Opnieuw edpnet klant

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Na jaren van omzwervingen bij andere providers heb ik vandaag opnieuw een internet abonnement bij edpnet afgesloten. Ik heb op dit moment nog een 4g abonnement bij Orange lopen maar mijn vriendin is bij mij ingetrokken samen met haar zoon. De 150gb bij Orange voldeed ruimschoots voor mezelf maar biedt te weinig datavolume voor online games van mijn vriendin haar zoon. Na kijken, vergelijken en het stellen van vragen aan de edpnet helpdesk ben ik tot de conclusie gekomen dat (in mijn ogen) edpnet het meest bang for the buck geeft. Andere providers vielen af wegens beperkte snelheid, beperkt datavolume, te hoge prijzen of nog andere factoren. Er moet wel een technicus langskomen omdat ik wel een koperkabel heb liggen maar die aansluiting moet opnieuw geactiveerd worden. Een tweetal weken wachttijd maar dat is geen probleem gezien ik nog even verder kan via Orange.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
Joachim
ISP Staff
ISP Staff
Berichten: 472
Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
Twitter: jslabbaert
Locatie: Sinaai-Waas
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 382 keer

Welkom terug :)
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Wel jammer van die technieker natuurlijk. Raar dat koperlijnen dus niet actief blijven als ze tijdelijk geen abonnement hebben.

Had natuurlijk via een pximus tussenstap ook nog sneller en goedkoper gekund. ;)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Snelheid is van ondergeschikt belang. Ik heb nog mijn Orange 4g aansluiting. Ik meende mij nog mijn lijn identificatie nummer te herinneren maar volgens de edpnet helpdesk is dat niet echt van belang als mijn lijn opnieuw geactiveerd moet worden. Mogelijkheid bestaat dus dat ik een ander ID nummer ga krijgen. Maakt op zich niks uit want ik heb al jaren geen vaste lijn meer.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

edpnet gaat wel heel ver om klanten te krijgen :lol:
Nootje: ik ben ook single (maar al klant :cry: )
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”