snelheidsverlaging

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
Rebeka
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2020, 00:56

Sinds enkele maanden onstaat er telkens rond het einde of begin van de maand een snelheidsverlaging .
Mijn snelheid gaat dan zonder reden van 9018 kbit naar 5120 kbit .
Dit heeft totaal niets te maken met 't limiet of iets dergelijks .

Telkens ik deze verlaging heb en ik contact opneem met dxadsl , wordt mij gezegd dat 't syncro problemen zijn en dat 't 99 % zeker aan mijn binnenbekabeling ligt . Maar nadat die mail van mij verstuurd naar dxadsl is een tijdje later ook mijn snelheid weer normaal, tot aan 't einde van de maand, dan begint de miserie weer.

Voordat 't probleem zich de eerste keer voordeed heb ik weinig problemen gehad en bleef de snelheid 9018 kbit, ook is er in huis totaal niets verandert aan de bekabeling of iets dergelijks .

Zou dit zoals dxadsl suggereerd ook echt liggen aan mijn binnenbekabeling ????
ZO ja , vind ik het wel heel raar dat 't probleem zich telkens rond de zelfde periode voordoet en dat 't ook telkens wordt opgelost nadat ik dxadsl daarvan op de hoogte heb gebracht .
Modbreak:
Dit is een fake account. Houd hier rekening mee in je reactie.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

9mbps?

zit jij dan nog op een adsl2+ verbinding ipv vdsl?
ik zou eerst eens bellen naar scarlet met de vraag of je niet op vdsl gezet kan worden dan, want je zal ongetwijfeld nog met een (erg) verouderd product zitten.
dxadsl bestaat al een aantal jaar niet meer, en hun adsl2 producten dacht ik dat ook niet meer bestonden, dus vind het raar dat jij daar nog op zit.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Trap hier toch niet in. Is weer de zoveelste spambot omdat registratiesysteem zo lek is als een zeef en niemand er iets aan wil doen.

Is een kopie van dit topic: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=48&t=25402
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”