Pagina 1 van 1
Opnieuw edpnet klant
Geplaatst: 11 maa 2020, 11:14
door Jack Daniels
Na jaren van omzwervingen bij andere providers heb ik vandaag opnieuw een internet abonnement bij edpnet afgesloten. Ik heb op dit moment nog een 4g abonnement bij Orange lopen maar mijn vriendin is bij mij ingetrokken samen met haar zoon. De 150gb bij Orange voldeed ruimschoots voor mezelf maar biedt te weinig datavolume voor online games van mijn vriendin haar zoon. Na kijken, vergelijken en het stellen van vragen aan de edpnet helpdesk ben ik tot de conclusie gekomen dat (in mijn ogen) edpnet het meest bang for the buck geeft. Andere providers vielen af wegens beperkte snelheid, beperkt datavolume, te hoge prijzen of nog andere factoren. Er moet wel een technicus langskomen omdat ik wel een koperkabel heb liggen maar die aansluiting moet opnieuw geactiveerd worden. Een tweetal weken wachttijd maar dat is geen probleem gezien ik nog even verder kan via Orange.
Re: Opnieuw edpnet klant
Geplaatst: 11 maa 2020, 12:04
door Joachim
Welkom terug
Re: Opnieuw edpnet klant
Geplaatst: 11 maa 2020, 12:06
door liegebeestig
Wel jammer van die technieker natuurlijk. Raar dat koperlijnen dus niet actief blijven als ze tijdelijk geen abonnement hebben.
Had natuurlijk via een pximus tussenstap ook nog sneller en goedkoper gekund.
Re: Opnieuw edpnet klant
Geplaatst: 11 maa 2020, 13:04
door Jack Daniels
Snelheid is van ondergeschikt belang. Ik heb nog mijn Orange 4g aansluiting. Ik meende mij nog mijn lijn identificatie nummer te herinneren maar volgens de edpnet helpdesk is dat niet echt van belang als mijn lijn opnieuw geactiveerd moet worden. Mogelijkheid bestaat dus dat ik een ander ID nummer ga krijgen. Maakt op zich niks uit want ik heb al jaren geen vaste lijn meer.
Re: Opnieuw edpnet klant
Geplaatst: 11 maa 2020, 13:11
door tien
edpnet gaat wel heel ver om klanten te krijgen
Nootje: ik ben ook single (maar al klant
)