Proximus lanceert Flex

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Bah!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Dat is zowel bij Telenet als Proximus : nieuwe klant is nieuwe internet klant.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Klopt, heb alles een berekend en in oktober ga ik overstap eens bekijken dan verloopt onze korting bij telenet.

Ik heb juist één grote bezorgdheid - onze Px lijn als die zelf nog aanwezig zou zijn is sinds begin 2000 niet meer gebruikt geweest of laat staan dat deze nog effectief zal werken :lol:
hebben geen Fiber dus geen optie.
Iemand een idee hoe je dit nakijkt?

Kom inderdaad uit voor 4 personen op 101.99 - je moet in de rechterzijde het film pack verwijderen
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Fallschirmjaeger schreef:
Goztow schreef:Krijgen bestaande klanten ook het web voordeel als ze inschrijven op een flex?
Nee, staat in de voorwaarden onderaan.
Webpromo: van 01/07 t.e.m. 16/08/2020, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest
.
Flex is een stap in de goede richting, maar het gaat allemaal te traag & trouwe klanten krijgen noppes.
De prijzen leunen heel dicht bij de prijzen van TN.
Ik stap over omdat ik de 3x 46.31€ korting een mooie deal vind. Ik heb gezien dat de gemiddelde hier gezakt is rond +/- 500 a 700GB. Het zware internetverkeer zal terug naar de nacht verhuizen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Kijk ik er over of heeft de basis flex van 74 euro geen vaste lijn? Met vaste lijn ga ik me dus eigenlijk geen profijt doen tegenover de 87 die ik nu betaal voor Tutimus heb ik de indruk. Niet dat ik die vaste nummer echt gebruik.
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

De affinity-korting kun je blijkbaar niet behouden, ik heb 10% korting op Familus via Touring.
Volgens de website van Touring krijg je wel een andere korting maar je moet met je Proximus-agent spreken.

Ik weet ten eerste niet wie dat is en ten tweede, zet dat gewoon op je website.
Ik heb geen behoefte om direct zo’n verkoper aan mijn been te hebben wanneer ik vrijblijvend eens info wil.

Idem voor mijn ouders, zij hebben ook 10% affinity en zouden eventueel op de Flex van 70,99€ willen overstappen omdat je dan gans de dag kan bellen voor die halve euro meer.

Mocht blijken dat de vervangende korting die je krijgt minder is dan de 10% nu dan is het al minder interessant, maar dat weet je dus niet.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wow dank je proximus

I’m a new customer. Can I enjoy the discount?
A new customer is any person who now has a contract at another operator and wishes to transfer his subscription to Proximus. Or any Pay&Go customer who wishes to upgrade to a mobile phone subscription at Proximus.

A new customer can’t benefit from the Affinity discount.


Do I get an affinity discount on Flex?
No, the affinity discount is not compatible with Flex packs. If you are an existing client benefiting from the Affinity discount and if you want to migrate to the new Flex packs, please click on the “Flex box”, chose your favorite pack combination and fill in the webform. You will be contacted by a salesman and he will grant you a specific promo & guide you through the changes.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 120 keer

Ik denk dat het voor mij ook niet interessant is.
Heb nog altijd Maxi in bundel met tv, tel en 2 gsm.
106,64€ abonnementsgeld.

Overeenkomstige Flex lijkt 93,99€ te kosten.



Ik heb nog een affinity korting. Toch nog 6,85€

Op eerste zicht kom ik op dezelfde prijs uit maar dan bedenk ik :
- wat met mijn affinity? Ze zullen dit niet opnieuw kunnen activeren, vermoed ik.
- 2e decoder? Lijkt heden niet aangerekend, staat niet op factuur. Is toch ook 6€ dacht ik.
- onbeperkt bellen in de daluren? Oud 0€ inbegrepen
- nummerweergave oud 4,99€


Dat wordt al snel 18€ extra...+94€= 112€

Lichtjes duurder dus dan heden.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

fvhbrugge schreef:
Overeenkomstige Flex lijkt 93,99€ te kosten.



Ik heb nog een affinity korting. Toch nog 6,85€

Op eerste zicht kom ik op dezelfde prijs uit maar dan bedenk ik :
- wat met mijn affinity? Ze zullen dit niet opnieuw kunnen activeren, vermoed ik.

