van zo klopt het 100%

Ik denk dat je best weet wat ik bedoelde trouwens.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ja, lap, nu heeft Trump toch nog gewonnen. Hij heeft ons allemaal flink beet en is gewoon in de huid van Biden gekropen. Ik voel me toch serieus bedrogen :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Volgens mij heeft die twee Bidens nodig om daar helemaal in te kunnen.

Ik wens Trump alvast Covfefe.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 mar 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

Unicorn, zolang jij ne niet realiseert dat je niet meer in dezelfde realiteit leeft als wij valt er niet veel meer te praten.

Het is jammer, maar jij bent gebrainwashed en wij zijn niet gekwalificeerd om daar mee om te gaan, dat is werk voor professionele psychologen.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

boran_blok schreef:Unicorn, zolang jij ne niet realiseert dat je niet meer in dezelfde realiteit leeft als wij valt er niet veel meer te praten.

Het is jammer, maar jij bent gebrainwashed en wij zijn niet gekwalificeerd om daar mee om te gaan, dat is werk voor professionele psychologen.
Idem.
:banana:
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Interessant om te volgen, Dominion Voting Systems Corporations sleept Rudolph Giuliani voor de rechter en eist 1.3 miljard Dollar.
Mogelijk volgt ook nog een aanklacht tegen Trump.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Blijkbaar ook heel wat politiemensen besmet door de Trump-fans tijdens de bestorming :roll:

To make covid great again.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Dizzy schreef:Blijkbaar ook heel wat politiemensen besmet door de Trump-fans tijdens de bestorming :roll:

To make covid great again.
Hier zwijg je wel snel over.

https://www.demorgen.be/nieuws/veel-tro ... gle.com%2F
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Eugh... en? Die mensen waren niet nodig geweest in dat aantal... als er niet een hoop onnozelaars het parlement had bestormd.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Dizzy schreef:Eugh... en? Die mensen waren niet nodig geweest in dat aantal... als er niet een hoop onnozelaars het parlement had bestormd.
Zzzzzzz
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Unicorn die De Morgen citeert... Ok, nu ben ik toch echt wel zeker: none of this is real.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Unicorn1 schreef:Zzzzzzz
Dat is nu eens een doorslaggevend argument. Niets tegen in te brengen. Nu heb je zelfs geen slogans meer. :roll:

Door de bestorming zijn er trouwens ook besmettingen geweest omdat iedereen bijeengepakt in veiligheid moest gebracht worden en, vooral republikeinen, er zonder mondmaskers zaten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Tomby schreef:Unicorn die De Morgen citeert... Ok, nu ben ik toch echt wel zeker: none of this is real.
Jamaaar jamaar.

De MSM zijn altijd fout, dat is fake news!

Euhm, maar nu past het in mijn kraam dus zal ik het maar quoten zekers?

Afbeelding
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Zie het linkse clubje eens samen spannen, hoe lief toch.

De morgen was de 1ste link die ik tegen kwam, ik kan genoeg andere posten. Mocht ik een rechtse link posten dan zou je staan roepen dat het niet neutraal en niet betrouwbaar is lol.

Besmettingen komen er door jan en alleman, wake up.
Het zijn de media en mensen als jullie die telkens naar Trumpers zitten te wijzen maar steeds zwijgen over de Democraten of journalisten en virologen en ja ik heb bewijs en neen die zijn niet fake.
Net zoals bij ons vegen ze der zelf hun voeten aan.
Er kwamen miljoenen mensen buiten en op elkaar geplakt ook toen Biden de verkiezingen won, ik heb er nieveel tamtam van horen maken ze.

Het verschil is dat Trumpers gewoon rechtlijniger zijn terwijl de anderen hypocrieten zijn, wijzen naar een andere terwijl ze zelf de regels negeren als het hen uitkomt.

Hier gaat het over militairen die door de politici in de steek werden gelaten en men daardoor besmet is geraakt.
Maar wat doet men: alleen posten om toch maar weer naar die 1 kant te kunnen wijzen en zwijgen over de andere kant, net zoals de media al 4j heeft gedaan.

