EDPnet mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

In maart heb ik een EDPnet mobile abo geregeld voor mijn pa. Eer dat ik actief was waren we 3 weken verder.
Niet bepaald een ervaring die voor herhaling vatbaar is.
Maar goed, ik ben zelf tevreden van mijn DSL lijn (snelheid, uitval, facturatie, prijs) en sinds mijn pa eindelijk een werkend abonnement heeft gekregen, zijn er geen klachten. Bij EDPnet vergewisten ze me ervan dat ze dit (= overstap van mijn pa) nog nooit meegemaakt hadden, dat het éénmalig was, ...

2 weken geleden een SIM aangevraagd voor mijn vrouw en vorige week donderdag geactiveerd (2/7 +/- 12u).
Nog steeds niet omgezet. En de helpdesk is al in vakantiemodus, want er zijn altijd duzend wachtenden voor u. Vermoedelijk is er ergens een optie "vertel uw levensverhaal aan EDP", want het "aantal wachtenden voor u" gaat ook niet/nauwelijks naar beneden :(.
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 mar 2010, 20:06
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 43 keer

Dat beloofd, ik heb afgelopen weekend eentje voor mijn grootouders aangevraagd.

Toch net even gecheckt, zou met de post verzonden zijn vandaag, dus weldra in de bus. Hopelijk lukt de activatie goed (voordeel: het is een nieuw nummer, geen overdracht)
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Bij mij liep het altijd mis op de overdracht, hoewel de gegevens 100% zeker kloppen :).
De naam van mijn vrouw en van mij pa kan ik nog net wel correct schrijven :-D
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

mijn vriend laten overzetten met 2 sims van scarlet. Had geen problemen, EDP was interessanter met 1 GB. ook al jaren heel tevreden EDP vdsl klant.
voor hem laten activeren via hun telefoonnummer (ach ja, als uw eigen sim uitvalt, kan je niet meer bellen) :-D
spijtig dat dit niet via internet kan geactiveerd worden.

Vrijdag iets voor 16 u. 3 dagen later, nog niets. :-(

En ze moeten echt niet afkomen met 'ja, ligt aan Orange, geen bereik' Transatel wordt nooit vermeld, maar dit zijn de amateurs in heel dit verhaal.
't is niet omdat je geen bereik hebt bij een MVNO, dat dit ook zo bij Orange is. Maar zij beweren het omgekeerde altijd. Of ligt aan uw toestel.
Dan nog niet beginnen over roaming, en ze horen het in Keulen donderen (cfr. MV)

Mijn vriend heeft 4 toestellen getest met deze sims (huawei p10, asus zenphone, blackview, xiaomi)....geen enkele 4G ontvangst. Schoondochter met Orange zelf....no prob waar hij woont. Dus daar kan het ook al niet aan liggen....

rarara....dat mogen ze er ook toch eens bijvertellen, bij het 'goedkoop' verhaal. Ik dacht dat ze al op nieuw platform zaten....

abwarten und tee trinken :-(

UPDATE: edpnet.be moeten veranderen in data.be en 4G nu :-D
tommie_c
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 1 keer

Onze overdrachten zijn vlekkeloos op één dag afgerond (door een ticket aan te maken).
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Overdrachten blijven bizar genoeg, bij alle providers, een probleem merk ik doorheen de jaren. Er loopt te vaak iets met mis.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Nu ben ik al 5 jaar bij Orange, maar voorheen wisselde ik constant (AldiTalk, Simyo, MV, Colruyt Mobile,...), en geen onoverkomelijke problemen. OK, soms eens 1 dag wachten, maar geen weken niet bereikbaar.
efari
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 10 sep 2015, 21:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Vorige vrijdag had ik m’n simkaart van EDPnet mobile in de bus. Ik had mooi de stappen gevolgd, en dus gebeld om te laten activeren.
Deze middag was er nog steeds niets gebeurd. Dus heb ik nog eens gebeld en nog eens geactiveerd en binnen het uur was m’n oude Sim onbruikbaar en kon ik de EDPnet Sim erin steken.