Zie mijn post hierboven. Affinity telt niet meer voor nieuwe klanten/flex gebruikers er komt wel een soort promo voor flex gebruikers maar dat staat nie tvast hoeveel dat is.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Mijn Familus factuur was 98,49€.
Bij Flex is dat 98€ maar bij het bestellen zei de vriendelijke dame dat ik 10€ per jaar korting krijg.

Dus is het voor mij iets goedkoper.
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Gisteren heb ik flex s besteld, we hadden al internet maxi. Telefoon verloopt via het werk dus meer heb ik niet nodig.

Nu vraag ik mij opeens af of flex s dezelfde internet snelheid het als maxi? Weet iemand dat?

Daarnaast zag ik dat we een v5 mini toegestuurd krijgen [emoji22]. Men zei dat een nieuw model enkel mogelijk is met een epic. Klopt dat wel?

Toch wel wat teleurgesteld en dan heb ik het nog niet eens ontvangen [emoji849]
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

MichelLoyen schreef:
Nu vraag ik mij opeens af of flex s dezelfde internet snelheid het als maxi? Weet iemand dat?

Flex S is eigenlijk het vroegere internet en TV dus zal dezelfde snelheid zijn is geen internet start ùmaar ik dacht dat dat een comfort was maar da was sowieso ook 100 download.
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

boonpwnz schreef: ...dacht dat dat een comfort was maar da was sowieso ook 100 download.
Oei, maar dan zal mijn upload dus lager liggen. Ik had nu 100/20. Weet iemand het zeker? Ik vind het niet op de site, in de standaard fiche spreekt men ook alleen van download.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_p ... sion=DQHYS

Jouw thuis-ervaring
Altijd inbegrepen:
Onbeperkt surfen thuis met max. 100 Mbps download- en 20 Mbps uploadsnelheid
Smart Wifi: altijd een stabiele en snelle verbinding, ook als je naar een andere kamer gaat
10 GB opslagruimte in je persoonlijke Proximus Cloud
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Fallschirmjaeger schreef: Onbeperkt surfen thuis met max. 100 Mbps download- en 20 Mbps uploadsnelheid
Thanks!! Ik zie nu ook waarom ik het niet zag, die tekst staat niet op de flex overzichtspagina https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_fl ... packs.html maar wel als je op 'wijzig dit pack' klikt, ook al verander je niets aan de samenstelling. Ik had dus toch nog wat verder moeten zoeken/klikken :wink:

Heeft wellicht iemand nog suggesties v.w.b. die decoder? (v5 compact standaard?). Ik zou nog eens kunnen bellen naar px, het is soms te zien wie je aan de lijn krijgt, maar meestal vind je hier het echt correcte antwoord :beerchug:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

MichelLoyen schreef:
boonpwnz schreef: ...dacht dat dat een comfort was maar da was sowieso ook 100 download.
Oei, maar dan zal mijn upload dus lager liggen. Ik had nu 100/20. Weet iemand het zeker?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Née die upload hebben kze aangepakt ook bij comfort ging die naar 20 upload.
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Inmiddels ben ik al via proximus chat (ik dacht probeer dat eens...) prima geholpen en zal er een nieuw model decoder opgestuurd worden. Case closed :wink:
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Ik ben hier ook overgestapt naar flex en op de chat zei men dat ik geen recht had op een v7 decoder en dat die alleen voor 'epic' klanten is.

Vandaag een sms bericht dat mijn v7 decoder woensdag geleverd wordt. :-D
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

redman schreef:Vandaag een sms bericht dat mijn v7 decoder woensdag geleverd wordt. :-D
Nice :) ik vind het tot nu toe een fijne decoder (vrij snel/soepel) maar heb wel deze 2 aantekeningen:

1. Geen TV-gids met 1 overzicht van alle zenders met een lineaire tijdslijn (zoals de v5c decoder of telenet dat wel heeft). Het is meer op content gericht, wat op zich best fijne aspecten heeft, maar je mist toch soms die handige overview. Je kunt bijv. wel zien welke films of series er nu live zijn...maar niet die wat er ietsje later (bijv. 's avonds) zullen spelen. Daarvoor moet je dan elke zender afzonderlijk doorklikken via de knop 'TV guide' :-(

2. Geen OTT (de term kende ik niet, heb ik hier op UB geleerd :D ), toch niet als je een eigen router (pppoe) gebruikt. De decoder zit nu rechtstreeks op de bbox en alle andere zaken achter mijn decoder die een tweede pppoe opzet. Je kunt dus bijv. wel Kodi installeren op de decoder (is zelfs een app suggestie) maar je geraakt niet aan je eigen netwerk shares :bang: Verder werkt casten naar de decoder dan ook niet, zelfde reden natuurlijk.