Maten van mij zijn op hun werk besmet geraakt en ze droegen 8u een masker en ze zijn niet door hun kinderen of vrouw besmet geraakt maar effectief op hun werk.
Er zijn in Belgie zelf genoeg mensen van alle soorten niewaar die mee verantwoordelijk zijn. Dus stop met te doen alsof de besmettingen alleen van 1 soort mensen zouden komen.

Over Brussel zwijg je toch ook niewaar, de ene overtreding na de andere met veel zware criminaliteit en corona regels overtreden en de daders zijn veelal vrijuit gegaan.

Dat corona gezeik hangt mijn noten uit, jullie willen zoals in een communisme land leven , ik niet.
Bende schaapjes.

Avondklok: zit je ja te knikken, zonder u vragen bij te stellen mag dit wel, is dit wel wettig, is dit nuttig, is dit geen dictatuur, is , zijn er al bewijzen dat dat zo goed helpt?

Ik vraag me trouwens af op wie jullie het hier dan steken?
En in Italie en Duitsland?
Ben benieuwd.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

De vraag is al gesteld maar toch nog eens: wat versta jij onder communisme?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Unicorn1 schreef:jullie willen zoals in een communisme land leven
Ga eens kijken hoe de cijfers zitten in Rusland, Venezuela of Vietnam.
En kom dan nog eens terug roepen dat er UB'ers zijn die daar willen wonen of onder zulk een regime :).
Avondklok: zit je ja te knikken, zonder u vragen bij te stellen mag dit wel, is dit wel wettig, is dit nuttig, is dit geen dictatuur, is ,
Als je het onwettig vindt, stap dan naar de rechtbank? Er zijn illustere types die u dat hebben voorgedaan en geen van allen hebben hun gelijk gehaald.
zijn er al bewijzen dat dat zo goed helpt?
Ongetwijfeld had je al gelezen dat de (draconische) avondklok in Frankrijk uitgebreid werd naar alle regio's, omdat het aantal besmettingen in de regio's waar het eerder al ingevoerd merkelijk lager kwam te liggen.
Ik vraag me trouwens af op wie jullie het hier dan steken?
Op zoek naar zondebokken misschien?

We kunnen het op allerlei zondebokken steken:
- de sossen: het is uiteindelijk toch een sos die nu "aan de macht" is, niet?
- de moslims: die mannen lappen toch alle regels aan hun laars, niet?
- de joden: overtreden de regels in Antwerpen én laten zich maar spaarzaam testen
- de Walen: meer besmettingen dan elders
- de buitenlanders: zij brengen het binnen van over de grens
Zo vindt elke populist wel een groep om het op te steken, kies maar wat u het beste uitkomt.

De realiteit is, zoals altijd, wat weerbarstiger. Niemand en geen enkele sector is verantwoordelijk voor de besmettingen. Maar we halen nog steeds 2000-3000 besmettingen per dag.
Hoe langer dit hoge plateau duurt, hoe harder bedrijven en werkloos personeel afzien. Waar zijn Voka, Unizo en VBO nu?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

heist_175 schreef: Als je het onwettig vindt, stap dan naar de rechtbank? Er zijn illustere types die u dat hebben voorgedaan en geen van allen hebben hun gelijk gehaald.
De regering heeft al enkele keren een maatregel aangepast (onder andere marktkramers en tweedeverblijvers) omdat ze wisten dat ze gingen verliezen voor de Raad van State en ze de vernedering wilden vermijden. Het is ook al voorgevallen dat ze dachten dat ze een ijzersterke case hadden, het voor de RvS gekomen is en het toch vernietigd is. "Geen van allen" lijkt me dus niet correct.
heist_175 schreef:Ongetwijfeld had je al gelezen dat de (draconische) avondklok in Frankrijk uitgebreid werd naar alle regio's, omdat het aantal besmettingen in de regio's waar het eerder al ingevoerd merkelijk lager kwam te liggen.
De continu stijgende cijfers bevestigen dit niet. Wat Frankrijk doet is geen resultaat zien, nog meer verstrengen van de bestaande regels, en nog steeds geen resultaat zien. De reden dat ze geen resultaat zien is eenvoudig: de dagmobiliteit houden ze er volledig in stand. Dat het nog verder stijgt is ook logisch: ze concentreren de avondmobiliteit die anders over 4-6 uur uitgespreid wordt in 2 uur. In een dun bevolkt gebied gaat dat nog, in een dichtbevolkte stad is dat een garantie op een toename van de gevallen. En de nieuwe varianten zullen ook niet helpen.

