Iets opzeggen : Telenet belt je binnen 2 dagen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Wanneer je bij Telenet online een optie/extra pakket (bv Streamz) wil opzeggen dan krijg je de melding dat ze jou binnen 2 werkdagen contacteren om alles in orde te brengen. Tot dan blijft de desbetreffende optie actief.

Ik heb dit in het verleden al eens geprobeerd en toen heb ik een week later van pure frustratie maar zelf naar Telenet gebeld. Nu heb ik vorige woensdag op deze manier geprobeerd om Streamz op te zeggen (not interested) en ik ben nog altijd aan het wachten op het telefoontje van Telenet :x

Is dit een goedkoop trukje van Telenet om de klant wat langer aan zich te binden ?
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

https://account.streamz.be/selfservice/abonnement

Knop [Abonnement Opzeggen].


Ik ga het nu zelf niet doen, maar krijg je dan nog een melding dat ze u gaan bellen?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Als ik op jouw URL klik dan wordt ik direct doorgestuurd naar https://account.streamz.be/login

Wanneer ik daar dan inlog dan staat er dat ik naar 'Mijn Telenet' moet gaan om Streamz op te zeggen. De cirkel is rond :bang:
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

Uzzi schreef:Als ik op jouw URL klik dan wordt ik direct doorgestuurd naar https://account.streamz.be/login
Wanneer ik daar dan inlog dan staat er dat ik naar 'Mijn Telenet' moet gaan om Streamz op te zeggen. De cirkel is rond :bang:
streamz-inloggen-accountgegevens en daar zie ik onder abonnement een grote knop "abo opzeggen" staan.
bdeblier
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 jul 2016, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 8 keer

Streamz opgezegd vanwege niet-meer-beschikbaar-zijn van themakanalen waar ik al jaren naar keek, maar die me een prijsverdubbeling niet waard zijn. Zelfde avond laat telefoon gehad en dat was het einde van dat verhaal.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik moet stekeblind aan het worden zijn.

Ik ben ingelogd op Streamz (met mijn telenet login) en dan ga ik naar 'Accountgegevens beheren' en dan krijg ik de volgende mededeling : 'Het is niet mogelijk om je accountgegevens te beheren op Streamz. Ga naar Mijn Telenet om je gegevens te beheren'

Wanneer ik dan op de bijhorende link klik dan word ik naar 'Mijn Telenet' doorgestuurd.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Ah, ik heb geen Telenet TV, dat zal het verschil zijn.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Als Streamz actief is via je Telenet-account moet je het abonnement bij Telenet regelen. Alles wordt dus bij Telenet geregeld van die account. Als het een afzonderlijk abonnement is, dan zal je een "abonnement stopzetten"-knop (of wijzigen bvb) zien streamz.be.
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

ddd schreef:Ah, ik heb geen Telenet TV, dat zal het verschil zijn.
ik wel maar geen decoder (ci+)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Daarstraks dan maar zelf naar Telenet gebeld. Bleek dat ze de aanpassing vandaag hadden doorgevoerd zonder me te contacteren :roll:

Enfin, all is well that ends well zekerst
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”