Voor punt 2 heb ik hier het forum doorgespit, en voor zover ik heb gelezen is het in NL (KPN) wel gelukt maar bij ons nog niet fatsoenlijk.
Ben benieuwd naar jouw ervaringen :)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Hoeland duurd dat eer je een mail krijgt voor een afspraak?

Kga het nog eens een kans geven, hetgeen me overtuigd heeft is de voetbal die ze als enige zo goed als allemaal hebben nu en dienen shadow kan voor mij nog leuk zijn ook.

1 augustus via de chat geregeld, email ook gekregen, ik moet nu wachten nog op een mail voor een afspraak, ben benieuwd of iemand weet hoelang dat dat zal duren?

Beetje raar wel want als je bij orange of telenet besteld kan je toch meteen afspraak maken?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Nee bij Orange moet je ook opgebeld worden.
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Unicorn1 schreef:Hoeland duurd dat eer je een mail krijgt voor een afspraak?

Kga het nog eens een kans geven, hetgeen me overtuigd heeft is de voetbal die ze als enige zo goed als allemaal hebben nu en dienen shadow kan voor mij nog leuk zijn ook.

1 augustus via de chat geregeld, email ook gekregen, ik moet nu wachten nog op een mail voor een afspraak, ben benieuwd of iemand weet hoelang dat dat zal duren?

Beetje raar wel want als je bij orange of telenet besteld kan je toch meteen afspraak maken?
Als je besteld hebt via internet dan kun je meteen een installatiedatum kiezen.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

De mail voor een afspraak kan wel tot 5 dagen duren , want het is er druk zei men tegen mij paar weken geleden.
Toen ik de eerste dagen van juli bestelde kon ik niet meteen een afspraak kiezen (de tool was niet beschikbaar)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Achzo, oke, dan gaan we wat geduld moeten hebben, is geen probleem. Bedankt voor de hints. :beerchug:
Ben voor de epic full combo gegaan + all sports +tv replay en ik had een gsm abo en dat er laten insteken, wel handig zo.
Heeft iemand dienen shadow al? Ik ga sowieso de V7 decoder hebben, uiteraard staat de app ook op de nvidia shield.
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Vandaag upgrade van internet start naar flex (zonder mobiel )

Upload en download via wifi perfect ( 100/40 profiel )

Pickx doet het niet, ik zal morgen eens bellen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Raar bij Flex is de upload toch 20 ipv 40
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
alloja
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 jun 2017, 14:07
Locatie: Evere
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 37 keer

Ja, het is een bekende bug: sommige PPPOE sessies worden geïnitieerd zonder de upload beperking. Dit verdwijnt als je eenmaal gemigreerd bent naar de Titan infrastructuur, wat ik al een paar weken doe : geblokkeerd op 20 Mbps. :-(
Proximus Epic Combo Fiber: 1Gbps/200Mbps + Pickx Mix + Mobilus Unlimited Premium
Net: Internet Box & FRITZ!Box 4060
TV: V5 & V7 + Apple TV 4K
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ach is dat nog altijd die bug, dat is al paar jaar zo :)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Patje schreef:De mail voor een afspraak kan wel tot 5 dagen duren , want het is er druk zei men tegen mij paar weken geleden.
Toen ik de eerste dagen van juli bestelde kon ik niet meteen een afspraak kiezen (de tool was niet beschikbaar)
En als men een afspraak heeft dan zit men met de kwestie of ze komen opdagen want op de Proximus forum zijn er klachten van verschillende mensen hierover, er was iemand die na 5 pogingen het opgegeven heeft; voor hem hoefde hoefde het niet meer en is dan maar naar een andere provider gestapt.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Vandaag de nieuwe V7 decoder aangekomen.