Vorige week voor het eerst sinds lang weer gemiddeld 20k gevallen/dag gehaald. Goed bezig, Macron. Daarom dat we hun voorbeeld niet moeten toepassen op Vlaanderen, dat 1 groot dichtbevolkt gebied is.

Afbeelding
heist_175 schreef:De realiteit is, zoals altijd, wat weerbarstiger. Niemand en geen enkele sector is verantwoordelijk voor de besmettingen. Maar we halen nog steeds 2000-3000 besmettingen per dag.
Uit de cijfers volgt idd duidelijk dat er momenteel nog te veel open is EN dat nog niet alle besmettingshaarden gesloten zijn. De maatregelen die in oktober genomen zijn hebben maar een beperkte houdbaarheidsduur. Voor de mensen die erdoor getroffen werden is die houdbaarheidsduur ondertussen al redelijk overschreden. Had men toen geweten dat het voor 4 maanden en zelfs langer zou zijn, de reactie zou enigszins anders geweest kunnen zijn.

Het gevolg is iig dat er hoe langer hoe minder draagvlak/bereidheid is om de regels nog te respecteren. Wat normaal is, en waar ik indertijd ook voor gewaarschuwd heb. Alle maatregelen die nu nog genomen worden, moeten tot doel hebben om de de maatregelen die al 4 maanden lang gelden zo kort mogelijk nog in stand te moeten houden.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

CCatalyst schreef:
heist_175 schreef: Als je het onwettig vindt, stap dan naar de rechtbank? Er zijn illustere types die u dat hebben voorgedaan en geen van allen hebben hun gelijk gehaald.
De regering heeft al enkele keren een maatregel aangepast (onder andere marktkramers en tweedeverblijvers) omdat ze wisten dat ze gingen verliezen voor de Raad van State en ze de vernedering wilden vermijden. Het is ook al voorgevallen dat ze dachten dat ze een ijzersterke case hadden, het voor de RvS gekomen is en het toch vernietigd is. "Geen van allen" lijkt me dus niet correct.
Geen van allen is wel correct, want er is geen enkele maatregel "neergehaald".
Het is wel laakbaar dat ze sommige regels zo kort doen gelden dat het niet realistisch is om een zaak aan te spannen. Juridische spitsvondigheden, noemen we dat.
De zaak van Stihl was wél behandeld bv.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

heist_175 schreef:Geen van allen is wel correct, want er is geen enkele maatregel "neergehaald".
De Raad van State heeft het totaalverbod op de fysieke erediensten neergehaald. Dat was een case waarvan de regering dacht dat ze die fluitend zouden winnen.

In enkele andere gevallen greep de regering zelf al in voor de Raad van State zich kon uitspreken over wat sowieso een vernietiging zou zijn. Wat dan nog rest zijn enkele verloren zaken. En er zijn nog zaken hangende momenteel afaik.
Laatst gewijzigd door CCatalyst op 27 jan 2021, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Unicorn1 schreef:Zie het linkse clubje eens samen spannen, hoe lief toch.
LOL. De laatste keer dat ik links gestemd heb, was toen ik nog een naïeve student was... 30 jaar geleden :banana: .