Klopt idd dat je voor je dataverbinding “data.be” als APN moet zetten, en dus niet “edpnet.be” zoals op de faq op hun website staat aangegeven.
Gebruikersavatar
TheCeet
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 50 keer

Iemand hier enige info wanneer de app komt om je mobiel verbruik mee op te te volgen?
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Afbeelding Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 10 keer

Mijn mama heeft sinds kerst haar eerste smartphone, vandaag hebben we een nummeroverdracht van Proximus naar EPDnet aangevraagd. Bellen is nog altijd voornamelijk haar ding, dus onbeperkt bellen en sms'en + 1 GB data aan 12 euro lijk wel ideaal voor haar momenteel. Hopelijk gaat de overdacht vlot.

Edit:
Sim kaartje binnen de 4 dagen ontvangen via de post. Vandaag pas de activatie gedaan, en na 5 min was oude sim inactief en nieuwe sim geactiveerd. Dat ging dus vlot en tot nu toe pijnloos. Bellen, sms'en, voicemail, data, e.d. werken allemaal.
*-*
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Vandaag factuur gehad, en het is (veel) goedkoper geworden, zonder enige communicatie.
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html

Betaal nu nog maar €11 voor 5GB. :banana:
(dat was €16)

Snel vergeleken met concurrenten, maar dit is toch erg scherp.


Edit: nu wel mail gehad:
Hallo,

Het jaar is nog maar net begonnen en onze tarieven voor mobiele data gaan al naar beneden. Onze datapakketten van 5 GB en 10 GB zijn nu maar liefst €5 goedkoper!

- 5 GB gaat van €12 naar €7 per maand.
- 10 GB gaat van €20 naar €15 per maand.


Dat betekent dat je voor maar €3 extra nu kan upgraden van 5 GB naar 10 GB! Een koopje, niet?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Best wel interessant. Het is competitief richting Orange nu wel. Alleen in combinatie met Orange internet is het nog steeds voordeliger om het zo te doen.

Maar edpnet combineren met hun mobiel is wel echt vet nu.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik denk er net hetzelfde over.
Het wordt nu wel heel interessant om mijne Whop buiten te gooien en te vervangen door edpnet mobiel + internet + internetTV (tvvlaanderen) en dan nog wat streaming diensten.
Mochten ze nu nog een gratis installatie en fritzbox mijn richting uit gooien ga ik overstag. :angel:
Albert Peetermans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 jan 2012, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer

... en het aantal belminuten is ook gestegen, van 300 naar 350 minuten per maand (= belminuten of SMSjes).
Ook de tarieven buiten bundel zijn goed.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Enige wat mist nog is volwaardige tv, ik zou graag zien dat Edpnet bv proximus tv als optie zou verkopen.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

cadsite schreef: Het wordt nu wel heel interessant om mijne Whop buiten te gooien en te vervangen door edpnet mobiel + internet + internetTV (tvvlaanderen) en dan nog wat streaming diensten.:
Whop is toch zonder mobile?
Hop, naar edpnet! :beerchug:
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

cadsite schreef:Het wordt nu wel heel interessant om mijne Whop buiten te gooien en te vervangen door edpnet mobiel + internet + internetTV (tvvlaanderen) en dan nog wat streaming diensten.
Ik persoonlijk vind tvv streaming ondermaats. Hier gelezen: streams lijken mij lagere kwaliteit. 720/4Mbit
cadsite schreef:Mochten ze nu nog een gratis installatie en fritzbox mijn richting uit gooien ga ik overstag. :angel:
EDp heeft weinig marge. Dus ze gaan U niet gratis geven hoor. 125 € (full-install) + activatie + router.

- Promotie voor nieuwe VDSL of Fiber XL abonnementen, je betaalt slechts €49 incl. BTW voor de FRITZ!Box 7530 ipv de normale prijs van €99 incl. BTW. Promotie geldig tot en met 31/03/2021.
- De fysieke aansluiting op het fibernetwerk is gratis (op voorwaarde dat alle voorbereidende werken voor uw aansluiting op de Proximus infrastructuur zijn uitgevoerd). De eventuele installatie zonder zorgen (twv €62,50) is niet inbegrepen.
- Bundelpromotie voor nieuwe VDSL of Fiber XL abonnementen, je betaalt slechts €99 voor de Mesh WiFi Bundel ipv de normale prijs van €168. Promotie geldig tot en met 31/03/2021.