Tv gids is inderdaad iets minder zoals een paar posts hierboven uitgelegd.

Maar voor de rest echt een machtig machientje.

Volledige android tv ervaring...
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

redman schreef:Vandaag de nieuwe V7 decoder aangekomen.

Tv gids is inderdaad iets minder zoals een paar posts hierboven uitgelegd.

Maar voor de rest echt een machtig machientje.

Volledige android tv ervaring...
Ik moet nog steeds wachten op ne mail voor een afspraak, ik las hier 5 dagen ben benieuwd.
Ben geen geduldig persoon ;).
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Unicorn1 heb je ook al een kopie van uw identiteitskaart (voorkant & achterkant) doorgestuurd ??? (dat moest ik ook doen)
Stond in een pdf file van je aanvraag.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

redman schreef:Vandaag de nieuwe V7 decoder aangekomen.

Tv gids is inderdaad iets minder zoals een paar posts hierboven uitgelegd.

Maar voor de rest echt een machtig machientje.

Volledige android tv ervaring...
Waar heb deze aangevraagd? Vandaag zijn ze komen installeren, maar het was een v5 compact. De v7 was nog niet beschikbaar volgens de technieker.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Een paar weken geleden, is opgestuurd. Geen installatie door technieker.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Patje schreef:Unicorn1 heb je ook al een kopie van uw identiteitskaart (voorkant & achterkant) doorgestuurd ??? (dat moest ik ook doen)
Stond in een pdf file van je aanvraag.
Hug? Ik heb dus alles via chat gedaan en dien kerel had alles geregeld voor mij heb dan mail gekregen maar nergens zie ik staan datk mijne paspoort moet doorsturen.

Ik moet wachten op mail voor de afspraak te maken.
Maar ik ben ongeduldige mens dus straks contacteer ik die om te vragen wrm dat zolang duurt ;).
Update: Ik moet nog de overname bevestigen, zegt die staat in de mail een link maarja, blijkbaar is het die dat ik nog moet krijgen, gadver zeg. Ano 2020 en alles vertraagd precies inplaats van versnellen.


Dienen flex kan ik nog niet nemen. Nog steeds de 100mbps download. Jammer.

UPDATE; nog steeds noppes, via den chat, opeens niks meer, die liet niks meer weten gisteren. Nu via een andere weg geprobeert om meer te weten te komen, zucht. Proximus heeft geen zin in nieuwe klanten zeker? Wat een triest gedoe zeg.
Laatst gewijzigd door Unicorn1 op 06 aug 2020, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Net ook de v7 aangevraagd via de chat. Volgende week maandag komt deze normaal aan.

Ook hier werkt de Pickx-app niet. Dat wordt nog eens chatten.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Krijg je de v7 kostenloos (op voorwaarde dat de v5 compact) ingeleverd/opgestuurd wordt, of wat is de procedure precies?
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

De huur van de v5 wordt opgezegd en deze dient teruggestuurd te worden met bpost. De huur van de v7 wordt opgestart. Feitelijk moet je zelf alleen de vorige decoder opsturen, administratief zou je er niets van mogen merken.

De technieker wist te vertellen dat de v6 niet meer wordt geplaatst wegens problematisch en dat de v7 nog in testfase zit, maar kennelijk is de testfase voorbij. Ze hebben waarschijnlijk onvoldoende voorraad om meteen alle techniekers te bevoorraden.
G.vector
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mar 2009, 13:58

Weet iemand of de vaste lijn die je bij flex kan nemen via voiceband is of via de modem verloopt? En of de klant hierin keuze heeft?
Voor een ouder familielid zou het super zijn mocht de telefoon blijven werken als de modem s'nachts afstaat.
Gebruikersavatar
alloja
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 jun 2017, 14:07
Locatie: Evere
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 37 keer

Ik kon overstappen naar Flex terwijl ik mijn oude analoge telefoonlijn behield.
Proximus Epic Combo Fiber: 1Gbps/200Mbps + Pickx Mix + Mobilus Unlimited Premium
Net: Internet Box & FRITZ!Box 4060
TV: V5 & V7 + Apple TV 4K
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”