Je moet niet links zijn om van mening te zijn dat je maar uit je nek zit te lullen vanuit je complotbubbel.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

CCatalyst schreef:
heist_175 schreef:Geen van allen is wel correct, want er is geen enkele maatregel "neergehaald".
De Raad van State heeft het totaalverbod op de fysieke erediensten neergehaald. Dat was een case waarvan de regering dacht dat ze die fluitend zouden winnen.
True, die was ik ff vergeten.
Maar het bleek een dode mus, want met 15 kan je nauwelijks van een eredienst spreken. Maar de regering is daar wel degelijk teruggefloten.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Tomby schreef:
Unicorn1 schreef:Zie het linkse clubje eens samen spannen, hoe lief toch.
LOL. De laatste keer dat ik links gestemd heb, was toen ik nog een naïeve student was... 30 jaar geleden :banana: .
Je verstaat het niet é...
Alles wat links staat ten opzichte van het vlaemsch block is communistisch.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Inderdaad, zo is iedereen een linkiewinkie :roll:

Dat calimerogedrag is opvallend, men deelt iedereen bij de tegenpartij in en dan maar klagen dat iedereen tegen hen is :lol:

Het is een sektetechniek, zonder de schapen af en indoctrineer hen met zever die het verschil met de rest benadrukt. Na een tijd nemen ze die verhaaltjes zelf over en versterken ze het als was het een "waar geloof". Samen strijden ze dan tegen de ongelovigen die des duivels zijn of, nog erger, communisten :lol:

Kortom, iedereen is gek... behalve wij.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Zoals voorspeld; mmmeeehhhh.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Unicorn1 schreef:Zoals voorspeld; mmmeeehhhh.
Zou u onze schaapgeesten willen verlichten met uw grootse inzichten oh groot licht?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

heist_175 schreef:
CCatalyst schreef:
ddd schreef:Rechter na rechter, zelfs republikeinse, verwerpen de rechtszaken.
Zoals in Belarus. Zoals in Rusland. Zoals in China. Zoals in Noord-Korea. Dus je erkent de uitslag daar als ik het goed begrijp.
Het ENIGE verschil is dat de media er anders over rapporteren, en jij herhaalt dat.

Als ik quo_vadis bezig hoor, er zijn maar 1000 betogers hahaha. Dat is wat ze in Belarus ook zeiden elke zondag. Dat is echte mediapropaganda die de waarheidstoets niet doorstaat als het Congres volledig belegerd is.
Er waren in de US een paar 10K betogers. Op een bevolking van 330miljoen.
Wit-Rusland: 100K+ betogers op een bevolking van 9,5miljoen.
Hélemaal vergelijkbaar. :banana:
Nog een gelijkenis :roll: : Wit-Rusland: 900+ klachten, geen onderzoek geopend
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210126_96582797
De overheid van Wit-Rusland heeft gezegd dat ze meer dan 900 klachten heeft ontvangen over misbruik door de ordediensten.
Ignorance is bliss, zoiets?
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

cadsite schreef:
Unicorn1 schreef:Zoals voorspeld; mmmeeehhhh.
Zou u onze schaapgeesten willen verlichten met uw grootse inzichten oh groot licht?
het is niet de eerste user die weigert te antwoorden op bepaalde vragen. Zo heb je in dit topic Unicorn die weigert te antwoorden op de herhaaldelijke vraag wat communisme is en dan heb je in een andere topic een andere user die weigert te reageren op een herhaaldelijke vraag ivm de coronacijfers in Ierland icm de opengebleven scholen
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Natuurlijk werkt 1 maatregel niet, dat is ook geen verrassing, en daarom zijn er dan ook meerdere.

Het punt is dat men besmettingen zal hebben zolang mensen elkaar ontmoeten. Het komt er dus op aan die ontmoetingen te beperken. Een nachtklok is daar maar 1 onderdeel van.

Het punt dat de besmettingen stijgen ondanks de nachtklok betekent dus niet noodzakelijk dat de nachtklok niet werkt. Het kan ook aan al de combinaties met andere maatregelen liggen of, nog waarschijnlijker, aan het feit dat er teveel ontmoetingen blijven omdat de maatregelen niet ver genoeg gaan of mensen ze niet volgen. Het virus onderhandelt niet. Ontmoetingen = besmettingen = langer met maatregelen leven.
Laatst gewijzigd door Dizzy op 28 jan 2021, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Graag dit in het covid topic...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Het enige dat echt heeft geholpen is een volledige lockdown, pas dan zijn de cijfers fors naar beneden gegaan.
Dat wil zeggen scholen, winkels en bedrijven gesloten. Dan pas merk je een groot verschil.
Maar scholen en bedrijven tja: daar komen veel mensen samen en dit voor 9 uren lang. Zowel werkmensen als schoolmensen troepen ook samen op de bus enz...

