Editoraal: On the move...

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Belgacom is on the move. Onze nationale vlaggeschip op de telecommarkt beweegt hemel en aarde om via VDSL hun IDTV-project leven in te blazen. Samen met dat andere vlaggenschip, maar dan op mediagebied, de VRT proberen ze IDTV aantrekkelijker te maken door te bieden op het voetbalcontract. Zullen Club Brugge, Anderlecht of andere Standards binnenkort het digitaal scherm teisteren? Belgacom is ook letterlijk on the move. Heel binnenkort verhuist Belgacom naar de Heyselvlakte. Op dit eigenste ogenblik loop de Belgacom-hete-luchtballon leeg. Klaar voor hier en daar een herstelling.

Hopelijk zal snelle Marcel zijn weg terugvinden naar zijn nieuw hoofdkwartier. Gelukkig voor hem stopt de metro er net voor de deur. Als die niet staken ten minste. Heeft U vrijdag ook tervergeefs op uw openbaar vervoersmiddel in de hoofdstad van Europa , België en Vlaanderen staan wachten? De MIVB zoekt vruchteloos 50 nieuwe gekwallificeerde chauffeurs, die ze niet weet te vinden. Wat wil je? De hoofdstedelijk openbaar vervoersmaatschappij moddert dan ook aan met sociale rechten van de chauffeurs. De MIVB staakt ondertussen iedere vrijdag... tot een nieuw sociaal akkoord uit de lucht valt. Zo niet is de maatschappij stervens na dood.

Stervens na dood is ook oud PLO-leider en President van alle Palestijnen Yasser Arafat. Zelfs kersvers herverkozen Amerikaans Predident Bush verklaarde de drommelse stakker, sneller dan Snelle Eddy dat zou kunnen, dood. God hebbe zijn ziel. Maar voorlopig is dat maar al te voorborig. Arafat is wat men dus een voorbeeld noemt van een zwevende kiezer: hemel of aarde.

Over Bush euhm... gesproken. De verkiezingsstrijd met Kerry was hevig. In iedergeval, voor de wereld was maar één slogan geldig: "Wie van de twee ook wint, de mensheid verliest!"
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

heerlijk
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

netjes :-D
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

prachtig
Gebruikersavatar
flamenca
Pro Member
Pro Member
Berichten: 318
Lid geworden op: 05 jul 2003, 15:49
Locatie: Inbetween De Haan - Gent
Contacteer:

Bravo & chapeau!

flamenca
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

:-D I am not worthy :worship: :worship:

Volgende vrijdag of zaterdag een nieuwe editoraal...

Afhankelijk van mijn werkindeling. HoReCa is nu eenmaal erg arbeidsintensief en vaste uren dat moeten ze daar nog uitvinden. Ik vraag mij soms af... Hebben al die mensen geen thuis dat ze urenlang bj ons vertoeven met één luttele drankje? Ik zie bitter weinig van die consumptiemaatcshappij bij ons. Dit ter zijde... :wink:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Spock schreef:Afhankelijk van mijn werkindeling. HoReCa is nu eenmaal erg arbeidsintensief en vaste uren dat moeten ze daar nog uitvinden. Ik vraag mij soms af... Hebben al die mensen geen thuis dat ze urenlang bj ons vertoeven met één luttele drankje? Ik zie bitter weinig van die consumptiemaatcshappij bij ons. Dit ter zijde... :wink:


ze zouden beter allemaal een pc komen en uren op userbase.be rondhangen éh ;)
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

:-D Sja op "administratieve momenten" kan de HoReCa-manager even op Userbase vertoeven. Keuken-en zaalpersoneel kan dat helaas niet... Behalve in hun vrije uurtjes.

Toch probeer ik mijn personeel te stimuleren om zo`n computer aan te schaffen. Ik geef hen bevoorbeeld opdrachtjes zoals "Maak eens een rapportje met jouw inzicht hoe de service naar de klant toe verbeterd kan worden." en van dees meer. Natuurlijk wil ik dat mooi uitgeprint zien, eh.
Dit geeft het personeel het gevoel een belangerijk onderdeel te zijn van de organisatie. Belangerijk als motivatietechniek.
Plaats reactie

Terug naar “Test”