App(s)

Plaats reactie
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Ik vroeg me af of er geen app is waarmee je naar iemand anders foto's en video's en dus zelf gemaakte video's met de s20 of andere smartphone kan doorsturen naar vrienden enz....?? Want zowel telegram als whatsapp comprimeren dit zo hard ppfff. Echt erg.

Iemand enig idee.

De topic heeft niet alleen over dit te gaan, men mag altijd eens sturen welke apps iedereen gebruikt en eventueel met wat uitleg bij. :beerchug:
bdeblier
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 jul 2016, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 8 keer

Uploaden naar Google Drive en een link sharen?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Aangezien je de Galaxy S20 aanhaalt: je kan gewoon delen en dan "Link Sharing" gebruiken, dan wordt de file as-is tijdelijk online gedeeld met de bestemmeling.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

meon schreef:Aangezien je de Galaxy S20 aanhaalt: je kan gewoon delen en dan "Link Sharing" gebruiken, dan wordt de file as-is tijdelijk online gedeeld met de bestemmeling.
Ik ga het eens bekijken. Ik heb dat al zien staan ze maar nog niet getest. :bang:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Google Photos is mss nog het makkelijkste?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

devilkin schreef:Google Photos is mss nog het makkelijkste?
Als je vanuit gallerij of google fotos rechtstreeks aar telegram stuurt dan comprimeert de boel.

Ik heb het gedaan via koppelingdelen en die maakt een link aan en dan stuur ik naar whatsapp door en dan behoudk wel de volledige kwaliteit , dat is wat ik zocht, danke aan de mod hier en stom van mij datk dat nog niet getest had.

Ook via filemail app getest, werkt via email en ook via die manier en app deed die het aan volle kwaliteit.

Mijn probleem is opgelost se.

Ik leer iedere dag bij; ook bv de screenrecorder zitten testen vandaag, echt wel handig zo'n dingens.
Ook als ik ergens ben en bv ne maat zit er op wifi maar ik weet maar je weet de code nie ofzo dan kan je gewoon via je phone bij die ene connecteren zonder paswoord, echt zalige functies, ik weet het, ben een laatbloeier ;).

Er zijn zoveel opties zeker bij android, moet ik dat allemaal onthouden :).
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”