Zolang er niet genoeg mensen zijn gevaccineerd gaan we in deze shit blijven zitten, zo simpel is het en dit zal nog minstens een half jaar zijn, mss nog langer.

Avondklok is zinloos ook omdat er toch niks open is.
Ik woon in een boerengat: ik ga 's nachts buiten om 1-2-3u , ik zie geen kat ze, maar als ik opsta en buiten kom: dan pas zie ik 100 den mensen. 's nachts ga ik niet besmet raken ze, overdag bestaat die kans wel.
Ik ga naar de kinesist, naar den bakker, gaan werken, bij mijn ouders, beste maat en naar bv de MM eens, al zaken die overdag zijn. Maar 's nachts? Nope, alleen met de hond int weekend en ik zie buiten geen enen.
Sommigen mogen toch eens stoppen met alles te geloven wat die mislukte politici en virologen allemaal zitten uit te kramen.

Die Berx is nog erger: vanaf u buiten komt zou u een masker moeten aandoen lol, in openlucht, stekezot.

Soit: we wijken al veel te ver af vd topic.

Kan alvast vertellen wie de actua goed heeft gevolgd dat Biden al goed bezig is (kuch) , van die kerel gaan we ook nog wat te zien krijgen haha.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

devilkin schreef:Graag dit in het covid topic...
Die post van Dizzy is zodanig knap en to-the-point dat die wat mij betreft de ganse covid draad kan vervangen... :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Unicorn1 schreef:Het enige dat echt heeft geholpen is een volledige lockdown, pas dan zijn de cijfers fors naar beneden gegaan.
Dat wil zeggen scholen, winkels en bedrijven gesloten. Dan pas merk je een groot verschil.
Maar scholen en bedrijven tja: daar komen veel mensen samen en dit voor 9 uren lang. Zowel werkmensen als schoolmensen troepen ook samen op de bus enz...
De "lockdown" vanaf 19/10 was toch redelijk effectief en er was nog heel wat open toen
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Unicorn1 schreef:Avondklok is zinloos ook omdat er toch niks open is.
Ik woon in een boerengat: ik ga 's nachts buiten om 1-2-3u , ik zie geen kat ze, maar als ik opsta en buiten kom: dan pas zie ik 100 den mensen. 's nachts ga ik niet besmet raken ze, overdag bestaat die kans wel.
Ik ga naar de kinesist, naar den bakker, gaan werken, bij mijn ouders, beste maat en naar bv de MM eens, al zaken die overdag zijn. Maar 's nachts? Nope, alleen met de hond int weekend en ik zie buiten geen enen.
Je maakt weer enkele denkfouten:
-Mensen die buiten rondlopen doen dat niet enkel om te shoppen.
-Het virus werkt even goed overdag als 's nachts.
-Het is niet omdat jij niemand anders ziet dat anderen dat ook allemaal doen tenzij men besmet geraakt door de heilige geest :lol:

Het beste tegen het virus is een complete lockdown. Dit betekent bijna geen ontmoetingen en dus bijna geen besmettingen. Dit is echter zeer hard voor de mensen en de economie. De overheid probeert dus eerst alle andere opties om dit scenario te voorkomen.

Nu er besmettelijkere varianten opduiken en mensen het moeilijker hebben om de regels te respecteren kan de overheid ook niet veel meer doen dan tot de ultieme maatregel (lockdown) over te gaan. De vaccins zullen er niet tijdig genoeg zijn om de 3e golf te voorkomen, wel kan het de golf een beetje breken.

Ik ben altijd voorstander geweest van een harde maar korte pijn. Lockdown tot het virus overwonnen is en dan langzame terugkeer naar het normale leven. Het proberen onderhandelen en via zachtere maatregelen het virus bekampen heeft gefaald. De ontmoetingen zijn te talrijk gebleven en dus blijft het virus rondwaren. De lange strijd zal meer gekost hebben dan de korte harde pijn.

