https://www.philips.be/c-p/328P6AUBREB_ ... usb-c-dock
Zou je dit als TV-scherm kopen?
Ofwel koop je 4K ofwel FHD. en 99% tv uitzendingen nog FHD. Eer dat 4k regulier wordt is hij al 'outdated'.
4k mag ietsje duurder zijn, maar 40% duurder zorgt ervoor dat het zinloze investering is.
Zolang er maar speakers in zitten.
QHD monitor als TV scherm (met decoder)
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
Vanwaar de vraag?
En het antwoord geef je volgens mij zelf al: beetje nutteloos om een tussen resolutie te nemen voor TV doeleinden. Koop inderdaad een FHD of 4k toestel.
Of 4k zinloos is hangt af van waarvoor je hem wil gebruiken. Wil je alleen naar de TV zenders kijken dan voegt 4k weinig tot niets toe voor nog onbekende tijd. Bekijk je ook andere content via streamingdiensten dan is het zeker te overwegen.
En het antwoord geef je volgens mij zelf al: beetje nutteloos om een tussen resolutie te nemen voor TV doeleinden. Koop inderdaad een FHD of 4k toestel.
Of 4k zinloos is hangt af van waarvoor je hem wil gebruiken. Wil je alleen naar de TV zenders kijken dan voegt 4k weinig tot niets toe voor nog onbekende tijd. Bekijk je ook andere content via streamingdiensten dan is het zeker te overwegen.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 49 keer
In dit geval ook best checken of de monitor HDCP aankan? Zie het niet direct in de specs, maar lijkt mij belangrijk voor beschermde content.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490