Meer info:
Do it yourself installatie (€0)
Telecom installatie (€49,95 incl. BTW - €41,28 excl. BTW.)
Installatie zonder zorgen (€125 incl. BTW - €103,31 excl. BTW)
https://www.edpnet.be/nl/support/bestel ... elijk.html
router_edpnet.jpg
edpnet_activatie.jpg
@Albert Peetermans: al een tijdje zo hoor. :wink:

@Tomsworld: als je beeldkwaliteit belangrijk vindt, niet doen...TN blijft beste, ook beter dan TVV trouwens! (zie het ook aan de bitrates, soms dubbele bij TN)
Laatst gewijzigd door satsurfer op 01 feb 2021, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:EDp heeft weinig marge. Dus ze gaan U niet gratis geven hoor. 125 € (full-install) + activatie + router.
Alle begrip, maar hang er dan een soort afbetalingsplan aan, zoals anderen doen bij mobiele toestellen.
Gratis als je 24 maand klant blijft, anders is dit de waardetabel.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

14 jaar geleden heb ik ooit deal gesloten dat ik router -gratis- kreeg, als ik contract van 2 jaar afsloot (in 1 keer te betalen) 7340 router.
Denk niet dat dit nu nog lukt.

https://www.bol.com/nl/p/avm-fritz-box- ... ontent=pdl
Laatst gewijzigd door satsurfer op 01 feb 2021, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
ahrand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 13 keer

ddd schreef:Vandaag factuur gehad, en het is (veel) goedkoper geworden, zonder enige communicatie.
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
Ik weet plots weer terug waarom ik enkele jaren geleden bij Telenet ben weggegaan, elk jaar die prijsverhogingen ... ik was het beu.

Vandaag, onverwacht, is mijn EDPNet factuur plots gezakt van €83 naar €67. Ik heb 3 gsm abbo's en (echt onbeperkt) internet bij EDP.
Ze mogen daar wel eens wat meer reclame rond maken, dit zijn heel mooie prijzen.
ahrand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 13 keer

Ging dit topic niet over EDPNet mobile ? :roll:
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

EDPnet mobile... MOD HELP
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

helaas heeft EDpnet en andere MVNO's nog geen VoWIFI en VoLTE. Staat op roadmap, maar ik zie het niet in 2021 gebeuren. Wss. MV sneller, nu ze onder vleugels van Proximus gaan zitten. (als het goedgekeurd wordt)
En nog altijd bedenkingen bij Transatel netwerkbeheerder.
Zit ik nu on-topic? :-D
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ddd schreef:EDPnet mobile... MOD HELP
De discussie over bitrates en codecs in audio en video werd afgesplitst naar een eigen topic: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=59919
ahrand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 13 keer

Tomsworld schreef:Enige wat mist nog is volwaardige tv, ik zou graag zien dat Edpnet bv proximus tv als optie zou verkopen.
Als je ouders hebt die Yelo TV of Pickx hebben kan je misschien hun abbo delen ?
Zo heb ik mijn gezin een paar jaar geleden kunnen overtuigen van 'cable cutting'. ALLES streamt nu hier en dat is ook de toekomst.
Live TV staat nog weinig op.

Geen VoWiFi of VoLTE is ook niet zo'n probleem. Ikzelf zit al 15 jaar bij Proximus, maar ik ben technologie/kost bewust (zoals de meesten hier op dit forum en op Tweakers), dus ik heb een Chinese telefoon: geen VoWiFi of VoLTE voor mij...
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik ben zelf klant bij edpnet voor internet. Als ik hun prijzen voor mobiel zie ben ik echt wel geneigd om over te stappen. Ben nu scarlet klant en betaal meer voor minder data. Met dank aan dit topic, ik zou er anders nooit naar gekeken hebben.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Omdat het misschien interessant kan zijn:

Ik heb edpnet in 2020 gevraagd hoe het zat met visual voicemail en de backbone van fixed/mobile internet, omdat ik toen overwoog om over te stappen.

Dit waren de antwoorden:

-Visual voicemail bieden we als mvno niet aan.
-Mobiel en fixed zitten niet op dezelfde backbone.

Persoonlijk zou ik als klant zeker belang hechten aan het tweede, want als je voor zowel fixed, als mobile, bij zelfde isp klant bent, dan leg je (zeker in deze thuiswerktijd) wel veel eieren in 1 mandje.
Dus het feit dat ze dat gescheiden houden, is een plus.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Vast is via Proximus, mobiel via Orange.