De wetenschappers hebben altijd voor de strengere aanpak gepleit maar moesten opboksen tegen zowel politici als de bevolking. Als je terugkijkt kan je helaas enkel vaststellen dat we beter naar hen hadden geluisterd.

Om het terug on topic te brengen dit: Trump was de man die de wetenschap wantrouwde en zelf dacht beter te weten, het virus heeft ook hem verslagen en zo is er toch nog iets positiefs aan corona.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Dizzy schreef:
Unicorn1 schreef:Avondklok is zinloos ook omdat er toch niks open is.
Het virus heeft ook hem verslagen en zo is er toch nog iets positiefs aan corona.
Modbreak:
Onderstaand bericht staat ter discussie. Gebruik neutrale (nieuws)bronnen om conclusies te trekken.
Hoe bedoel je? De verkiezingen verloren?
Het is maar hoe je het weer wil bekijken.
Trump won de verkiezingen, 11 miljoen stemmen meer dan in 2016, zelfs Obama haalde zoveel niet + Obama verloor miljoenen stemmen, Trump won er nog eens 11 miljoen bij.

Biden heeft niet gewonnen: bijna geen ene moet van dien kerel weten, 4j lang heeft de media fake news zitten verkopen, bewust bewijzen achterwege gehouden en zelfs zitten manipuleren enz... Het was allen tegen 1, de mensen hebben pro Trump gestemd, omdat velen inzagen dat die in 4j tijd veel heeft gedaan, veel goeds , zeker voor velen in de portemonee ook enz... Biden won vooral door haat, door haatstemmen, door gebrainwashte stemmen, door onwetende stemmen enz... en ja , corona zal ook wel een rol hebben gespeeld, een de helft ong is verdeeld wat corona betreft.
Maar ook hier heb je de hypocrieten aan Democratische zijde, ze hebben zelf tot vervelens toe corona zitten te negeren, ook hypocriet Fauci, denk maar aan gekke Pelosy die naar de kapper ging en zonder masker aan liep terwijl dat helemaal niet mocht op dat moment.
En antifa/blm die al meer dan 10 maanden iedere dag in groep op straat komen of samen met miljoen zaten te vieren, als sardienen op elkaar geplakt.
Maar iedereen ook hier zat iedere dag op Trump zijn kap: maar in Belgie is er geenen Trump, in Italie ook niet, in Duitsland en Nederland en noem maar op ook niet. Er zijn nog heel wat landen waaronder Belgie die nog ver boven de VS staan.
Geen enkel land heeft corona goed aangepakt. Zo simpel ist.

En Trump deed nog iets waardoor mensen wel iets hadden van kijk, dit is een sterk persoon: Trump heeft zichzelf als proefpersoon gesteld ivm corona. Daar moede stalen kloten voor hebben om dat te doen, vergeet het maar dat de anderen dat zouden gedaan hebben.
Hem heeft corona in sneltempo verslagen, want die zag daar wel hard vanaf merkte ik. Superman is er niks tegen haha.

Als ik me toch aan iets ergerde wat Trump betreft was het zijn gelul over dat bleekwater gedoe en zonlicht enz... Toen had ik zoiets van wat win je daar nu mee? Daar zat die wel fout mee, laat gewoon die experten hun lulverhaaltje aframmelen had ik toen gezegd en als er wat is wijs je naar hun met de vinger, dat is wat ik zou doen want dienen Fauci is de Marc Van Ranst van bij ons.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Unicorn1 schreef:Trump won de verkiezingen, 11 miljoen stemmen meer dan in 2016, zelfs Obama haalde zoveel niet + Obama verloor miljoenen stemmen, Trump won er nog eens 11 miljoen bij.

Biden heeft niet gewonnen: bijna geen ene moet van dien kerel weten
Het begint zielig te worden eigenlijk.
Trump 74M stemmen: 11M meer dan vorige keer, hij is dus nog meer gewonnen dan vorige keer !!!
Biden 81M stemmen: bijna niemand moet van hem weten !!!

