Proximus pickx aanmeldprobleem

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Wanneer ik wil aanmelden met mijn myproximus login en paswoord krijg ik dit: Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Een fout die velen ondervinden, ik heb gebeld naar de helpdesk en daar hebben ze het in orde gebracht
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 206
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 2 keer

Heb ik ook gehad vorige week toen ik net klant was. Even gemeld aan de klantendienst en was snel opgelost. Geen idee of het vanzelf opgelost is geraakt (x aantal uur nodig om hun systemen te syncen) of dat er echt een ingreep is geweest van de klantendienst.

Het is alleszins 1 van die dingen die meteen in het begin van je klant zijn bij Proximus al hinderlijk zijn...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Zelfde hier.. Tweet verzonden en toen hadden ze 'het profiel' in orde gebracht. Geen idee waarom dit niet automatisch gaat bij een geschikt tariefplan, maar even melden en dan brengen ze het voor je in orde..
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Ok ook maar even getweet. Moet er wel bij zeggen dat de installatie pas sinds vanmorgen actief is dus kan het daar ook aan liggen, dat het enkele dagen nodig heeft voor alles bij hen doorkomt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Mnee, het lijkt er iets te zijn wat misloopt. En ook al duurt het dagen, dat is niet wat je als gebruiker verwacht. Ze kunnen het in elk geval instant corrigeren, dus dan zou je ook verwachten dat de profielen vanaf de start (of kort daarna tenminste) in orde staan.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Pickx is een ramp
- Chromecasting werkt meer niet als wel
- V6 decoder loopt continu vast.
- Pickx aanmelding loopt geregeld mis.

Pickx is met momenten echt een ramp!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Na een install op dezelfde dag geeft dit inderdaad problemen. Dit is omdat nog allerlei dingen moeten doorstromen in de systemen van Proximus.
Soms gebeurt het dat dit niet goed doorloopt.

Indien er nog mensen zijn hier die problemen mee hebben mag je mij gerust in pb om hulp vragen.
Het enige dat ik nodig heb is het myproximuslogin (in een pb). Met een simpele klik in een programma is dit direct opgelost.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Kort na de tweet hebben ze de toegang tot pickx in orde gebracht. Hier werd een v5 mini geplaatst. De man vertelde dat hij nog maar zelden v6 decoders zet wegens te veel problemen. Heb er niet verder op doorgevraagd

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 206
Lid geworden op: 04 aug 2012, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 2 keer

Hopelijk heb je een goede ervaring met Proximus nu je net klant bent. Ik ben het sinds vrijdag en heb het gevoel dat ik een stap achteruit genomen heb komende van Telenet.

Er zijn bij Proximus TV van die “mankementen” waarvan ik niet goed begrijp dat ze zo zijn. Zoals dat bij het zappen de eerste paar seconden het beeld “vertraagd” lijkt en niet synchroon loopt met het geluid.
Of wanneer je wilt verder spoelen in een opname of een opgevraagd programma dan spoelt het zeer schokkerig door en kan je nooit exact stoppen op het beeld/ moment waarop je op “play” duwt.
Geen idee of dit eigen is aan Proximus TV of dat ik dit toevallig heb maar bij Telenet TV had ik het alleszins nooit :wink:
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Zappen gaat vlot zo ervaar ik het hier toch. Heb je misschien een v6 decoder gekregen? Aan de andere kant is het jammer maar niet onoverkomelijk dat ik mijn netflix abbo niet volledig kan benutten via de v5 decoder aangezien deze geen ultra 4k series of films van netflix ondersteund. En ook nog ontdekt: geen FOX zender in het aanbod tenzij ik een betaalpakket neem. Dus de seizoensfinale van The Walking Dead zal ik via andere wegen moeten bekijken

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”