Edit: met 'vast' bedoelde ik de internetverbinding, niet de telefonie.
Laatst gewijzigd door Sinna op 17 feb 2021, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Computer(k)nul
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Vaste telefonie hier is bij OVH.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

idd das wel het voordeel bij edpnet.

Ik persoonlijk zie geen voordeel om over te stappen op edpnet maar ik twijfel of de limiet bij orange anders is dan die van telenet anders is edpnet voor mij het overwegen waard.
ahrand
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 10 sep 2011, 08:31
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 13 keer

boonpwnz schreef: Ik persoonlijk zie geen voordeel om over te stappen op edpnet maar ik twijfel of de limiet bij orange anders is dan die van telenet anders is edpnet voor mij het overwegen waard.
Orange is verplicht de limiet van Telenet over te nemen en staat dus (ook) op 750GB :
https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... -love-pack

Voor persoonlijk gebruik is 750GB genoeg en misschien voor tradioneel (niet streaming) gezinsgebruik ook nog,
maar voor een modern gezin met een hoop streamende gezinsleden helaas niet (meer).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

ahrand schreef: Orange is verplicht de limiet van Telenet over te nemen en staat dus (ook) op 750GB :
https://www.orange.be/nl/hulp/technisch ... -love-pack
Ja maar deze uitleg vind ik niet bij telenet hoor?
Om al onze klanten te kunnen laten profiteren van ultrasnel internet, kunnen dezelfde gebruiksvoorwaarden en het beheer van de internetdienst van toepassing zijn die bepaald worden door de kabeldistributeurs. De maximale snelheid van P2P-verkeer kan beperkt worden tijdens de piekuren*. Het dataverkeer peer-to-peer (P2P) is het delen van bestanden tussen internetgebruikers. Het zijn applicaties zoals bv BitTorrent, Vuze, eMule, Gnutela,… Dit heeft niets te maken met het gebruik van Youtube, Facebook, surfen, emails, skype, web radio/TV, Spotify, iTunes, Netflix Usenet,… die geen P2P applicaties zijn.

ze maken een verschil in verkeer en weet niet of je dit bij telenet hebt?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

kan mss terug 'on topic'? edpnet MOBIEL, gaat nt over FUP.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ik heb mijn vrouw ook laten overstappen van een Orange abonnement (1gb data) naar EDPnet Mobile. Tot nu toe geen enkele opmerking hierover!
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 10 keer

Mijn mama is ook nog altijd tevreden. De dekking is grondig genoeg om overal waar ze komt bereikbaar te zijn. De kwaliteit van gesprekken is ook oké. Mobiele data gebruikt ze amper, maar de keren dat ik op haar telefoon iets opzocht verliep dat ook vlot.

Aanrader denk ik
Via de app heb je mooi overzicht van je verbruik.
*-*
Freec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 18 keer

Wat mij wel aanstaat, zijn de tarieven van ’buiten bundel’. En dan vooral de surf tarieven.

Ik verbruik 1gb tot 2gb. Ik zou dan 1gb surfbundel kunnen nemen, de maand dat ik 2gb verbruik (gebeurd zelden), betaal ik dan 3,6€ extra. En dat va,t goed mee, beetje bluts met de buil, want meestal zit ik rond 1gb
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

3€ vr 4 GB extra ook niet slecht hé...Nooit kopzorgen
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik zou de 350 belminuten nemen voor 4 euro en de 5 GB voor 7 euro. Samen 11 euro. Nu bij scarlet 13 euro voor Red abo met 1,5 GB extra, maakt 2 GB in totaal. Ook maar 300 belminuten bij scarlet. Persoonlijk vind ik data belangrijker dan belminuten of sms. Bellen doe ik bijna niet en de meeste berichten zijn WhatsApp en geen sms.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Sinds vandaag overgeschakeld van orange naar edpnet mobile. Bellen en data lukt prima, maar sms'en ontvangen is een probleem. Enkel sms'en van proximus en telenet komen binnen. Van orange niks, en alle 2 factor verification sms'en van verschillende accounts ook niks. :bang: Ik heb hier al een support ticket voor gestart bij edpnet. Heeft iemand toevallig nog tips om dit zo snel mogelijk inorde te krijgen? :-D
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”