Met zo iemand discussiëren is gewoon even zinloos als met een Flat Earther discussiëren :roll: :roll: :roll:

En Trump heeft zich vrijwillig laten besmetten met Corona ?! Drink er nog eentje, zou ik zeggen. :beerchug:
Laatst gewijzigd door Tomby op 28 jan 2021, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...maar in Belgie is er geenen Trump, in Italie ook niet, in Duitsland en Nederland en noem maar op ook niet...

Natuurlijk niet, want die worden allemaal door de EU (lees ECB) geleid. Met Biden wordt dit alles nog duidelijker want zijn minister voor financien (Janet Yellen) is een vroegere baas van de FED... :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Unicorn1 schreef:Hoe bedoel je? De verkiezingen verloren?
Het is maar hoe je het weer wil bekijken.
Trump won de verkiezingen, 11 miljoen stemmen meer dan in 2016, zelfs Obama haalde zoveel niet + Obama verloor miljoenen stemmen, Trump won er nog eens 11 miljoen bij.
Hahaha, je blijft wel grappig als je door het drama heen kijkt.

Trump nam het niet op tegen zichzelf maar tegen sleepy Joe, de man die al slapend miljoenen stemmen meer haalde dan hem. Hij snoepte ook nog enkele staten af van de republikeinen en nam de senaat over. Ik dacht niet dat iemand die onzin over ik heb de verkiezingen gewonnen echt geloofde maar blijkbaar: we have a winner! :lol:

Niemand moet van Biden weten? Waarom heeft die dan miljoenen stemmen meer? Hier nog iets over de populariteit van Biden:
https://www.hln.be/buitenland/biden-na- ... ~a96b906d/

En ja, de mensen die dachten dat een zeker Q zaken lekte voor de messias Trump zijn niet gebrainwashed :roll:

Misschien is Biden toch gewoon Trump met plastische chirurgie of gaat dat ook voor jou te ver?

Het klopt dat weinig landen een goede aanpak van corona hadden maar Trump spande toch de kroon met zijn dwaze uitspraken en vooral door mensen in gevaar te brengen. Uiteindelijk is hij zelf besmet geraakt door zijn eigen wangedrag. Hij moest toen wel een behandeling ondergaan of de verkiezingen hoefden niet eens meer. Misschien heeft bleekwater hem toch erdoor geholpen :roll:

Ik zit meer in met de mensen die wel bleekwater dronken of zich niet beschermden omdat ze geloofden dat corona fake news was... en stierven.

Hij had beter naar Fauci en de wetenschap geluisterd en de nodige stappen genomen om mensen te beschermen, dan hadden ze nog op hem kunnen stemmen bijvoorbeeld.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Dizzy schreef:Trump nam het niet op tegen zichzelf maar tegen sleepy Joe, de man die al slapend miljoenen stemmen meer haalde dan hem. Hij snoepte ook nog enkele staten af van de republikeinen en nam de senaat over. Ik dacht niet dat iemand die onzin over ik heb de verkiezingen gewonnen echt geloofde maar blijkbaar: we have a winner! :lol:
Vergeet niet dat een en ander maar tijdelijk is. De Republikeinen zijn goed gepositioneerd (en hebben niet veel nodig) om de Senaat binnen 2 jaar al terug te winnen, net zoals ze bij Obama deden. Als ik zie waar opa zijn handtekening allemaal al onder gezet heeft vandaag, is hij heel goed bezig met Georgia en co te motiveren om hun Republikeinse senatoren terug te zetten.

Verder hebben de Republikeinen aandeel gewonnen in het Huis en in veel staten zelf, in het bijzonder hebben ze veel meer "redistricting" macht dan de Democraten nu de nieuwe census zal uitkomen. Dat wil zeggen dat ze ook in het Huis hun toekomst veiliger kunnen gaan stellen.

En tenslotte is dit nu het moment voor de Republikeinen om zich te herbronnen en een nieuwe figuur naar voren te schuiven, terwijl ze rustig kunnen toekijken hoe AOC en co gaan beginnen morren omdat het allemaal te traag gaat, en hoe ook Biden geconfronteerd gaat worden met corona- en andere zaken die niet gaan lopen zoals het gepland was, want zonder gemeenschappelijke vijand zal de infighting bij de Democraten gewoon weer verder gaan. November 2022 komt snel.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”