Orange steelt geld, 'ondermijnt' opzettelijk de klant en weigert elke normale reactie
Geplaatst: 06 apr 2020, 17:56
Op 22 Maart online via de Orange shop een bestelling gedaan (gsmtoestel+abo) EN onmiddellijk betaald. Bevestiging gekregen en alle 'instructies' voor de dingen die zouden volgen...
Na 5 dagen wachten contact met hen opgenomen omdat er nog steeds niets was opgestuurd. Echter is dat niet evident: 24 minuten aan de lijn gehangen om in het Frans te horen dat er GEEN nederlandse support gegeven wordt...Dan uiteindelijk gedwongen via facebook gecontacteerd want email support geven ze OOK al niet. Daar zeiden ze dan leukweg ineens dat ik geen recht heb op een toestel. Dus indien ik zelf er niet achter vroeg had ik vandaag nog steeds van niets geweten, want daar zijn ze zelfs te 'mottig' om de klant van zulks op de hoogte te brengen ! Die telefoon heeft me daarenboven nog eens 5 euro gekost en is VOOR NIKS geweest.
Dat is inmiddels weken geleden, EN er is sinds 26/03 een officiële klacht bij de Ombudsdienst, echter hoor ik nog STEEDS 'totaal' niets van hen en heb ik NOG STEEDS mijn geld niet weder. Op facebook reageren ze zelfs niet meer, het laatste wat ik hoorde was 'het ligt bij mediation' en zij zouden me 'dan wel contacteren'.
Wat is daar eigenlijk de bedoeling vraag ik me af ??? Doen ze het echt express of zijn ze daar echt werkelijk zo dik ??? Ongelooflijk gewoon.
IK WIL MIJN GELD WEDER !!! Is via paypal dus dat is normaal op 5 seconden geflikt ! Zelfs daar heb ik nu een 'claim' geopend en zal ik HOPELIJK na maximum 30 dagen (!!!) mijn geld terug hebben. Ook die 5 euro verspilde telefoonkost trouwens!
O ja, dankzij hen heb ik ook nog 2 weken zonder toestel gezeten. ZEKER in deze periode is dat LEUK, dus DANK U WEL ORANGE voor het RESPECT en MEDELEVEN in deze crisis, en om de klant in zulke tijden opzettelijk zonder telefoon te zetten. De oude was stuk dus wilde ik via hen 'snel' geholpen zijn...amai mijn g*t !
Gezien ik maar van niks wist kon ik niet zomaar ergens anders een toestel kopen. Echter na 2 weken was ik het zat en heb ik via de Telenet shop hetzelfde toestel gewoon zo los gekocht, en die was na 2 dagen al lekker in huis. Intussen wacht ik nog STEEDS op ENIGE reactie van Orange.
Orange : SCHAAM JULLIE !
PS: meer dan een week geleden heb ik zelfs geeist dat mijn bestelling geannuleerd moest worden, echter is dat geweigerd omdat het zogezegd bij 'mediation' lag en men er niet meer 'aan kon'. Tot vandaag is die bestelling blijkbaar NOG NIET geannuleerd, en wordt alles gewoon genegeerd, inclusief de klacht bij de ombudsdienst en bij testaankoop (waar ik inmiddels OOK ben gaan klagen). Kan het echt nog degoutanter ?
Dan zijn ze verwonderd dat de maatschappij zo aan het verzuren is! Hypocrisie is dat in mijn boek !
Na 5 dagen wachten contact met hen opgenomen omdat er nog steeds niets was opgestuurd. Echter is dat niet evident: 24 minuten aan de lijn gehangen om in het Frans te horen dat er GEEN nederlandse support gegeven wordt...Dan uiteindelijk gedwongen via facebook gecontacteerd want email support geven ze OOK al niet. Daar zeiden ze dan leukweg ineens dat ik geen recht heb op een toestel. Dus indien ik zelf er niet achter vroeg had ik vandaag nog steeds van niets geweten, want daar zijn ze zelfs te 'mottig' om de klant van zulks op de hoogte te brengen ! Die telefoon heeft me daarenboven nog eens 5 euro gekost en is VOOR NIKS geweest.
Dat is inmiddels weken geleden, EN er is sinds 26/03 een officiële klacht bij de Ombudsdienst, echter hoor ik nog STEEDS 'totaal' niets van hen en heb ik NOG STEEDS mijn geld niet weder. Op facebook reageren ze zelfs niet meer, het laatste wat ik hoorde was 'het ligt bij mediation' en zij zouden me 'dan wel contacteren'.
Wat is daar eigenlijk de bedoeling vraag ik me af ??? Doen ze het echt express of zijn ze daar echt werkelijk zo dik ??? Ongelooflijk gewoon.
IK WIL MIJN GELD WEDER !!! Is via paypal dus dat is normaal op 5 seconden geflikt ! Zelfs daar heb ik nu een 'claim' geopend en zal ik HOPELIJK na maximum 30 dagen (!!!) mijn geld terug hebben. Ook die 5 euro verspilde telefoonkost trouwens!
O ja, dankzij hen heb ik ook nog 2 weken zonder toestel gezeten. ZEKER in deze periode is dat LEUK, dus DANK U WEL ORANGE voor het RESPECT en MEDELEVEN in deze crisis, en om de klant in zulke tijden opzettelijk zonder telefoon te zetten. De oude was stuk dus wilde ik via hen 'snel' geholpen zijn...amai mijn g*t !
Gezien ik maar van niks wist kon ik niet zomaar ergens anders een toestel kopen. Echter na 2 weken was ik het zat en heb ik via de Telenet shop hetzelfde toestel gewoon zo los gekocht, en die was na 2 dagen al lekker in huis. Intussen wacht ik nog STEEDS op ENIGE reactie van Orange.
Orange : SCHAAM JULLIE !
PS: meer dan een week geleden heb ik zelfs geeist dat mijn bestelling geannuleerd moest worden, echter is dat geweigerd omdat het zogezegd bij 'mediation' lag en men er niet meer 'aan kon'. Tot vandaag is die bestelling blijkbaar NOG NIET geannuleerd, en wordt alles gewoon genegeerd, inclusief de klacht bij de ombudsdienst en bij testaankoop (waar ik inmiddels OOK ben gaan klagen). Kan het echt nog degoutanter ?
Dan zijn ze verwonderd dat de maatschappij zo aan het verzuren is! Hypocrisie is dat in mijn boek !